Gå til innhold

Noen kreative forslag??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en ung mann på 25. Kjæresten min, som jeg ble sammen med i sommer, fyller år til uka. Vi bor i forskjellige byer og hun kommer til meg denne helgen. Problemet mitt er at jeg for tiden har fryktelig lite penger ettersom jeg akkurat har skiftet leilighet og denne mnd er det tomt! :cry:

Hun er veldig klar over dette, men jeg har lyst til å gi henne noe, en opplevelse, følelse, stemning som hun aldri vil glemme! Og trenger litt innspill her... har joo noen ideer selv og, men jeg tenkte at det kunne være en god ide å lufte det her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god middag (mat må du jo ha uansett), kanskje en flaske vin om du har en på lur? Et hjemmelaget kort? Stearinlys og romantisk musikk på i bakgrunnen? En masasje? En måneskinns tur? En rose? Et varmt bad med såpeskum og masse stearinlys? Frokost på sengen? Lunsj i en park? Sitte i armkroken til hverandre og prate leeenge... Et bilde av dere to rammet inn? Et dikt? En hjemmelaget kake? Trenger ikke koste så mye, det er tanken som teller!! Og gi henne heller en presang når du har fått lønning igjen! Lykke til!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kort må du ha..enten kjøp et, eller enda bedre..lag det selv:)

En romantisk middag hjemme..med dessert dere spiser av hverandre( :wink: ) er en gave ihvertfall jeg hadde blitt glad for. Du trenger ikke kjøpe noe.. bortsett fra maten da:) Kanskje invester i en massasjeolje.. hun vil nok heller ha massasje fra deg enn fra et evt gavekort et eller annet sted.

Dere bor kanskje ikke sammen..?

Men en god frokost er jo en god start på dagen hennes da.. Ikke bare med tanke på maten :wink:

Konsentrer deg om henne den dagen, hva hun har lyst til å gjøre.(hun vet vel om din pengesituasjon, og ikke "forlanger" at dere f.eks drar på shopping på din regning)

Så kjipt at det er nesten et år til jeg har bursdag :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et nydelig dikt som du skriver over på et ark- rundt det kan du dekorere med bilder av dere. Ram dette inn!

Eller

Lag en romantisk kveld- trenger jo ikke være allverdens greier heller...

Sett stearinlys overalt i rommet, sett på romantisk dempet musikk og server noe mat. Trenger ikke være voldsomme greier det heller. En pastarett med noe godt tilbehør..yum!

Jeg ville blitt glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ville liker å bli overrasket med, er en romantisk kveld hjemme. Siden det nå er høst, er det kjempe korselig med å tenne masse sterinlys, sette på behagelig bakgrunnsmusikk, spise en deilig middag (kan like gjerne være taco som et ostefat). Men det viktigste er at du har ordnet med alt. selv Etter at maten har synket, kan du finne frem madrassen og massasjeolje og gi henne en deilig og lang masasje.

Hvorfor ikke kjøpe 3 røde rose (som betyr: jeg elsker deg) og gi dette i morgenpressang med et lite kort hvor det står at du har planlagt en romantisk kveld hjemme med middag, dempet lys og massasje. Tror det er få jenter som ikke ville ha likt å få dette i gave, samtidig som hun får noe å glede seg til resten av dagen.

Lykke til i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store tykke pledd og en stor termos med kakao og en deilig høsttur i skogen! Det er romantisk det! Ta med en engangsgrill og noen pølser (mat må dere jo ha) og koooos dere!

Og en skikkelig *kremt ikke lov å si*-runde på pleddet etterpå.

Hun glemmer det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...