Gå til innhold

Arthur Berning kjæreste?


Lush Lips

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har også sett han på øst bar noen ganger. Det virker som om han er godt likt av de som jobber der og de andre gjestene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lush Lips skrev (På 18.12.2020 den 23.48):

Jeg tror du har gått glipp av en del! Han har en fast rolle i Neste Sommer på tv-Norge og er aktuell med flere roller i spillefilmer de siste årene! Ser han dukker opp her og der, har hørt rykter om en hovedrolle neste år og to andre filmer med ganske store roller! 

Det er jo litt rart at du som kan såpass mye om Arthur Berning spør om sivilstatusen hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Havfruen Miranda skrev (På 30.12.2020 den 9.27):

Det er jo litt rart at du som kan såpass mye om Arthur Berning spør om sivilstatusen hans ;)

Jeg leser mye film-magasin og er stor fan! Men han er ikke en mann som har gitt intervjuer og lignende, så da får man fiske selv 😁  Har kommet til bunns i sivilstatusen hans da, etter en pm her på KG. Det sies at han er singel ☺️  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt om du får han på kroken da, etter å ha stalket rundt på forum på nettet og facebook etter informasjon om hvor han henger, hvem exen hans er, osv. Fin måte å starte et forhold på. Er det virkelig bare jeg som reagerer på hele denne tråden? Hvis en mann hadde gjort det samme angående en kvinnelig kjendis hadde ikke tonen vært så jovial her vil jeg tro. I tillegg så er ikke dette en fyr som oppsøker oppmerksomhet, og det gjør dette bare ennå mer creepy når folk både deler og etterspør informasjon. Hva har du tenkt å gjøre liksom? Sitte på pubben han pleier å gå på og håpe han skal komme og forelske seg i deg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (1 time siden):

Kjekt om du får han på kroken da, etter å ha stalket rundt på forum på nettet og facebook etter informasjon om hvor han henger, hvem exen hans er, osv. Fin måte å starte et forhold på. Er det virkelig bare jeg som reagerer på hele denne tråden? Hvis en mann hadde gjort det samme angående en kvinnelig kjendis hadde ikke tonen vært så jovial her vil jeg tro. I tillegg så er ikke dette en fyr som oppsøker oppmerksomhet, og det gjør dette bare ennå mer creepy når folk både deler og etterspør informasjon. Hva har du tenkt å gjøre liksom? Sitte på pubben han pleier å gå på og håpe han skal komme og forelske seg i deg?

Haha nå krisemaksimerer du noe voldsomt! Må da vell lov å fantasere litt 🙂 det hele startet med et Googlesøk av navnet hans og forslaget etter var kjæreste. Men fant ingen resultater så ble ganske nysgjerrig! Jeg har ingen interesse av at han skal forelske seg i meg. Min samboer og far til mine barn er god nok for meg! Jeg har alltid vært opphengt i dyktige skuespillere, så må da være lov å skape seg et klarere bilde av de man har et «crush» på. Les et sladdermagasin og du finner en ganske utdypet profil på de fleste skuespillere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lush Lips skrev (På 17.1.2021 den 3.37):

Jeg leser mye film-magasin og er stor fan! Men han er ikke en mann som har gitt intervjuer og lignende, så da får man fiske selv 😁  Har kommet til bunns i sivilstatusen hans da, etter en pm her på KG. Det sies at han er singel ☺️  

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Har noen sett den nye reklamen med Arthur? For en kjempefin sang. Skummelt men litt sommerstemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havfruen Miranda skrev (7 timer siden):

Har noen sett den nye reklamen med Arthur? For en kjempefin sang. Skummelt men litt sommerstemning :)

Reklame for hva? Ligger den på YouTube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acna skrev (5 timer siden):

Reklame for hva? Ligger den på YouTube?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lush Lips skrev (På 16.12.2020 den 23.51):

Vet du hvem hun er? Musiker eller skuespiller? Fin? Haha.... Litt desperat i natten her..... Joner har gått litt ut på dato, trenger ny Stavanger-Hunk i fantasi verdenen min... Vil aller helst at han skal være singel 

Joner har nok ikke gått ut på dato. Han holder på å spille inn hovedrollen i en film om krigsseilerne. Er visst Norges dyreste film hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havfruen Miranda skrev (7 timer siden):

 

Takk! Enig i at den var fin, men og litt creepy. De får frem budskapet 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella-2 skrev (23 timer siden):

Joner har nok ikke gått ut på dato. Han holder på å spille inn hovedrollen i en film om krigsseilerne. Er visst Norges dyreste film hittil.

