knulleGuden666 Skrevet 7. desember 2020 #21 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har crispi skarven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #22 Del Skrevet 7. desember 2020 Har et par fjellsko jeg kjøpte for anledningen at vi skulle gå på klassetur til Galdhøpiggen i 7 klasse. Blitt brukt 1 gang. Det er 22 år siden, de står fortsatt i kjelleren å støver ned 😂 Anonymkode: 54b28...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 7. desember 2020 #23 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har et par Alfa-sko jeg er veldig fornøyd med. Første turen jeg gikk med de var en 6 timers-tur og jeg fikk ikke gnagsår. https://www.milrab.no/alfa-kvist-advance-gtx-w/cat-p/c/p1500095058 Det viktigste er å prøve de siden alle har forskjellige føtter. Der jeg kjøpte mine hadde de laget en liten bakke i butikken slik at man kunne prøve hvordan de var i nedoverbakke. Viktig at man ikke sklir framover slik at tåneglene blir klemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #24 Del Skrevet 7. desember 2020 Cecilie82 skrev (2 timer siden): Hvordan er mamut skoen i str? Blir skinnet/læret på toppen fort stygt? Jeg har ikke brukt de lenge nok til å si noe om læret. Jeg tror jeg måtte opp en størrelse fra hva jeg har ellers, har de ikke hjemme så får ikke sjekket. Nå er det forøvrig er herremodellen jeg bruker. Anonymkode: b72b4...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 7. desember 2020 #25 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har crispi Besseggen og liker de godt. Du finner de på xxl så enkelt å få prøvd de på også😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 7. desember 2020 #26 Del Skrevet 7. desember 2020 Hoka, elsker dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #27 Del Skrevet 7. desember 2020 Cecilie82 skrev (6 timer siden): Hvilke av de tre er dette? Går utifra det er Mamutskoen? Nei, det var jeg som hadde innlegget om Hoka Kaha 🙂 Anonymkode: 0ea07...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #28 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har fjellsko fra AKU, har også høy og bred vrist (og i tillegg veldig hulfotet) og jeg har aldri hatt bedre fjellsko! Anonymkode: 6ab12...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #29 Del Skrevet 7. desember 2020 Hoka Kaha. Superfornøyd. Anonymkode: 2bd89...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #30 Del Skrevet 7. desember 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Alfa M77. Hatt paret mitt i over ti år, og de er nærmest uslitelige. https://prisguiden.no/produkt/alfa-original-m-77-225836 Anonymkode: 6cf94...f76 Samme her! Mitt gamle par fra forsvaret lever fortsatt. Hadde Alfa Walk Queen også, men læret var for dårlig. Tross ivrig vedlikehold var de døde etter to år. Nå skal det sies at jeg går i ulendt og til tider bløtt terreng flere ganger i uken, det er det få moderne fjellstøvler som overlever. Anonymkode: 1a3c9...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #31 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har fjellsko fra AKU, har også høy og bred vrist (og i tillegg veldig hulfotet) og jeg har aldri hatt bedre fjellsko! Anonymkode: 6ab12...3ed Hvordan er de i str? Ser ut til at det må litt mer til en å bare gå over med en klut på disse for å få de reine. Endret 7. desember 2020 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #32 Del Skrevet 7. desember 2020 Cecilie82 skrev (4 minutter siden): Hvordan er de i str? Ser ut til at det må litt mer til en å bare gå over med en klut på disse for å få de reine. Jeg bruker vanligvis 41-42 i vanlige sko (typ joggesko etc.), i AKU har jeg 42 1/2. Så lenge jeg skyller dem med en gang jeg kommer hjem bruker det å gå greit å få de fine igjen. Anonymkode: 6ab12...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermammsen75 Skrevet 7. desember 2020 #33 Del Skrevet 7. desember 2020 Små brede ben. Får lett gnagsår over vristen. Kjøpe norsk. Kjøp viking. Superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #34 Del Skrevet 7. desember 2020 -venter- skrev (8 timer siden): Jeg har brei fot, og har Salomon. De tilpasset seg foten veldig godt. Elsker de og skal kjøpe nye nå etter å ha slitt ut de forrige. Har en halvhøy type (rett over ankel). Sikker på at du har bred fot. Salomon er supersmale Anonymkode: 0ce73...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #35 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har Mammut Nova III, veldig fornøyd med de. Måtte vel opp en halv eller en hel størrelse (husker ikke helt), men det er samme lengde som jeg normalt bruker i sko. Tipset er sjekk størrelsesguiden hvis Mammut er aktuelt. Anonymkode: c1775...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 7. desember 2020 #36 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Sikker på at du har bred fot. Salomon er supersmale Anonymkode: 0ce73...705 Ja. Har blitt bredere etter to svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonka:-) Skrevet 7. desember 2020 #37 Del Skrevet 7. desember 2020 La Sportiva. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #38 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 11.50): Alfa M77. Hatt paret mitt i over ti år, og de er nærmest uslitelige. https://prisguiden.no/produkt/alfa-original-m-77-225836 Anonymkode: 6cf94...f76 Signeres. Mine er snart 20 år. Like gode, med litt stell. Anonymkode: ac8d1...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #39 Del Skrevet 16. desember 2020 HOKA!!! Aldri hatt bedre fjellsko. Har både bred fot og høy vrist, og sko som Crispi Besseggen har jeg fått kjøttsår på hælen av. Generelt de fleste stive fjellstøvler er no-go for meg.. da må det tapes og på med gnagsårsokker og fandens oldemor. Anonymkode: ae06f...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå