AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #21 Del Skrevet 15. desember 2020 4 hours ago, melonen said: Herregud for en idiot. En må jo trene for å bli sterkere. Du har like mye rett til å bruke benken og stanga som han. Ja, men kvinner blir jo praktisk talt aldri sterke. Unødvendig å okkupere apparater som menn kan bruke så mye bedre. Men sånn er jo stort sett alt i denne verden, menn gjør ting bedre generelt... Anonymkode: 97d6b...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 15. desember 2020 #22 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men blir ikke poenget med pausen litt borte når man må løfte tungeskiver i pausen? 🙂 Anonymkode: 7779e...42c andre muskelgrupper, og SÅ tungt er det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 15. desember 2020 #23 Del Skrevet 15. desember 2020 Nei han hadde ikke rett. Det er ikke han som eier benkpressen. Den er for alle. At han svarte så frekt er bare barnslig oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #24 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men blir ikke poenget med pausen litt borte når man må løfte tungeskiver i pausen? 🙂 Anonymkode: 7779e...42c Neida, det er ikke tungt å løfte av noen 20kgs skiver! Jeg har i hvert fall aldri tenkt på det som slitsomt/tungt eller følt at det har påvirket pausen min Spesielt ikke når man løfter skivene fra benkpress-høyde, det er mer styrete i markløft f.eks. Dersom dere bare har 5 kg platene helt innerst til deg hele tiden, så er det bare å fyre av en 5 er og etpar 20erne så er du klar til å løfte. Det tar bare noen sekunder. Anonymkode: 8d84b...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #25 Del Skrevet 15. desember 2020 Frekt men du har like mye rett til å bruke den om du løfter 1kg eller 100kg. Hev deg over sånne mennesker som tydeligvis ikke har sosiale ferdigheter, han får vente på sin tur som normale folk. Anonymkode: bed63...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holistic Skrevet 15. desember 2020 #26 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Utrolig frekt, han får du videre bare prøve å ignorere. Finnes dessverre slike folk i samfunnet, og det blir nok ikke siste gang du møter på en (på butikken, på jobb, i trafikken osv.). Får bare jobbe med å ikke bry seg så mye om det 🙂 Endret 15. desember 2020 av Holistic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelltopp Skrevet 15. desember 2020 #27 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skjedde noe veldig ubehaglig på trenning i dag. Pga korona er det begrenset med folk som får være i styrkerommet samtidig, og vi blir oppfordret til å være raske. Jeg og typen tok hver vår benkpress og startet trenningen. Jeg er en liten og ganske svak jente, så jeg løfter veldig lite. Jeg prøver å klare 30 kg. En mann kom bort til meg og spurte hygglig om han kunne få benkpressen. Jeg svarte at jeg nettopp hadde begynt, så kom til å trenge ihvertfall 10 minutter til. Han ble skikkelig sur og svarte noe som "hvorfor? Det er veldig dårlig gjort av deg å okupere benkpressen når du tydligvis ikke klarer å løfte noe som helst. Kanskje du kan la oss som faktisk klarer benkpress få bruke den?" jeg ble helt målløs, men typen min ba han om å la meg være, og at "hun blir ikke sterkere hvis hun ikke får trene" så han gikk med et "kan du ikke heller gå å leke med en ball eller dra en strikk som ei vanlig jente?" Alså wtf? Er ikke det skikkelig frekt? Jeg er litt nervøs for å dra tilbake nå😣 Eller mener dere at han hadde rett? Anonymkode: 7779e...42c For å si det sånn : Finnes det noe inni deg som mener at dette er akseptabel oppførsel ? Det var utrolig frekkt og han skulle fått skikkelig tilsnakk, men det er vanskelig å svare tilbake for man blir så satt ut av at folk faktisk er så ekkel . Men du skulle sagt i fra til dem som jobber på treningsenteret . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #28 Del Skrevet 15. desember 2020 For en tulling. Regner med dere betaler samme månedsavgift, og dere har dermed like mye rett på apparatene. Hvor mye man løfter er knakende irrelevant. Du får svare at hvis han er så jævla sterk er han vel ferdig trent og kan gå hjem. Anonymkode: 67f47...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 15. desember 2020 #29 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skjedde noe veldig ubehaglig på trenning i dag. Pga korona er det begrenset med folk som får være i styrkerommet samtidig, og vi blir oppfordret til å være raske. Jeg og typen tok hver vår benkpress og startet trenningen. Jeg er en liten og ganske svak jente, så jeg løfter veldig lite. Jeg prøver å klare 30 kg. En mann kom bort til meg og spurte hygglig om han kunne få benkpressen. Jeg svarte at jeg nettopp hadde begynt, så kom til å trenge ihvertfall 10 minutter til. Han ble skikkelig sur og svarte noe som "hvorfor? Det er veldig dårlig gjort av deg å okupere benkpressen når du tydligvis ikke klarer å løfte noe som helst. Kanskje du kan la oss som faktisk klarer benkpress få bruke den?" jeg ble helt målløs, men typen min ba han om å la meg være, og at "hun blir ikke sterkere hvis hun ikke får trene" så han gikk med et "kan du ikke heller gå å leke med en ball eller dra en strikk som ei vanlig jente?" Alså wtf? Er ikke det skikkelig frekt? Jeg er litt nervøs for å dra tilbake nå😣 Eller mener dere at han hadde rett? Anonymkode: 7779e...42c Det finnes kjipe folk. Det er vel ikke mer å si om den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 15. desember 2020 #30 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, men kvinner blir jo praktisk talt aldri sterke. Unødvendig å okkupere apparater som menn kan bruke så mye bedre. Men sånn er jo stort sett alt i denne verden, menn gjør ting bedre generelt... Anonymkode: 97d6b...d33 Det som er morsomt er at du ikke tør stå for denne holdningen andre steder i livet enn her.... så du er ikke så særlig "sterk" du heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 15. desember 2020 #31 Del Skrevet 15. desember 2020 Burde trene på rettskriving i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadda123 Skrevet 15. desember 2020 #32 Del Skrevet 15. desember 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Det var veldig frekt og du skal ikke bry deg noe mer om det. Du har like mye rett til å være der som alle andre, men syns dog at 10 minutter er i meste laget for å være på en stasjon. Jeg er nybegynner selv på trening og når jeg skal ta knebøy med stang okkuperer jeg stasjonen i maks 5 minutter. Og selvfølgelig hadde han ikke rett. Men husk at flere venter på tur. Nei, du skal ikke stresse, men å bruke 10 minutter er i meste laget, ja. Anonymkode: 04a8e...cd1 10 minutter er ekstremt raskt. Jeg kan fort bruke 30 min på benk, og det er ikke uvanlig at jeg bruker et rack i over en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #33 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, men kvinner blir jo praktisk talt aldri sterke. Unødvendig å okkupere apparater som menn kan bruke så mye bedre. Men sånn er jo stort sett alt i denne verden, menn gjør ting bedre generelt... Anonymkode: 97d6b...d33 En kvinne i familien min er på landslaget i styrkeløft...... men" kvinner blir jo aldri sterke"....... Anonymkode: 4350f...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 15. desember 2020 #34 Del Skrevet 15. desember 2020 Han hadde fortjent en ørefik. Men jeg er ikke voldelig. Han hadde fått et intenst blikk og høre noen gloser han sent vil glemme iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 15. desember 2020 #35 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, men kvinner blir jo praktisk talt aldri sterke. Unødvendig å okkupere apparater som menn kan bruke så mye bedre. Men sånn er jo stort sett alt i denne verden, menn gjør ting bedre generelt... Anonymkode: 97d6b...d33 Man bør holde munnen når man ikke vet hva man snakker om. Det finnes sikkert kvinner som er både fysisk og mentalt sterkere enn deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #36 Del Skrevet 15. desember 2020 Herregud, for en type! Jeg er jente og har trent styrke i 5 år uten å få en sånn kommentar. Han er med andre ord et skikkelig unntak. Ikke la deg skremme av han. Du har like mye rett til å jobbe med det som er utfordrende for deg som han har. Han får bare bruke fantasien sin og kjøre noe annet i mellomtiden som alle andre ville gjort. Lykke til med videre trening. Anonymkode: 2a346...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå