Gå til innhold

Han er stygg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dater en gutt som egentlig har et ganske stygt ansikt. Vil si at kroppen hans er helt okej, men ansiktet ødelegger en del for meg. Jeg gikk til sengs med ham fordi jeg syntes han var morsom og sjarmerende. Men nå angrer jeg litt, fordi jeg ikke ser noe framtid i det. Tenker at det ikke er noe vits i å fortsette når han ikke er noe pappamateriale siden han er for stygg. Vil ikke ha stygge barn, liksom.e.

En annen ting, som jeg plages av, er at jeg ikke klarer komme under sex da jeg blir opphengt i hvordan han ser ut, og mister lyst. Han er veldig grei og snill, men det må jo være lov å si til han at jeg ikke finner han tiltrekkende nok?

Anonymkode: d90ea...5aa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn bryr seg ikke om utseende. De bryr seg om å ha kjærlige og tilstedeværende foreldre som dekker deres behov. Så at han ikke er "pappamateriale" på grunn av utseende.. Ærlig talt. Det er ikke utseende som gjør en fyr til en god far eller ei.

• Liker 16
Skrevet

Jeg veit ikke om dette er en trolletråd, men hvorfor i allverden skal du SI det til han at han ikke er tiltrekkende? Si noe annet da, hva som helst! Ikke vits i å såre noen på den måten. 

Anonymkode: 5b8f3...77e

• Liker 31
Skrevet

Og dette trenger du å dele med oss, hvorfor? 

Anonymkode: d5916...b1d

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dater en gutt som egentlig har et ganske stygt ansikt. Vil si at kroppen hans er helt okej, men ansiktet ødelegger en del for meg. Jeg gikk til sengs med ham fordi jeg syntes han var morsom og sjarmerende. Men nå angrer jeg litt, fordi jeg ikke ser noe framtid i det. Tenker at det ikke er noe vits i å fortsette når han ikke er noe pappamateriale siden han er for stygg. Vil ikke ha stygge barn, liksom.e.

En annen ting, som jeg plages av, er at jeg ikke klarer komme under sex da jeg blir opphengt i hvordan han ser ut, og mister lyst. Han er veldig grei og snill, men det må jo være lov å si til han at jeg ikke finner han tiltrekkende nok?

Du trenger vel ikke si at det er derfor du ikke vil date han lengre? Bare si at du ikke ser noe videre med dette

Anonymkode: 1a12a...f8c

• Liker 9
Skrevet

Pene mennesker kan få «stygge» barn, og stygge mennesker kan få pene barn. 

Men du klarer tydeligvis ikke å se forbi utseende hans selvom du liker de andre kvalitetene han har. Man må jo være tiltrukket av partneren sin til en viss grad iallfall.. 

Jeg ser ikke forbi fedme for eksempel, og hadde aldri aldri aldri klart å komme om jeg hadde hatt sex med en som er overvektig. 

Anonymkode: d165f...4a2

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du virker stygg.. Og jeg har ikke engang sett deg! 

Hva med å bare la være å være med han hvis han ikke er noe for deg? 

• Liker 15
Skrevet

Det er de styggeste mennene som lager de fineste døtrene. 

Vet ikke med sønner. Tror de blir stygge som faren, men hvis dette er eneste grunnen din kan du jo krysse fingrene for døtre.

Anonymkode: 7c901...d8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er de styggeste mennene som lager de fineste døtrene. 

Vet ikke med sønner. Tror de blir stygge som faren, men hvis dette er eneste grunnen din kan du jo krysse fingrene for døtre.

Anonymkode: 7c901...d8b

Pappa er ingen Dan Johan og jeg ser ikke ut i dagslys for å si det sånn. Så den teorien der er det ikke mye hold i her gitt. 

----------------
Du kan si at du dessverre ikke har noen følelser for han. For du har tydeligvis ikke noen ekte følelser for han. For tro det eller ei, det er noe i "kjærlighet gjør deg blind", og ikke bare for det som er inni. Din "stygg" kan være noen andres "pen" og motsatt. Han er ikke for deg, men det betyr ikke at han er stygg.

Anonymkode: 48fde...eef

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes bare ikke at vi jenter skal pådyttes det at vi må være snille og se forbi når gutten er stygg. For vi har da ønske om å ha noe fint å se på vi også. Jeg klarer ikke være sammen med en som ikke har et pent ansikt. Jeg skal da ikke beskyldes for å være slem fordi jeg har mine ønsker og behov. Jeg driver ikke med veldedighet!

• Liker 3
Skrevet

Er du så sikker på at du er noe penere å se på?

Anonymkode: d79c0...39c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Å si at folk er stygge,det sier såpass om deg,at jeg håper faktisk ikke du får barn!

Anonymkode: 5f42b...ea4

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes bare ikke at vi jenter skal pådyttes det at vi må være snille og se forbi når gutten er stygg. For vi har da ønske om å ha noe fint å se på vi også. Jeg klarer ikke være sammen med en som ikke har et pent ansikt. Jeg skal da ikke beskyldes for å være slem fordi jeg har mine ønsker og behov. Jeg driver ikke med veldedighet!

Det er utrolig slemt å kalle noen stygg, jo! 

Skrevet

Hvorfor har du sex med en person du ikke er tiltrukket av i utgangspunktet? Det punktet hvor man sier at «det var hyggelig, men jeg ser ikke noen framtid for oss», kommer et godt stykke før det altså. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men TS trengte jo ikke å ligge med han? Det er ingen som har tvunget henne til å date han heller? Det er bare så merkelig å avvise en person på den måte etter man har hatt sex og data allerede.. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men TS trengte jo ikke å ligge med han? Det er ingen som har tvunget henne til å date han heller? Det er bare så merkelig å avvise en person på den måte etter man har hatt sex og data allerede.. 

Og jeg mener selvfølgelig ikke at de skal fortsette å date, men bare ikke vær frekk ang utseendet hans. 😣 Det får jo bare TS til å framstå ekstremt rart også. 

• Liker 3
Skrevet

Kan faktisk relatere meg i det TS skriver. Han var kjempesnill og sjarmerende, men han hadde ekstremt store bollekinn og lepper, som jeg ikke syntes noe om, luktet svette, hadde ingen standard (sikkert derfor han gikk til meg), dårlig ånde og løy helt utrolig mye. 

han lignet ikke på bildene sine, og sideprofilen var bedre enn fronten.

Hadde så vondt av han, at jeg ikke klarte å dumpe han selv om jeg prøvde alt jeg klarte. 

Anonymkode: c5327...f6f

Skrevet

Kanskje han syns du er stygg og dater deg sikkert fordi han synes du d på seg

Anonymkode: 304c6...bc3

• Liker 2
Skrevet

Er det noen som er stygg her er det helt klart deg med den stygge personligheten din.. 

• Liker 4
Skrevet
Uatskillelig skrev (1 time siden):

Barn bryr seg ikke om utseende. De bryr seg om å ha kjærlige og tilstedeværende foreldre som dekker deres behov. Så at han ikke er "pappamateriale" på grunn av utseende.. Ærlig talt. Det er ikke utseende som gjør en fyr til en god far eller ei.

Tror du misforsto. Det hun sier er at hun ikke vil ha stygge barn. Redd de kommer til å ligne på faren...

Anonymkode: 0e82c...1f6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...