AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #41 Skrevet 11. desember 2020 Ja men han er jo stygg, og det er det jo mange gutter som er. Dessverre er det bare ikke slik at vi jenter bør være sammen med de av medlidenhet, eller fordi de har en grei personlighet. Jeg har ikke vært slem mot ham, han vet ikke at jeg tenker dette, og det han ikke vet har han ikke vondt av. Hva mitt eget utseende angår så hjelper det ikke denne gutten, da det er jeg som har problemer med hans utseende. Har heldigvis draget på gutter som er mye finere enn han her, og ser da håp for å få pene barn. Anonymkode: d90ea...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #42 Skrevet 11. desember 2020 Andres tid, ikke andre ting. Anonymkode: b0fe2...c00
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #43 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tror du misforsto. Det hun sier er at hun ikke vil ha stygge barn. Redd de kommer til å ligne på faren... Anonymkode: 0e82c...1f6 Men hun er sikkert ganske stygg selv også, og ingen menn gidder å pule henne og løper avgårde. Det er typisk menn og kvinner å trykke andre ned og dømme de og kalle de stygge, uattraktive og dårlige foreldremateriell på ingen grunnlag når man selv er et stort kaos, ikke har stell på livet, vet at man er lite pen selv og har en dårlig personlighet og er usympatisk og slem mot folk. Anonymkode: de27a...a2e 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #44 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja men han er jo stygg, og det er det jo mange gutter som er. Dessverre er det bare ikke slik at vi jenter bør være sammen med de av medlidenhet, eller fordi de har en grei personlighet. Jeg har ikke vært slem mot ham, han vet ikke at jeg tenker dette, og det han ikke vet har han ikke vondt av. Hva mitt eget utseende angår så hjelper det ikke denne gutten, da det er jeg som har problemer med hans utseende. Har heldigvis draget på gutter som er mye finere enn han her, og ser da håp for å få pene barn. Anonymkode: d90ea...5aa Men du er slem mot ham, hvis du gir ham falske forhåpninger. Det er dårlig gjort. Anonymkode: b0fe2...c00 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #45 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ble sammen med en mann fordi han var så snill og god, så bort ifra at utseende egentlig ikke var helt min type. Noen år inn i forholdet, så visnet også personligheten hans, ble tafatt og egoistisk når han hadde landet meg. Der satt jeg med en som hadde både stygg utseende og stygg personlighet. Kommer aldri til å have i den fella igjen! Rører kun de jeg finner tiltrekkende, så får de overbevise meg med personligheten også! Det skal være full pakke eller så kan jeg godt være singel og alene istedet. Anonymkode: 76d3e...1c Det var ikke en felle, men et merkelig og egoistisk valg du, og bare du, tok. Ingen tvang deg til det å ta det valget. Man blir da ikke sammen med noen man ikke liker utseendet til. Da har man store problemer med seg selv, og ikke minst er det vanvittig stygt gjort mot den det gjelder. Utrolig slemt å kaste bort tiden hans på den måten. Anonymkode: ba64d...f70 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #46 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja men han er jo stygg, og det er det jo mange gutter som er. Dessverre er det bare ikke slik at vi jenter bør være sammen med de av medlidenhet, eller fordi de har en grei personlighet. Jeg har ikke vært slem mot ham, han vet ikke at jeg tenker dette, og det han ikke vet har han ikke vondt av. Hva mitt eget utseende angår så hjelper det ikke denne gutten, da det er jeg som har problemer med hans utseende. Har heldigvis draget på gutter som er mye finere enn han her, og ser da håp for å få pene barn. Anonymkode: d90ea...5aa Det er da ingen, absolutt ingen som sier at du skal være sammen med noen av medlidenhet! Dette velger du, og valgte du jo helt selv. Og jo, det er slemt å late som om du liker noen når du samtidig synes vedkommende er stygg. Det er helt absurd, og sier en hel del om din mangel på selvinnsikt. Anonymkode: ba64d...f70 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #47 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): ...ingen damer kommer bare uten videre under sex, try again pleas!! Anonymkode: de27a...a2e Hæ? Anonymkode: 82a06...fa4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #48 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har heldigvis draget på gutter som er mye finere enn han her.... Anonymkode: d90ea...5aa Det gjør valget ditt bare enda merkeligere. Anonymkode: 82a06...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #49 Skrevet 11. desember 2020 Kanskje greit å bare droppe barn i det hele og store. Folk med sånne holdninger og verdier bør iallefall ikke få barn og videreføre disse holdningene til sine barn med det å dele mennesker kategorier stygg osv.. Anonymkode: 194b5...0ab 1
Antiviruset Skrevet 12. desember 2020 #50 Skrevet 12. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 0.47): Jeg synes bare ikke at vi jenter skal pådyttes det at vi må være snille og se forbi når gutten er stygg. For vi har da ønske om å ha noe fint å se på vi også. Jeg klarer ikke være sammen med en som ikke har et pent ansikt. Jeg skal da ikke beskyldes for å være slem fordi jeg har mine ønsker og behov. Jeg driver ikke med veldedighet! Anonymkode: d90ea...5aa Men hold deg for helv.... unna da Hvorfor leke men et annet menneske på denne måten da? Du ser jo dette fra første minutt og kan agere ut i fra det. Ikke knulle han og så reagere på at han er stygg, så leke offer her inne på KG. Han skal være glad for at du ikke blir hans, for du virker ikke noe som jeg ville hatt et forhold med. Det svikter totalt på verdier som du virker og ha lite av. Det er nå bare og si at du ikke har "de rette følelsene" og så avslutte om du har noe som helst etikk og moral i deg. Du trenger bare ikke og si at "du er stygg" så jeg vil ikke mer. Gjør du dette er det ondskap inne i bildet også. Du driver ikke med veldedighet? Det var jo du som sjekket han opp og hadde sex med han! Så er det du som ikke vil mer fordi du mener han er stygg? Det er jo han som har drevet veldedighet her, som har blitt utnyttet av en som ikke er slik han tror. Til dette med pene barn så har du virkelig ikke forstått det. Veldig pene mennesker kan få mindre pene barn av utseende, mindre pene mennesker kan få fotomodeller av barn på utseende. Alt handler om en ting! Hvilken sædcelle og hvilken eggcelle hos kvinne som treffer blink i den perioden det befruktes. Derfor kan to foreldre få barn av helt forskjellig utseende også, noen smellvakre andre mindre pene over rimelig kort tid etter hverandre. Så når du skriver slikt fremstår du heller ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Endret 12. desember 2020 av Antiviruset
Antiviruset Skrevet 12. desember 2020 #51 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kanskje greit å bare droppe barn i det hele og store. Folk med sånne holdninger og verdier bør iallefall ikke få barn og videreføre disse holdningene til sine barn med det å dele mennesker kategorier stygg osv.. Anonymkode: 194b5...0ab Helt enig, alt for mange mennesker som ikke egner seg som foreldre blir akkurat det. Til TS sitt forsvar kan det være at vedkommende er ung og veldig umoden. For biologi har hun veldig liten kontroll på for og si det slik. Har sett litt for mye på disse blogger sidene på nettet kan det virke som. Holdninger, etikk og moral er ikke medfødt. Det må læres av oppegående foreldre og samfunnet rundt seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå