Gå til innhold

Dater dere hele tiden?

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

For på fjernsynet ser det ut til at man velger selv om man vil treffe noen å date. Det er ikke snakk om at man bare ikke treffer noen aktuelle kandidater, men enten velger å ikke date, eller man dater.

Jeg mener, Bridget Jones var ikke som meg. Hun hadde to stykker hun, som til og med sloss om henne. Jeg har ikke hatt noen som har vært interessert i meg på et halvt år. Eller en, men han var omtrent så uaktuell som det går an å bli.

Er det bare meg som aldri treffer noen? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For på fjernsynet ser det ut til at man velger selv om man vil treffe noen å date. Det er ikke snakk om at man bare ikke treffer noen aktuelle kandidater, men enten velger å ikke date, eller man dater.

Jeg mener, Bridget Jones var ikke som meg. Hun hadde to stykker hun, som til og med sloss om henne. Jeg har ikke hatt noen som har vært interessert i meg på et halvt år. Eller en, men han var omtrent så uaktuell som det går an å bli.

Hva gjør du for å treffe noen?

Du sier du bare har møtt en som var interessert i deg, men hvor mange har du møtt som du er var interessert i? Og hva gjorde du for å få dem interessert i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Det er mulig jeg overdriver her litt. Men det er slik det føles i hvert fall.

Jeg kunne helt sikkert vært mer aktiv selv, men er så til de grader lei av kjøttmarkedet på byn. Og har liten anledning til å trene.

Treffer en del menn gjennom jobb, men enda ikke noen som var aktuelle for meg (mer av typen gifte menn eller helt nyskilte).

Det virker bare som andre kan velge og vrake i aktuelle kandidater og vraker dem pga bagateller som feil hårfarge eller klesstil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Violetta, det er flere av oss. Jeg møter heller aldri noen (men jeg er flink til å avbryte før jeg vet om det er noe å satse på da).

Nå er ikke jeg den flinkeste til å oppsøke steder å treffe noen heller, trives god hjemme eller hos venner. Jobber ikke for tiden, men håper litt skolegang til høsten kan få fart på sakene.

Jeg blir sjelden forelsket, det er mye av mitt problem. Jeg klarer ikke involvere meg i en hvis jeg ikke har de rette følelsene med en gang. Datet en i fjor, men jeg klarte ikke å føle noe, til tross for at han hadde mange gode kvaliteter. Møtte han igjen nå i juni, han hadde det kjempebra, hadde fått seg dame osv. Det var jo fint for han, men jeg er jo like fordømt singel da.

Tror ikke jeg er verdens letteste å leve med (har jeg blitt fortalt også, men jeg er visst sjarmerende på tross av det da :ler:) men det må da være en eller annen der ute?

Men jeg begynner å lure, for jeg har møtt folk med færre fortrinn enn meg og de ergjerne gift og har et par unger etc. Så hva er galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Hmm, dette er for ille.

Lyst til å treffes Violetta ?

Litt god mat og rødvin kanskje ?

:ler: Nå har jeg lest så mye i avisen om farlige internettmenn jeg, at jeg blir litt skeptisk... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta
Neida, Violetta, det er flere av oss. Jeg møter heller aldri noen (men jeg er flink til å avbryte før jeg vet om det er noe å satse på da).

Nå er ikke jeg den flinkeste til å oppsøke steder å treffe noen heller, trives god hjemme eller hos venner. Jobber ikke for tiden, men håper litt skolegang til høsten kan få fart på sakene.

Jeg blir sjelden forelsket, det er mye av mitt problem. Jeg klarer ikke involvere meg i en hvis jeg ikke har de rette følelsene med en gang. Datet en i fjor, men jeg klarte ikke å føle noe, til tross for at han hadde mange gode kvaliteter. Møtte han igjen nå i juni, han hadde det kjempebra, hadde fått seg dame osv. Det var jo fint for han, men jeg er jo like fordømt singel da.

Tror ikke jeg er verdens letteste å leve med (har jeg blitt fortalt også, men jeg er visst sjarmerende på tross av det da :ler:) men det må da være en eller annen der ute?

Men jeg begynner å lure, for jeg har møtt folk med færre fortrinn enn meg og de ergjerne gift og har et par unger etc. Så hva er galt med meg?

Ja det er lett å spørre hva som er feil med meg, men jeg nekter å gå i den fellen. For så ille kan det ikke være at jeg er verre enn alle de andre som har funnet seg en partner...

Synes jeg hører stemmer i det fjerne som messer noe om "bare vent, det finnes noen for alle...."

Men for svingende da, HVOR? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Jeg møter heller ingen. Har aldri blitt bedt ut faktisk. :klø:

Forventer ikke å bli bedt ut, kan godt be ut selv. Men må ha noen å be ut først. Noen som ikke er gift eller har fem unger som de har mistet tilsynsretten til (tatt fra virkeligheten). Eller noen som bare er litt gift... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer ikke å bli bedt ut, kan godt be ut selv. Men må ha noen å be ut først. Noen som ikke er gift eller har fem unger som de har mistet tilsynsretten til (tatt fra virkeligheten). Eller noen som bare er litt gift... :roll:  :ler:

Det virker som det ikke er flere av den typen igjen. :forvirret:

Eller av den som blir sykelig besatt av deg etter å ha pratet med deg en gang.

Vil gjerne møte noen normale jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Eller av den som blir sykelig besatt av deg etter å ha pratet med deg en gang.

Eller noen som er sykelig besatt av en eks, og overhodet ikke kan snakke om noen annet... :sjokkbla:

Jeg vil også ha en normal fyr. Bare en helt vanlig en, som av og til er ute med venner og av og til hjemme hos meg. Og som man kan bli uenig med for så å bli venner igjen... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller noen som er sykelig besatt av en eks, og overhodet ikke kan snakke om noen annet... :sjokkbla:

Jeg vil også ha en normal fyr. Bare en helt vanlig en, som av og til er ute med venner og av og til hjemme hos meg. Og som man kan bli uenig med for så å bli venner igjen... :sjarmor:

:tommelsmil:

En sånn en høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Nå har jeg lest så mye i avisen om farlige internettmenn jeg, at jeg blir litt skeptisk... ;)

Jepp, jeg er kjempeskummel. Grrrrr :frustrert:

Neida, tror ikke du har veldig mye å frykte gitt.

Hvis det er det som stopper deg for å ta en liten blind-date så får du høre med Aline, GreenSky, Attegløyma, Fiona eller Pusla hvem jeg er.... Liker å møte nye mennesker jeg...

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Søren.

Får bare håpe han har en bror da. :ler:

Si gjerne ifra om han har en bror til meg også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en av disse brødrene!!!

Jeg DATER jo ikke sånn veldig masse jeg heller... Men har vært på date liksom... Det går helt fin bare man drikker nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn! :ler:

Kjenner ei som, etter å ha vært singel i en måned, hadde tre (!!!!!) nye friere på døra, den ene mer normal og akseptabel enn den andre. Selv har jeg tydeligvis idiotmagnet i pannen, og har vurdert både å bli nonne, eller iallefall leve i evig sølibat. :frustrert:

Men, seriøst, hva GJØR de for å få frierne til å stå i kø??? Gutter, kom med tips til oss frustrerte single damer her! :ler:

PS: Stller meg i kø for en av brødrene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...