Gå til innhold

Dater dere hele tiden?


Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Synes det er vanskelig med dating. Skjønner ikke hvor man kan møte noen kjekke mannfolk. Jobber hjemmefra, så det er minimal sjanse for å møte noen gjennom jobben. Bor på en liten plass, utelivet er ikke det største. Dessuten er det bare en sjelden gang jeg har råd til å gå ut. Kanskje det er mulig å møte noen på matbutikken? Det høres så fryktelig kjedelig ut, men muligheten er der.

Har brukt internett til å bli kjent med noen, men har også hørt mye om "farlige" mannfolk på nett. Det er en høy terskel for å møte noen personlig synes jeg.

Men så er jeg ikke helt sikker på hva jeg søker etter heller. Kanskje jeg har det så altfor godt her hjemme med pc-spill, bøker, filmer, game-cube, trampoline osv...

PS: ferien var kjempedeilig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle av oss som er så fryktelig farlige heller da :)

Du har sikkert rett i at man kan møte nye mennesker på butikken....

Hvilken butikk handler du i forresten ? ;)

PS: Velkommen tilbake fra ferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette er å banne i kirken, men jeg sliter litt med tanken på sånn nettdating jeg...

Føler det bare blir så feil, og jeg har da truffet masse fyrer opp igjennom på vanlig måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg traff min på internett.. hadde chattet sammen i 3 år, i en rent vennskaplig tone, og møttes uten egentlig å ha noen planer eller forventninger. Vi hadde ikke flørtet engang på nettet =) Er 2 år siden nå, så jeg syns han var en flott fyr jeg =)

Nettdating skal man gjerne være litt skeptisk til, men har man litt tålmodighet er det godt mulig å finne en kjekkas der/her også.. Tenk da, hvor mange mennesker bruker internett? Hva tror du andelen psyko's er fremfor andelen normale greie mennesker? Jeg har møtt en del folk fra nettet, mest for vennskap, og jeg har aldri møtt noen som var syke i hodet, mordere etc. Er bare å ta sine forhåndsregler når man skal møte noen..

Skjønner ikke hvorfor man ikke skal være mer skeptisk til å møte en fyr i fylla, som man blir med hjem.. enn å sitte å prate med og evt. møte en fyr fra internett..

Ved å avskrive internett som et sted å møte noen, går du kanskje glipp av Mr.Right, fordi du tror det kun er gale mennesker her..

Jeg er ikke gal, er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertesukka

:forvirret: Jeg begriper heller ikke hvordan andre som skiller seg, plutselig dukker opp med ny "flamme" etter kort tid.

Hva er det DE gjør, som jeg ikke får til, liksom? Jeg vil ha oppskriften!!! :klappe:

Etter å ha sjonglert mellom bar og internett i flere år, må jeg bare innrømme overfor meg selv at de andre har noe som jeg ikke har. -Mangel på kresenhet, kanskje- :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Mulig dette er å banne i kirken, men jeg sliter litt med tanken på sånn nettdating jeg...

Føler det bare blir så feil, og jeg har da truffet masse fyrer opp igjennom på vanlig måte

Jeg også, jeg synes det virker ekstra kunstig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sittet her og lest gjennom hele denne tråden, ganske morsomt egentlig. Jeg har selv vært singel i 3 år, mer eller mindre frivillig. Mindre fordi det var eks'en som dumpa meg og mer fordi jeg ikke har villet ha noen andre før inntil for et halvt års tid siden. Nå siste halvår har jeg forøvrig datet endel fyrer, og jeg har funnet ut at jeg tiltrekker meg bare gærninger eller fyrer som viser seg å ha samboer eller det som verre er. Jeg vetta f*** hva jeg gjør galt jeg, men så langt som til nå har det ikke funket. Men man må i allefall ha et åpent sinn når man skal på flørtern, for de to årene jeg ikke så etter noen så fant jeg virkelig ikke noen heller. Ikke EN tiltrekkende mann på to år, så mye som vi var ute på byen da, det skal godt gjøres, så det sa vel litt mer om meg enn om mannfolka tenker jeg.

Nei, så jenter, gode tips om hvordan finne drømmeprinsen mottas med takk, byen funker ikke, og har heller ikke vært særlig heldig med nett flørting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe du gjør galt, ihvertfall så lenge du ferdes der det finnes mannfolk.

Tror det har mer å gjøre med hvilken type person du er.

Jeg er gift, men treffer menn som er interessert hele tiden. Men jeg er en veldig åpen og flørtete person, så jeg tror det har noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg treffer jo fyrer hele tiden jeg også nå når jeg er åpen for det. Det er jo at jeg treffer bare de som er klin sprø eller som allerede er sambo eller gift. Rimelig frustrerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...