Gå til innhold

Han er stygg

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vil ikke ha stygge barn, liksom.e.

Anonymkode: d90ea...5aa

Merkelig hvordan enkelte mennesker er så opptatte av at barna ikke skal bli stygge av utseende, men de bekymrer seg tilsynelatende lite for at de skal bli smittet av råtne holdninger eller verdier. :klo:

Anonymkode: 7d1db...906

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dater en gutt som egentlig har et ganske stygt ansikt. Vil si at kroppen hans er helt okej, men ansiktet ødelegger en del for meg. Jeg gikk til sengs med ham fordi jeg syntes han var morsom og sjarmerende. Men nå angrer jeg litt, fordi jeg ikke ser noe framtid i det. Tenker at det ikke er noe vits i å fortsette når han ikke er noe pappamateriale siden han er for stygg. Vil ikke ha stygge barn, liksom.e.

En annen ting, som jeg plages av, er at jeg ikke klarer komme under sex da jeg blir opphengt i hvordan han ser ut, og mister lyst. Han er veldig grei og snill, men det må jo være lov å si til han at jeg ikke finner han tiltrekkende nok?

Uatskillelig skrev (7 timer siden):

Barn bryr seg ikke om utseende. De bryr seg om å ha kjærlige og tilstedeværende foreldre som dekker deres behov. Så at han ikke er "pappamateriale" på grunn av utseende.. Ærlig talt. Det er ikke utseende som gjør en fyr til en god far eller ei.

Tror ts tenkte mer på genetikken altså, at det er en sjanse for at barna kan få hans ansiktstrekk og da blir de også stygge

Anonymkode: 1571c...15e

• Liker 2
Skrevet

Dater en gutt som egentlig har et ganske stygt ansikt. Vil si at kroppen hans er helt okej, men ansiktet ødelegger en del for meg. Jeg gikk til sengs med ham fordi jeg syntes han var morsom og sjarmerende. Men nå angrer jeg litt, fordi jeg ikke ser noe framtid i det. Tenker at det ikke er noe vits i å fortsette når han ikke er noe pappamateriale siden han er for stygg. Vil ikke ha stygge barn, liksom.e.

En annen ting, som jeg plages av, er at jeg ikke klarer komme under sex da jeg blir opphengt i hvordan han ser ut, og mister lyst. Han er veldig grei og snill, men det må jo være lov å si til han at jeg ikke finner han tiltrekkende nok?

Ingen tvinger deg til å date noen du ikke synes er attraktiv. Kan du ikke heller finne en kar du faktisk liker? 

• Liker 4
Skrevet

Det er greit nok at du har preferanser og at du ikke finner ham tiltrekkende, men i det man kaller et annet menneske stygt og sier at utseendet gjør at han ikke er pappamateriale så kommer den stygge personligheten din til syne. Husk at en stygg personlighet også vil påvirke utseendet ditt. Dessuten vil utseendet forfalle med årene, og det kan skje ulykker som går utover utseendet ditt. Hva skal du da gjøre når du i tillegg har en dårlig personlighet? Og hvordan tenker du å oppdra barn med disse holdningene? Du virker helt ærlig veldig uegnet til å bli mor.

Som sagt, det er helt greit å ha preferanser, og du trenger ikke å date noen du ikke er tiltrukket av, men la være å kalle ham (eller andre) stygge.

Anonymkode: c2646...db7

• Liker 4
Skrevet

Hadde så vondt av han, at jeg ikke klarte å dumpe han selv om jeg prøvde alt jeg klarte. 

Anonymkode: c5327...f6f

Så dere giftet dere? 

Skrevet
Uatskillelig skrev (8 timer siden):

Barn bryr seg ikke om utseende. De bryr seg om å ha kjærlige og tilstedeværende foreldre som dekker deres behov. Så at han ikke er "pappamateriale" på grunn av utseende.. Ærlig talt. Det er ikke utseende som gjør en fyr til en god far eller ei.

Det er nok ikke det TS tenker på, men utseende barnet vil arve. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble sammen med en mann fordi han var så snill og god, så bort ifra at utseende egentlig ikke var helt min type. Noen år inn i forholdet, så visnet også personligheten hans, ble tafatt og egoistisk når han hadde landet meg. Der satt jeg med en som hadde både stygg utseende og stygg personlighet. Kommer aldri til å have i den fella igjen! Rører kun de jeg finner tiltrekkende, så får de overbevise meg med personligheten også! Det skal være full pakke eller så kan jeg godt være singel og alene istedet. 

Anonymkode: 76d3e...1cd

• Liker 3
Skrevet

Herregud! Slutt og korsfest 😅❣ Vi har vel alle hatt sex med noen vi finner attraktive hva personlighet angår,fordi det er spennende.  Men når den fysiske attraksjonen kommer som behov, tenker vi oss om to ganger . Det er kun biologi.  Man må oppleve det,for å skjønne det 🙃

Anonymkode: 5f892...eae

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud! Slutt og korsfest 😅❣ Vi har vel alle hatt sex med noen vi finner attraktive hva personlighet angår,fordi det er spennende.  Men når den fysiske attraksjonen kommer som behov, tenker vi oss om to ganger . Det er kun biologi.  Man må oppleve det,for å skjønne det 🙃

Anonymkode: 5f892...eae

TS vil ikke ha barn med han fordi at hun ikke vil ha stygge barn. Ikke fordi at hun ikke er tiltrukket av han.

• Liker 3
Skrevet

Egentlig ganske overfladisk tråd og tenkte på barn allerede etter noen dates og litt sex... huff... ser litt for langt frem syns jeg... og si at noen er stygg..er også litt lavmål da i mine øyne. Du høres egentlig veldig ung ut. 

• Liker 1
Skrevet

Når man leser slike idiot-tråder som dette, så skjønner man at Adolf har egentlig vunnet "krigen". Her går det i "genetikk og utseende" i ett sett og det unnskyldes med at: "jeg må jo få lov til å ha preferanser" - og det verste er at dette kommer til og med fra folk med høyere utdanning. 

Hva vi har av "preferanser" henger sammen med samfunnsutviklingen. Det betyr at altfor mange har latt seg hjernevaske av forbrukersamfunnet og stor-kapitalen hva som er "gode preferanser". For bare 25 år siden var det null stress for såkalte "stygge menn" å finne bra nok dame, og jeg følte iallfall at folk hadde den "sosiale mobiliteten" til stede, på både dating og genetikk-arenaen. Men nå er det bare genetisk- og økonomisk ekstremisme som gjelder når det gjelder preferanser, enten det gjelder utseende eller penger. 

Jeg husker at jeg tenkte knapt nok på "store pupper og stor rompe", før vi begynte å bli "bombet" med dette gjennom TV, medier, søppel Reality TV, og alt sånn som sosiale medier. I hodet mitt var det nok (og fortsatt er) godt nok om dama er bare velstelt (ikke lukter vondt) og har kanskje spennende antrekk som skiller seg ut fra de klonene man ser nå om dagen. Så håper man at en dame er lojal (svært vanskelig å finne). 

Men nå får man Large ASS trykket opp i trynet overalt på sosiale medier og Reality og bare sex, sex, sex, sex. 

Så mitt poeng er: "preferanser" er egentlig bare hjernevask. Hva som er preferanser nå var ikke så mye til preferanser for bare 20 år siden. Såkalte "våre" preferanser er ikke mer riktige enn de preferansene noen andre land har, som nesten er helt det stikk motsatte av det preferansene "våre" er nå om dagen.

Anonymkode: 22a04...559

• Liker 3
Skrevet

Ts er en mann folkens, et troll..enkelte menn synes det er gøy å lage slike tråder som ser ut som de er skrevet av en veldig overfladisk kvinne, for å stille kvinner i et dårligere lys.

Anonymkode: 5e2e0...0e8

• Liker 2
Skrevet
Chroma skrev (6 timer siden):

Så dere giftet dere? 

Nei, fikk dumpet han til slutt etter flere runder med trusler om div

Anonymkode: c5327...f6f

Skrevet

Normalt de som kaller folk for "stygg" ser ganske jævlig ut selv.

Skrevet
5 minutter siden, Bamse20 said:

Normalt de som kaller folk for "stygg" ser ganske jævlig ut selv.

Min erfaring er det er de som er regnet som over snittet vakker/kjekk som er verst. Det er ganske vanlig for folk som føler seg bra med noe, å heve seg selv over andre, og gjerne også trykke andre ned. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er det er de som er regnet som over snittet vakker/kjekk som er verst. Det er ganske vanlig for folk som føler seg bra med noe, å heve seg selv over andre, og gjerne også trykke andre ned. 

OPPEGÅENDE mennesker skjønner at folk ikke er like

Men igjen, denne ts personen høres ut som en 18-19 åring som ikke har peiling på hva liv er, så igjen så føler jeg at alt av argumentasjoner mot denne fyren er bortkastet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette er bare trolletråd. Hvis dette hadde vært sant så hadde ikke denne fyren giddet å pult på deg engang med den stygge personligheten din som er uattraktiv. Og ingen damer kommer bare uten videre under sex, try again pleas!! Og hvorfor er alle så opphengt i sex og skal dele om sexlivet sitt på et forum?

Anonymkode: de27a...a2e

• Liker 1
Skrevet
Bamse20 skrev (7 timer siden):

OPPEGÅENDE mennesker skjønner at folk ikke er like

Men igjen, denne ts personen høres ut som en 18-19 åring som ikke har peiling på hva liv er, så igjen så føler jeg at alt av argumentasjoner mot denne fyren er bortkastet.

Det er en grunn til at hun puler på denne «stygge» mannen, ingen menn tenner på henne eller vil ha henne som mor til sine barn læll

Anonymkode: de27a...a2e

Skrevet

Eneste som er stygt her, er holdningen din. La han finne noen som klarer å se han med riktige øyne, og finne alle de andre kvalitetene hans. Og jobb med ditt eget menneskesyn. Man behandler ikke mennesker på den måten.

Anonymkode: b0fe2...c00

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg synes bare ikke at vi jenter skal pådyttes det at vi må være snille og se forbi når gutten er stygg. For vi har da ønske om å ha noe fint å se på vi også. Jeg klarer ikke være sammen med en som ikke har et pent ansikt. Jeg skal da ikke beskyldes for å være slem fordi jeg har mine ønsker og behov. Jeg driver ikke med veldedighet!

Men da lar man også være å kaste bort andre ting, og såre folk. Ikke rart mange blir drittsekker etter å ha blitt behandlet dårlig.

Anonymkode: b0fe2...c00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...