Har egentlig Johannes Joner en best før dato? 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havfruen Miranda skrev (8 timer siden):

Har egentlig Johannes Joner en best før dato? 😄

 

Johannes Joner er jo onkelen til Kristoffer Joner da😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arthur gjør veldig fin rolle i Ninjababy! Som å se Helge Ombo noen år eldre, bare med skjegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Ella-2 skrev (På 24.6.2021 den 0.06):

Johannes Joner er jo onkelen til Kristoffer Joner da😊

Ikke omvendt?

Endret av Havfruen Miranda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Havfruen Miranda skrev (6 minutter siden):

Ikke omvendt?

Nei. Johannes er onkelen. Det er han som spiller vel-formannen i serien Neste sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHANNES JONER

Johannes Joner (født 1. november 1958 i Haugesund, vokst opp i Stavanger) er en norsk skuespiller,artist og regissør.

Del
 

Johannes Joner er onkel til skuespilleren Kristoffer Joner, far til Knut Joner og fetter til komponist/musiker Sverre Indris Joner.Sammen med disse laget han barneshowet Joner & Joner & Joner. Han er far til stemmeskuespiller/sanger Selma Søder Joner.

Johannes vokste opp på Tjensvoll, men snakker ikke stavangersk.Hans far  var den profilerte teateranmelderen og kulturjournalisten Knut Joner. Han gikk på Kongsgård fra 1974 til 1977, og var en del av teatermiljøet Iduns Julekomedie. Her spilte joner blant annet rollen som Syverin i Maktå på Straen, og han ble headhuntet for å spille samme rolle på Rogaland Teater.

Joner har deltatt på flere barneplater og i musikaler, samt vært sangstemme i Disneyfilmer som 101 Dalmatinere og live-action versjonen av "Skjønnheten og Udyret" .Har medvirket som tekstforfatter/medlem i showgruppen "Leifene". 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gulvplanke skrev (På 26.6.2021 den 22.18):

Arthur gjør veldig fin rolle i Ninjababy! Som å se Helge Ombo noen år eldre, bare med skjegg. 

Nå fikk jeg endelig sett denne og jeg er såååå enig! Så Arthur på Tou Scene i høst på T-Time. Mye god vin og selebre gjester som jeg godt kan anbefaler ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Ella-2 skrev (På 19.7.2021 den 11.51):

JOHANNES JONER

Johannes Joner (født 1. november 1958 i Haugesund, vokst opp i Stavanger) er en norsk skuespiller,artist og regissør.

Del
 

Johannes Joner er onkel til skuespilleren Kristoffer Joner, far til Knut Joner og fetter til komponist/musiker Sverre Indris Joner.Sammen med disse laget han barneshowet Joner & Joner & Joner. Han er far til stemmeskuespiller/sanger Selma Søder Joner.

Johannes vokste opp på Tjensvoll, men snakker ikke stavangersk.Hans far  var den profilerte teateranmelderen og kulturjournalisten Knut Joner. Han gikk på Kongsgård fra 1974 til 1977, og var en del av teatermiljøet Iduns Julekomedie. Her spilte joner blant annet rollen som Syverin i Maktå på Straen, og han ble headhuntet for å spille samme rolle på Rogaland Teater.

Joner har deltatt på flere barneplater og i musikaler, samt vært sangstemme i Disneyfilmer som 101 Dalmatinere og live-action versjonen av "Skjønnheten og Udyret" .Har medvirket som tekstforfatter/medlem i showgruppen "Leifene". 

 

Spennende. Det er visst mange flinke folk som har vært på teateret. Har Arthur Berning spilt skuespill på teateret? Han hadde vært kjekk å sett i en rolle

Endret av Havfruen Miranda
mer generellt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...