AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hvordan kan man se om noen bruker hasj? Så langt ser jeg disse tingene: alltid røkelse hjemme, alltid står kjøkkenvifta på, alltid stormlufting av huset før jeg kommer på besøk, søtlig lukt av klærne hans, ofte rødsprengte øyne. Har spurt om blant annet hasj, han sier at han har vært borti dette i hans yngre dager, men ikke nå. Anonymkode: fdd8d...8c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan man se om noen bruker hasj? Så langt ser jeg disse tingene: alltid røkelse hjemme, alltid står kjøkkenvifta på, alltid stormlufting av huset før jeg kommer på besøk, søtlig lukt av klærne hans, ofte rødsprengte øyne. Har spurt om blant annet hasj, han sier at han har vært borti dette i hans yngre dager, men ikke nå. Anonymkode: fdd8d...8c1 ...kanskje. Kanskje ikke Anonymkode: 128e0...d7d
Jdz Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 (endret) Som mangeårig eks-hasjrøyker, må jeg si at dette høres mistenkelig ut. Kanskje spesielt dette med røkelse og rødsprengte øyne. De eneste jeg vet om som bruker røkelse er stonere. Teit at han ikke er åpen om det. Endret 7. desember 2020 av Jdz 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Anonymkode: 7ca71...c88 Jeg tenker kanskje det lukter søtt pga røkelsen. Han gir meg en dårlig magefølelse pga disse tankene jeg har om han og den hasjen, men samtidig tenker jeg at jeg har ingen bevis. Jeg har ikke noe annet å gå etter. Er det noen som har vært borti dette og vet om flere tegn som jeg kan se etter? Ts Anonymkode: fdd8d...8c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Rødsprengte øyne er veldig typisk. Høres ut som han røyker ja. Anonymkode: 84e8a...e54
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Røyker han vanlig røyk? Anonymkode: 8d3cd...477
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 Jdz skrev (1 minutt siden): Som mangeårig eks-hasjrøyker, må jeg si at dette høres mistenkelig ut. Kanskje spesielt dette med røkelse og rødsprengte øyne. De eneste jeg vet om som bruker røkelse er stonere. Teit at han ikke er åpen om det. Kan du være så snill å utdype hva "stonere" betyr? Jeg spør sikkert veldig dumt... Ts Anonymkode: fdd8d...8c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker kanskje det lukter søtt pga røkelsen. Han gir meg en dårlig magefølelse pga disse tankene jeg har om han og den hasjen, men samtidig tenker jeg at jeg har ingen bevis. Jeg har ikke noe annet å gå etter. Er det noen som har vært borti dette og vet om flere tegn som jeg kan se etter? Ts Anonymkode: fdd8d...8c1 Det er veldig individuelt og vanskelig å si. Om han er en som røyker til vanlig og bare røyker litt så er det ikke så veldig åpenbart for det blotte øyet. Man er vanligvis sløv og litt treg når man har røkt, og noen er mistenksomme og paranoide, mens andre er i godt humør og mer sosial. Effekten er ulik og det kommer an på hva man har røkt også (brunt eller grønt). Bruker han andre rusmidler? Anonymkode: 84e8a...e54 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du være så snill å utdype hva "stonere" betyr? Jeg spør sikkert veldig dumt... Ts Anonymkode: fdd8d...8c1 Stonere = stoner i flertall, en stoner røyker hasj så ofte som mulig. Anonymkode: 84e8a...e54
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Røyker han vanlig røyk? Anonymkode: 8d3cd...477 Han gjør ikke det, sier han. Kun på fest. Han sier at han er glad i å røyke sigar, men det er kun på fest. Jeg verken røyker eller drikker, vi drar aldri på fest sammen da jeg ikke vil være med. Ts Anonymkode: fdd8d...8c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker kanskje det lukter søtt pga røkelsen. Han gir meg en dårlig magefølelse pga disse tankene jeg har om han og den hasjen, men samtidig tenker jeg at jeg har ingen bevis. Jeg har ikke noe annet å gå etter. Er det noen som har vært borti dette og vet om flere tegn som jeg kan se etter? Ts Anonymkode: fdd8d...8c1 Jeg merker det alltid på hukommelsen. «Hva snakket vi om igjen?» «hva sa du igjen?» Nå har du ikke sagt noe om hvilken relasjon dere har, men tørr munn er også et tegn. Anonymkode: 7ca71...c88
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 Ville heller tatt en overfladisk titt i bopelen hans, uten at du snoker. Se etter sigarettpapir, sigarettfiltre (den gule delen av sigaretten), piper, hjemmelagde bonger (de er som oftest laget av vanlige flasker), lightere (om han ikke røyker til vanlig, de fleste bruker peislighter eller fyrstikker når de tenner lys men ikke alle så klart). Kan hende han har vanlig pipe også men da var spørsmålet; hvor ligger den. Dette er moralsk ikke riktig, men... Får man ikke svar og man vet at det skurrer så må man ta saken i egne hender. Anonymkode: 84e8a...e54 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er veldig individuelt og vanskelig å si. Om han er en som røyker til vanlig og bare røyker litt så er det ikke så veldig åpenbart for det blotte øyet. Man er vanligvis sløv og litt treg når man har røkt, og noen er mistenksomme og paranoide, mens andre er i godt humør og mer sosial. Effekten er ulik og det kommer an på hva man har røkt også (brunt eller grønt). Bruker han andre rusmidler? Anonymkode: 84e8a...e54 Han er ufattelig treg omtrent hele tiden. Glemmer avtaler, viktige avtaler. Glemmer ting overalt. Mister telefonen, pengboka. Men tenker dette kan være en del av hans personlighet.... Ts Anonymkode: fdd8d...8c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg merker det alltid på hukommelsen. «Hva snakket vi om igjen?» «hva sa du igjen?» Nå har du ikke sagt noe om hvilken relasjon dere har, men tørr munn er også et tegn. Anonymkode: 7ca71...c88 Dette + økt matlyst. Anonymkode: 84e8a...e54
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #16 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ufattelig treg omtrent hele tiden. Glemmer avtaler, viktige avtaler. Glemmer ting overalt. Mister telefonen, pengboka. Men tenker dette kan være en del av hans personlighet.... Ts Anonymkode: fdd8d...8c1 Det kan det vær. Men er veldig typisk for folk som røyker for mye også. Anonymkode: 84e8a...e54 2
Gjest Kastanjefrø Skrevet 7. desember 2020 #17 Skrevet 7. desember 2020 Jdz skrev (7 minutter siden): Som mangeårig eks-hasjrøyker, må jeg si at dette høres mistenkelig ut. Kanskje spesielt dette med røkelse og rødsprengte øyne. De eneste jeg vet om som bruker røkelse er stonere. Teit at han ikke er åpen om det. Både mamma og bestemor bruker røkelse hver jul, og de rører såvidt alkohol.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #18 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg merker det alltid på hukommelsen. «Hva snakket vi om igjen?» «hva sa du igjen?» Nå har du ikke sagt noe om hvilken relasjon dere har, men tørr munn er også et tegn. Anonymkode: 7ca71...c88 Han er en jeg roter med. Vi bor ikke sammen, men er mye sammen når turnusen min tillater det. Han faller ikke ofte ut av samtalene, men tørr munn, ja. Jeg kjenner jeg blir dårlig av å lese alle svarene fra dere. Men takk for svar. Nå forstår jeg hvorfor jeg har en dårlig magefølelse angående han. Ts Anonymkode: fdd8d...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #19 Skrevet 7. desember 2020 Hvilke menn brenner røkelse egentlig? Svar: Ingen som ikke røyker narkotika. Anonymkode: 8709c...af8 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #20 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er veldig individuelt og vanskelig å si. Om han er en som røyker til vanlig og bare røyker litt så er det ikke så veldig åpenbart for det blotte øyet. Man er vanligvis sløv og litt treg når man har røkt, og noen er mistenksomme og paranoide, mens andre er i godt humør og mer sosial. Effekten er ulik og det kommer an på hva man har røkt også (brunt eller grønt). Bruker han andre rusmidler? Anonymkode: 84e8a...e54 Han er veldig ofte "nedstemt" . Veldig monoton i toneleiet, høres rett og slett litt lilegyldig ut til tider. Dette er når vi er fra hverandre og bare har kontakt over telefonen. Han er mer lystig når vi er sammen. De helgene jeg har jobb, møtes vi ikke. Da er han i inaktiv på FB, han gjør ingenting, er knapt på butikken. Når jeg spør hva han har gjort i helga, svarer han at han har bare sovet. Og da lurer jeg på hvordan da er mulig å gjøre absolutt ingenting en hel helg. Ts Anonymkode: fdd8d...8c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå