Gå til innhold

Usikker etter voldsom date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår TS :) 

Man kan jo være litt ambivalent i denne delen av datingprosessen. Det er noe med å åpne seg opp, og så blir det så hyppig sex, heftigere enn man emosjonelt er klar for. Man blir revet med av rushet og det seksuelle begjæret, samtidig som man blir skamfull og litt redd etterpå, man har krysset en linje og utlevert seg (i mangel på bedre ord) til noen man strengt talt ikke kjenner. Sjette date kan jo bety sjette gang man noensinne møter personen, man er fremdeles litt fremmede.

Handler ikke om at fyren har gjort noe galt eller at dette ikke er liv laga, men at det er lov å lytte til egne signaler underveis og ta den tida man trenger. Sex i timesvis eller råklining når man hilser på hverandre er jo ikke nødvendig om man ikke er komfortabel med den intensiteten ennå. Da jeg datet kjæresten min trengte jeg også å balansere det fysiske litt. Etter et samleie og kos ville jeg stå opp igjen fra senga, ta et glass vin, prate om andre ting og få litt space. Nå som vi er kjærester og tryggheten er på plass er det bare herlig med de lange og gjentatte rundene i sengehalmen. 

Det snakkes mye om seksuelle grenser for tida, og dette er sånn det ser ut i sin kompleksitet. Å ta hensyn til magefølelsen, ikke rushe bare fordi den andre er supergira, og at man både kan like og bli overveldet/kvelt av noe på samme tid. :) 

Anonymkode: 5cfdd...9c0

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da bør jeg slutte å stresse, altså? Bare jeg som ikke er vant til. Han synes nok ikke noe var "feil", har spurt om jeg vil være sammen med ham på Hafjell nyttårshelgen. Kanskje dette ender med å bli fint 🙂

Anonymkode: f6d44...ef6

Nå kjenner jo ikke jeg mannen, men hadde jeg vært i dine sko hadde jeg nok satset på nyttårshelg på Hafjell 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Neida, ikke noe sånt. Men at vi gjorde så mye, også bakfra, at jeg sugde og - uæh! - jeg squirtet. Særlig det siste er IKKE det jeg tenkte burde skje første gang.

(...)

Og da vi møttes igjen kysset han med åpen munn. Direkte, uvant.

Jeg er også en som liker å ta det sakte i datingprosessen, men når jeg først har bestemt meg for å ha sex med en mann er det jo ikke noe vits å gjøre det halvveis og halvdårlig? Det du beskriver her er jo helt vanlig sex, er ikke noe sært eller spesielt som du på noe som helst vis skulle ha grunn til å føle deg flau over. At du fikk orgasme er hvertfall ikke noe du skal føle skam for! Regner med at han også fikk orgasme? Synes du han burde være flau over det? At dere begge nyter sexen er flott, og virkelig ikke noe å være flau over. Så de tankene må du bare kvitte deg med med én gang. (Det eneste du kanskje burde tenke litt på er eventuelle kjønnssykdommer. Brukte dere kondom, eller har dere begge nylig testet dere og har ingen sykdommer?)

Men hvis du synes kyssing med åpen munn på en helt vanlig hverdag er ubehagelig, må du si det til ham. Bare si rett ut av du synes klining er forbeholdt sex eller når man er alene og ikke ute i offentligheten. Snakk ærlig og åpent med ham, så finner dere ut av hva som passer for dere to. 

Anonymkode: 821e8...50a

• Liker 4
Skrevet

Dette er ikke lenger tema. Tror noen syvmilssteg ble gått i ettermiddag 🤩🤩🤩

• Liker 2
Skrevet

Omg det høres himmelsk ut! Nyyyt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...