AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Del Skrevet 12. desember 2020 Kjæresten forventer at jeg skal kjøre og stille opp hvis det er et sted han skal til. MEN med moren min sin bil. (Hun har 2 biler, og jeg bruker den hun ikke lenger bruker, da jeg ikke har egen bil) Han har heller ikke egen bil. Mamma vil helst ikke at jeg skal bruke den så mye, men lar meg kjøre mer med den enn det hun egt vil, da hun er litt for snill. Jeg kjører allerede nesten daglig fram og tilbake til han (da vi begge bor hos foreldrene våres) Jeg henter han når vi skal på trening og når vi finner på andre ting. På de siste 3 mnd har jeg kjørt fram og tilbake til han så og si daglig, og han har vel kjørt 2 ganger i løpet av den tiden. (med foreldrene hans sin bil) Han viser forståelse for at han ikke kan låne foreldrene sin bil, da dem kun har en bil, men siden moren min har to, foventer han at jeg kan låne den til alles tider. Likevel blir han sinna fordi jeg ved et tilfelle sa jeg ikke kunne kjøre han 40 min for å hente noe. Jeg sier at jeg helst ikke vil bruke bilen til mamma, men han mener da at jeg er egoistisk. Han bruker da imot meg, at han kjørte meg mye før med sin bil, og forventer nå at jeg kan stille opp mer for han, og kaller meg for egoistisk, når jeg allerede kjører nesten daglig. Før hadde han egen bil, mens jeg har aldri eid egen bil. Han kjørte meg derfor veldig mye i begynnelsen av forholdet, naturligvis fordi han hadde bil og ikke jeg. Jeg lånte etterhvert søsteren min sin bil OFTE, og har også lånt moren min sin bil helt utrolig mye, da dem har vært snille å latt meg gjøre det. Så vil jo si det egentlig har jevnet seg greit ut.. Det er jo absolutt ikke noe verken jeg eller han burde forventet at jeg kan låne moren og søsteren min sin bil så mye. Han bruker da imot meg, at han kjørte meg mye før, så nå mener han på at jeg burde kjøre han hit og dit. Og når jeg sier nei, mener han at jeg kun tenker på meg selv. Føler at han har lagt all ansvar over på meg med kjøringen, og vi bytter aldri på lenger. Han forventer altså at jeg skal kjøre han like mye som det han kjørte meg (da han eide egen bil) når jeg ikke en gang eier en egen bil. Hadde jeg derimot hatt egen bil, så hadde jeg vært mer hjelpsom om han hadde trengt noe. Hva er deres tanker? Anonymkode: 7616b...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. desember 2020 #2 Del Skrevet 12. desember 2020 Mine tanker er at han er en dust. Dersom han vil kjøres hit og dit hele tiden, hvorfor kan han ikke kjøpe sin egen bil? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Del Skrevet 12. desember 2020 Tenker at han er en dust. Anonymkode: 78d67...e67 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Del Skrevet 12. desember 2020 +1 til dust. Anonymkode: 760b1...b29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 12. desember 2020 #5 Del Skrevet 12. desember 2020 Mine tanker er at hvis du bor med moren din så er du sannsynligvis ganske ung og da skal du bruke energien din på helt andre ting enn en masete kjæreste. Ha det gøy med venninnene dine, jobb godt med skolen hvis du fremdeles driver på med det og blås en lang marsj i denne fyren. Menn kan du ha glede av når de er blitt voksne og klarer å oppføre seg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Del Skrevet 13. desember 2020 Her blinker det rødt allerede nå. Han respekterer ikke deg og din tid og ditt forhold til din mor. Hvorfor skal alltid du ofre tid og moren din ofre sin bil. Men han skal ikke? Nei, finn deg noe ordentlig som respekterer deg og dine Anonymkode: e7fd7...29d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. desember 2020 #7 Del Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 16.52): Kjæresten forventer at jeg skal kjøre og stille opp hvis det er et sted han skal til. MEN med moren min sin bil. (Hun har 2 biler, og jeg bruker den hun ikke lenger bruker, da jeg ikke har egen bil) Han har heller ikke egen bil. Mamma vil helst ikke at jeg skal bruke den så mye, men lar meg kjøre mer med den enn det hun egt vil, da hun er litt for snill. Jeg kjører allerede nesten daglig fram og tilbake til han (da vi begge bor hos foreldrene våres) Jeg henter han når vi skal på trening og når vi finner på andre ting. På de siste 3 mnd har jeg kjørt fram og tilbake til han så og si daglig, og han har vel kjørt 2 ganger i løpet av den tiden. (med foreldrene hans sin bil) Han viser forståelse for at han ikke kan låne foreldrene sin bil, da dem kun har en bil, men siden moren min har to, foventer han at jeg kan låne den til alles tider. Likevel blir han sinna fordi jeg ved et tilfelle sa jeg ikke kunne kjøre han 40 min for å hente noe. Jeg sier at jeg helst ikke vil bruke bilen til mamma, men han mener da at jeg er egoistisk. Han bruker da imot meg, at han kjørte meg mye før med sin bil, og forventer nå at jeg kan stille opp mer for han, og kaller meg for egoistisk, når jeg allerede kjører nesten daglig. Før hadde han egen bil, mens jeg har aldri eid egen bil. Han kjørte meg derfor veldig mye i begynnelsen av forholdet, naturligvis fordi han hadde bil og ikke jeg. Jeg lånte etterhvert søsteren min sin bil OFTE, og har også lånt moren min sin bil helt utrolig mye, da dem har vært snille å latt meg gjøre det. Så vil jo si det egentlig har jevnet seg greit ut.. Det er jo absolutt ikke noe verken jeg eller han burde forventet at jeg kan låne moren og søsteren min sin bil så mye. Han bruker da imot meg, at han kjørte meg mye før, så nå mener han på at jeg burde kjøre han hit og dit. Og når jeg sier nei, mener han at jeg kun tenker på meg selv. Føler at han har lagt all ansvar over på meg med kjøringen, og vi bytter aldri på lenger. Han forventer altså at jeg skal kjøre han like mye som det han kjørte meg (da han eide egen bil) når jeg ikke en gang eier en egen bil. Hadde jeg derimot hatt egen bil, så hadde jeg vært mer hjelpsom om han hadde trengt noe. Hva er deres tanker? Anonymkode: 7616b...b9b Sukk. Gidd. Tipper dere er ganske unge. Ikke kast bort ungdomstiden din på han her da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Del Skrevet 13. desember 2020 Han kan kjøpe sin egen bil. Han prøver å manipulere deg til å få dårlig samvittighet når du setter en grense. Stemmer for å ikke satse på han.. Anonymkode: 6af65...5f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 13. desember 2020 #9 Del Skrevet 13. desember 2020 Vil han at du skal være privatsjåføren hans, så bør han betale deg som en privatajåfør. Det er rett og rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 13. desember 2020 #10 Del Skrevet 13. desember 2020 Når jeg fikk lappen så forventet alle så mye av meg for at jeg skulle kjøre dem ditt og datt. Det tok ikke lang tid før jeg ble dritt lei av folk som utnyttet meg fordi jeg hadde lappen, så jeg sa om dem skal ha meg til å kjøre så får dem betale for både bensin og bom og bruk av min tid for og kjøre dem ditt dem vil. Heldigvis så funket det og blir nesten aldri plaget lengre. Selvfølgelig skal folk betale for seg om dem forventer at andre skal kjøre for dem, det er ikke akkuratt gratis og kjøre. Blir dem sure så får dem bare bli sure, det er virkelig ikke mitt problem at dem er for lat til og ta lappen selv. Det samme gjelder samboeren din, be han fikse lappen selv eller betale deg for kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Del Skrevet 13. desember 2020 Ja..Du har altfor snill mor.. og han utnytter deg. Anonymkode: e7858...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Del Skrevet 13. desember 2020 Han utnytter deg, og du utnytter din mor. Når du prøver å sette grenser, så blir han sint og kaller deg egoistisk. Hva vil du gjøre? Du kan fortsette å utnytte din mor for å unngå at han blir sint og er frekk mot deg, eller så kan du si klart ifra, og blir han sur og frekk, så vet du at han verken respekterer deg eller din mor. Han høres fryktelig umoden ut, og han er den som er egoistisk. Jeg ville ha dumpa en fyr som tror han har rett på gratis bruk av mine foreldres bil. Han kjørte deg mye rundt da han hadde bil. Det var hans valg. Bilen til moren din er ikke din, og han har absolutt null rett til å kreve at du bruker bilen hennes til å kjøre ham rundt. Hun låner bilen til DEG så du kan komme deg rundt, ikke så du kan være personlig sjåfør til typen din. Følg magefølelsen din 🙂 Anonymkode: 10e7a...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #13 Del Skrevet 13. desember 2020 Sånn holdt jeg også på....før jeg fikk lappen. Men typen din har jo førerkort og da har han ikke noe unnskyldning. Da er det bare latskap Anonymkode: 1f3db...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #14 Del Skrevet 13. desember 2020 Kan dere ikke ta kollektivt? Hvem kjører så mye? Bare si at moren din har sagt du ikke får låne bilen på en stund. Sier han at du er egoistisk så er han dust, men du får bare si at ok det får du bare mene, men det er altså moren min som har sagt det ikke er greit så det er ikke mitt valg. Anonymkode: 33314...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #15 Del Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 16.52): Hva er deres tanker? At dette burde du greie å løse uten hjelp fra et diskusjonsforum. Anonymkode: 5a967...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå