Gå til innhold

Røyker han hasj?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mæn40 skrev (1 minutt siden):

Synes svarene dine indikerer at det er en person som røyker hasj.

Jeg røyket i mange år og hadde mange begrensninger i sosial omgang på grunn av det. Men det kan selvfølgelig være at han har angst eller psykiske problemer uten at hasj er i bildet.

Ja, jeg har forstått det utifra svarene jeg har fått i kveld. Min magefølelse bruker å stemme, når det er noe som ikke stemmer. Fatter ikke hvorfor han innledet et forhold med meg fra begynnelsen av. Jeg lever og ånder for sykling, fjellturer og skigåing, verken rører alkohol eller noe som helst. Forstår ingenting, for å være ærlig. Tenkte at han lever et roligere og mer ensformig liv, men det er bra, tenkte jeg. Jeg gjør mine ting, han gjør hans ting. Også kan vi møtes å gjøre noen ting sammen. 

Anonymkode: fdd8d...8c1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 20.34):

Hvordan kan man se om noen bruker hasj? Så langt ser jeg disse tingene: alltid røkelse hjemme, alltid står kjøkkenvifta på, alltid stormlufting av huset før jeg kommer på besøk, søtlig lukt av klærne hans, ofte rødsprengte øyne. 

Har spurt om blant annet hasj, han sier at han har vært borti dette i hans yngre dager, men ikke nå. 

Anonymkode: fdd8d...8c1

Hasj har en ganske skarp lukt. Det røykes ofte med tobakk. Røkelse vil ikke kunne dekke over lukten, så det er litt spesielt at du tror det. Jeg har en venn som røyker. Man merker når hen er påvirket, men bortsett fra det er det ikke mye fra hen som avslører hasj. Hen er helt normal, du ville ikke gjettet det. 

Anonymkode: c6197...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...