Gå til innhold

Znowie prøver igjen... ❄️

Znowie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner mindre og mindre 🤔😅

Gyn så en folikken på 22 mm for 20 dager siden, så fikk jeg en ganske så sterk blødning (over 3 dager) 4 dager etter gynbesøket... Rosa strek forrige uke og nå dette 😅 så sterk er den aldri hos meg uten at det er noe i gjære.. Såå vil tro det ligger ann til ny eggløsning snart 😅🤔

IMG_20210426_152830__01.thumb.jpg.55bf1a2707001de13be31301b0fd63c4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Er g-testen din blenda nå? 

Lørdag /søndag var den blenda ja🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett å si hva som er i gjære nei. Men med den sterke EL-testen ville jeg tenkt at EL var på vei og lagt inn godt med aksjer i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 timer siden):

Ikke lett å si hva som er i gjære nei. Men med den sterke EL-testen ville jeg tenkt at EL var på vei og lagt inn godt med aksjer i alle fall.

Aksjer ble lagt inn 😁👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD20? 1dpo? #whoknows😅

Dagens EL-test var veldig svak, så kanskje måndtens andre(?) eggløsning har vært allerede søndag /tidlig mandag? 

Testet jo ikke mellom 23-25.04, så aner ikke hvordan EL-testene lå ann da.

Jaja, vi får se hva som skjer, ikke annet å gjøre😅 

Ellers har jeg fått svar fra Hellas (sendte inn mens-blod). Positiv på Ureaplasma, staphylococcus saprophyticus (uvi - relatert)  & bare 2% snille melkesyrebakterier... med andre ord dårlige boforhold for en spire 😑

Så nå venter vel en heftig antibiotika -kur tipper jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit med svar da! Hvis dette er noe som kan bli bedre med antibiotikakur så er jo det positivt 😊 Får du oppfølgingen videre av fastlegen eller må du igjen sende en prøve til Hellas for å få vite om det har bedret seg?

Nå krysser jeg fingrene for bedre boforhold for en kommende spire 🤞😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er dpo-land! Tenk så herlig det hadde vært da! Tror kroppen din er innstilt på å være gravid, slik at den vil forsøke igjen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#usikkerdpocd

Etter litt drøfting ble det ikke lagt inn aksjer allikevel.. Jeg har jo tydeligvis ikke problemer med å BLI gravid, men beholde det. Og med tanke på den heftige hestekuren fra Hellas i anmarsj, fant vi ut at det ikke skal prøves denne runden. Da kan man heller bli ferdig med kuren og få "rensket opp" litt før neste pp 🙈😅 

Lurer forsåvidt på når tante rød skal melde sin ankomst denne gangen, 3 uker siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#fortsattusikker

Day 24 uten tante rød og eventuelt 8dpo etter siste action 😅 valgte å ikke LH teste mere siden vi ønsker å vente til etter antibiotikakur.. Så aner ikke hvordan jeg ligger i løypa. Blir ikke mer action før den er unnagjort uansett 😅🙈 venter enda på svar fra de.. Tok sin tid 🤔 

Edit = tok en test nettopp siden det ble litt superlys råsa råsa på papiret etter toalettbesøk .. tidligtest fra babyplan kjent for skyggestreker mon tro?  For jeg kan se en antydning av noe der ja 🤔

Begynner å lure om jeg har litt opp og ned av naturlig hcg, slik at det kan slå ut på tidlig-tester..for dette er jo helt merkelig 😅

IMG_20210504_123813__01__01.thumb.jpg.9f90bcbcf9d40a8e4ce60bdfe26d200b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo spennende! Jeg har egentlig ikke noe erfaring med at disse testene gir skyggestreker. De har vært blenda som bare det hos meg. Blir veldig spennende å se om denne blir sterkere hos deg i dagene fremover 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende med strek, men vanskelig å tyde den helt enda. Hvordan blir det med antibiotikakuren hvis testen blir positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Atticmess skrev (2 minutter siden):

Oi, spennende med strek, men vanskelig å tyde den helt enda. Hvordan blir det med antibiotikakuren hvis testen blir positiv?

Veldig usikker, må nesten høre med de OM den streken blir sterkere.. Kan umulig tenke meg at det er bra med kur under graviditet 😐 andre veien blir det jo nesten garantert samme utfall som tidligere om det ikke blir behandlet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Znowie skrev (2 minutter siden):

Veldig usikker, må nesten høre med de OM den streken blir sterkere.. Kan umulig tenke meg at det er bra med kur under graviditet 😐 andre veien blir det jo nesten garantert samme utfall som tidligere om det ikke blir behandlet.. 

Huff.. kjipt dilemma 😔 Kanskje greit om den ikke blir sterkere denne gangen da?

Kan lite om antibiotika og graviditet egentlig, men lurer på om man kan behandle UVI med antibiotika under graviditeten, så kan jo hende.. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være farlig om du er gravid og bruker antibiotika samtidig. Det er vel et par typer antibiotika man bør unngå, men de aller fleste typer kan brukes også ved graviditet😊 jeg ser noe på testen din, men om det er skyggestrek eller babystrek er vanskelig å si🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (9 timer siden):

Huff.. kjipt dilemma 😔 Kanskje greit om den ikke blir sterkere denne gangen da?

Kan lite om antibiotika og graviditet egentlig, men lurer på om man kan behandle UVI med antibiotika under graviditeten, så kan jo hende.. 🤔

Det jeg også tenker, det gå liksom greit at det ikke blir denne måndten.. 

Ja uvi kan man nok behandle, men den kuren fra Hellas er ganske mye kraftigere for å få overtaket på Ureaplasmaen😑 

Får se hva morgendagens test viser.. 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...