Snølilje Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #61 Del Skrevet 26. februar 2021 Har enda ikke skjønt hvordan jeg deler fra FF, men her er i hvert fall en screenshot 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. februar 2021 #62 Del Skrevet 26. februar 2021 Så deilig at du har vært hos en så dyktig gynekolog!! Utrolig bra at dere får hjelp på Det hjelper veldig å vite! Og hvem vet, kanskje et lite mirakel melder sin ankomst snart... kanskje EL i disse dager..?? Ettersom temperaturen din er på vei opp og du har fertil utflod 🤞 Ta en titt innom tempetråden i dag, der la jeg nettopp ut en beskrivelse til noen andre om hvordan man henter en link til charten sin som man kan dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 26. februar 2021 #63 Del Skrevet 26. februar 2021 Kan jo hende du hadde en på søndag/mandag..? Ettersom den har steget 🤔 Nå vet jeg ikke når du var der, men det kan vell stemme med at gyn så at egget har sluppet? Høres ut som en fin time hos gyn, høres ut som om dere har kommet til riktig person for å få god støtte og hjelp videre i prosessen! Synd og høre at han trodde det ville bli vanskelig for dere naturlig, men veldig bra at dere da kan få riktig hjelp! Blir spennende å høre hva gyn sier etter dere har fått tatt alle prøvene 😊 Håper dette er det som skal til for at dere lykkes, håper dere ikke trenger mange rundene før det går i boks 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #64 Del Skrevet 26. februar 2021 Dere er så gode @Atticmess @Amatariel ❤️❤️ Timen var på onsdag, så kanskje en gang mellom tirsdag og onsdag? 🤔 Ser at dersom temperaturen går opp i morgen, setter FF kryss på onsdag. Har de siste prøveperiodene vært veldig pessimistisk i DPO-land og erklært meg selv "ikke gravid" omtrent samme dag som EL 😂 Dessverre er jeg ikke mer optimist denne gangen, men merker at jeg har et mer avslappet forhold til alle DPO dagene jeg har i vente. Ser faktisk frem til menstruasjon, slik at prøvene kan bli tatt og ny time satt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. februar 2021 #65 Del Skrevet 26. februar 2021 Skal krysse alt jeg har for at det faktisk har gått denne runden 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #66 Del Skrevet 1. mars 2021 5 DPO Da har FF satt kyss for EL, og jeg skal i følge temperaturmålinger være 5 DPO i dag. Må innrømme jeg er litt spent på temperaturen i morgen, og håper selvfølgelig på en stigning. Samtidig er jeg forberedt på at jeg ikke er gravid denne måneden. Heldigvis er jeg i en periode med godt humør og er mer avslappet, nå som vi har en plan. Har også gått ned i vekt, og nådd mitt første delmål. Det er veldig stas 😃 Og halloo, det er så deilig med vår ☀️ Denne gangen har jeg egentlig bestemt meg for å ikke starte med tidlig testing og prøve å vente til IKM. Siden jeg uansett er så bestemt på at det ikke har gått, er det liksom ikke nødvendig med enda en bekreftelse på det 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 1. mars 2021 #67 Del Skrevet 1. mars 2021 Der kom krysset ja 😁 Helt nydelig det da 😊 Så godt å høre at humøret er bra og at det å ha en plan har hjulpet. Enig i at varme og vår hjelper på, og nå blir det lengre og lengre kvelder også, hurra 😁 Gratulerer med nådd delmål! Det er jo veldig bra 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #68 Del Skrevet 1. mars 2021 Tusen takk @Atticmess! Ja, nå er det bare å nyte våren og håpe den har noe godt i vente for oss begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mars 2021 #69 Del Skrevet 1. mars 2021 Kjempefint kryss! Høres ut som en god plan og nyte dpo-land med avslapping og godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #70 Del Skrevet 2. mars 2021 6 DPO Temperaturen er omtrent uforandret fra i går. Men i dag kjenner jeg på smerter/ubehag i korsrygg og underliv. Var usikker på om jeg skulle skrive dette, for opplever at når jeg skriver blir det også mer reelt. Forsøker alltid å se bort i fra "tidlige symptomer" da jeg ofte har blitt lurt tidligere og håpet om en positiv g-test blir stort. Enda større blir skuffelsen... Fornuften sier at dette er endometriosesmerter, for jeg kjenner de godt igjen! Etter laparoskopien der de fjernet mye endometriose har jeg hatt mindre smerter mellom syklusene. Før inngrepet hadde jeg ofte kraftig smerter gjennom hele syklusen. Jeg har blitt fortalt av gyn at for hver menstruasjonsblødning jeg har, vil endometriosen spre seg. Er derfor redd det er dette som er årsaken til smertene i rygg og underliv nå. Men så er det dette håpet da... Et lite håp som kommer til live, men som jeg like raskt skyver langt unna... Jeg kjenner på frykt for å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 2. mars 2021 #71 Del Skrevet 2. mars 2021 Kjenner meg igjen, fallhøyden blir avogtil høy.. Og man klarer ikke helt å kontrollere håpet, men samtidig kan det jo være veldig deilig å håpe da. Det er ofte når jeg håper at jeg kjenner at jeg faktisk fortsatt har troa på at dette vil gå, og det vil jo gå til slutt, det tror jeg virkelig! 😊 Håper endometriosen holder seg på avstand 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 2. mars 2021 #72 Del Skrevet 2. mars 2021 Her har ting skjedd mens jeg hadde en pause. Jeg smilte litt når jeg så det siste krysset Det er jo bra at du har EL! Hva sier gynen som du går til angående endometriosen? Var det han som mente den spredde seg? Hvis ikke, så burde du kanskje ta dette opp med ham og høre hva han mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #73 Del Skrevet 3. mars 2021 Atticmess skrev (17 timer siden): Det er ofte når jeg håper at jeg kjenner at jeg faktisk fortsatt har troa på at dette vil gå, og det vil jo gå til slutt, det tror jeg virkelig! Takk for kloke ord 🥰 Og du har veldig rett! For jeg har jo fortsatt tro på at dette kan gå til slutt, men merker at etter time hos gyn så har troen på å lykkes naturlig forsvunnet helt. Han sa at vi ville ha veldig vansker med å lykkes selv, men hadde god tro på assistert befruktning! Jeg skal uansett jobbe litt med tankegangen min og ikke være redd for å håpe, for det kan være drivkraften i hele prøveprosessen. Saschi skrev (17 timer siden): Hva sier gynen som du går til angående endometriosen? Var det han som mente den spredde seg? Hvis ikke, så burde du kanskje ta dette opp med ham og høre hva han mener Operatør fra sykehuset informerte meg, og gyn som følger meg nå bekreftet dette. Derfor begynner det å haste litt med henvisning til IVF, så endometriosen ikke tar helt over! Håper derfor menstruasjonen kommer fort, slik at vi kan ta nye prøver og bestille time igjen. Dersom ventetiden blir alt for lang, vurderer vi å gjennomføre et forsøk privat først, men tenker jeg skal høre med gyn om hva han råder oss til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 3. mars 2021 #74 Del Skrevet 3. mars 2021 Høres ut som en fin plan å prøve å snu litt på det 😊 Er enig i at håpet er drivkraften her, så vi må nesten tillate oss både håpet, skuffelsene og gledene oppi dette Syns det høres ut som om dere burde bli prioritert i ivf-køen hvis det er slik at endometriose kan ta over hvis det går for lang tid. Blir spennende å høre hva gyn sier om saken. Håper dere får hjelp og at spiren sitter snart 🤞😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 3. mars 2021 #75 Del Skrevet 3. mars 2021 Snølilje skrev (6 timer siden): Takk for kloke ord 🥰 Og du har veldig rett! For jeg har jo fortsatt tro på at dette kan gå til slutt, men merker at etter time hos gyn så har troen på å lykkes naturlig forsvunnet helt. Han sa at vi ville ha veldig vansker med å lykkes selv, men hadde god tro på assistert befruktning! Jeg skal uansett jobbe litt med tankegangen min og ikke være redd for å håpe, for det kan være drivkraften i hele prøveprosessen. Operatør fra sykehuset informerte meg, og gyn som følger meg nå bekreftet dette. Derfor begynner det å haste litt med henvisning til IVF, så endometriosen ikke tar helt over! Håper derfor menstruasjonen kommer fort, slik at vi kan ta nye prøver og bestille time igjen. Dersom ventetiden blir alt for lang, vurderer vi å gjennomføre et forsøk privat først, men tenker jeg skal høre med gyn om hva han råder oss til. Ahh ok, det er bra at de passer på 😊 Kjente jeg ble veldig urolig et øyeblikk #mommooddeluxe Så lenge dere føler at økonomien strekker til så ville jeg tatt et privat imellom siden det er så lang ventetid i det offentlig 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 5. mars 2021 9 DPO Fortsatt høy temperatur. Dersom temperaturen holder seg høy i morgen, tenker jeg å ta en liten test! Ellers er det lite spennende å melde om. Kan fortsatt kjenne ubehag/ising i underlivet, som forplanter seg til korsrygg, men opplever det som typiske endometriosesmerter. I helgen har jeg masse å glede meg til, så det var helt toppers å våkne til fredag, fint vær og høy temperatur Følelsesmessig opplever jeg fortsatt å være mentalt sterkere enn forrige periode. Dersom jeg tar en test i morgen som blir negativ, skal ikke den få ødlegge denne fine perioden. Nå skal vi få hjelp, og det gjør at det er lettere å akseptere denne laaaaange veien mot ønskebarnet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. mars 2021 #77 Del Skrevet 5. mars 2021 Nyydelig chart 😍 Krysser alt jeg har for en svak spennende strek i morgen! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 5. mars 2021 #78 Del Skrevet 5. mars 2021 Hurra for fin chart 😁🤞 Skjønner at det hjelper på humøret og prøvermotet å vite at dere skal få hjelp 😊 Blir spennende å se hva testen vil vise 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #79 Del Skrevet 8. mars 2021 12 DPO IKM er i morgen. Temperaturen begynte å synke på lørdag, og jeg tok en test da jeg fikk lyst på et glass vin. Den var negativ, og temperaturen har falt enda mer i dag. Nå håper jeg mensen dukker opp i morgen, slik at jeg kan få tatt ny blodprøver og er enda et skritt lengre i prosessen. Trodde aldri jeg skulle skrive at jeg håper på å få mensen fort, men slik har det altså blitt denne runden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. mars 2021 #80 Del Skrevet 8. mars 2021 Det er jo litt fint at du skal igang med videre utredning da 😊 Får håpe mensen dukker opp som bestilt, så dere kommer igang. Hvordan blir planen framover i forhold til diverse prøver og timer? Sikkert fint å få litt jevnt med noe som skjer så man føler prosessen går framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå