Gå til innhold

Usikker etter voldsom date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en mann i høst. Vi har datet seks ganger, spist og gått turer og blitt kjent. Alt har vært fint og han virker oppriktig interessert og en fin mann med et ordnet privatliv. Vi har tatt det langsomt og gradvis, har fått snakket, blitt kjent og kysset, før han inviterte meg på hjemmelaget middag hos seg på det som ble sjette date. Det ble fint, han har et fint sted og er flink til å være vert, og vi endte i sengen for første gang. Og det var det som ble voldsomt, for han var så....kan jeg si intens? Vi hadde sex, egentlig superdeilig, lå tett etterpå og snakket, før han var innstilt på mer. Og så ble det mer, og mer og enda mer. Det var mye senere enn jeg hadde tenkt, egentlig langt på natt, da det var aktuelt å bryte opp, og da ville jeg ikke ta taxi pga corona, så han ba meg bli. Vi sov noen timer, men jeg måtte opp litt tidlig for å rekke hjemom før jobb, og da hadde vi sex igjen før vi sto opp. Da jeg satt på trikken litt senere var jeg helt satt ut. For noen timer siden hadde jeg bare klint litt med ham og aldri vært naken sammen med ham. Nå hadde han plutselig hatt meg en hel natt, ikke bare litt første-gang-sex, men heftig og langvarig som om vi var mye tettere. Jeg ble revet med, jeg også, men er både flau og usikker etter dette. Vi har truffet hverandre igjen siden dette som skjedde på søndag, og han virker veldig interessert. Men jeg er ikke vant til "så mye". På den annen side vil jeg ikke overtenke. Det var jo bra også og en del av meg vil gjerne bare "go with the flow" og takke ja når han inviterer mer.

Anonymkode: f6d44...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du likte sexen og ikke føler at han tok seg til rette/ikke tok dine signaler , så skjønner jeg ikke problemet 

Anonymkode: d06d2...9ac

• Liker 40
Skrevet

Og HVA er problemet her.....?

Høres ut som drømmedaten for min del :P 

Anonymkode: fb9e7...080

• Liker 26
Skrevet

Det var jo at dette ikke akkurat ble gradvis og langsomt. Jeg regnet jo med at vi skulle ligge sammen, men kanskje én gang og så ta det derfra. Men nå ble det fem eller seks, i alskens variasjoner, med overnatting, og morgensex - og div. underveis som kanskje burde ligget noen treff frem i tid.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var jo at dette ikke akkurat ble gradvis og langsomt. Jeg regnet jo med at vi skulle ligge sammen, men kanskje én gang og så ta det derfra. Men nå ble det fem eller seks, i alskens variasjoner, med overnatting, og morgensex - og div. underveis som kanskje burde ligget noen treff frem i tid.

Hvorfor det? Det er greit å vente noen dater med å ha sex, men hvorfor skal man holde igjen når man først er i gang?

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjort er gjort. Ikke noe å tenke på nå..

Anonymkode: 836cf...c4b

• Liker 4
Skrevet

Dere har jo tatt det sakte, dere har jo hatt fem dater uten sex. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du setter et skille mellom litt/kortvarig sex og mye/langvarig sex. Liker man personen, så har man så mye sex man vil, uten å overtenke så mye.

Anonymkode: bc185...76f

• Liker 15
Skrevet

Bare av nysgjerrighet; hva tenker du ligger frem i tid?

Oralsex? Full BDSM?

Altså, du har åpenbart truffet drømmemannen spør du meg. 

Anonymkode: fb9e7...080

• Liker 10
Skrevet

Jeg har også hatt en sånn natt TS, men det var date nr 1 og ikke 7 :tongue: 

Vi har vært sammen siden og har det fantastisk. Det slo meg aldri å føle meg flau.

Anonymkode: 7ca66...e98

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bare av nysgjerrighet; hva tenker du ligger frem i tid?

Oralsex? Full BDSM?

Altså, du har åpenbart truffet drømmemannen spør du meg. 

Neida, ikke noe sånt. Men at vi gjorde så mye, også bakfra, at jeg sugde og - uæh! - jeg squirtet. Særlig det siste er IKKE det jeg tenkte burde skje første gang. Jeg trodde vi skulle snakke en stund og stå opp da han begynte på nytt, og så ble middagsdaten en hel kveld i senga. Og da vi møttes igjen kysset han med åpen munn. Direkte, uvant.

Skrevet

date er jo der for å finne ut om man er for hverandre, og er det en mann du ser for deg vil ta vare på deg, elske deg, og som du kan stole på livet ut? håper da du har stilt de riktige spørsmålene nå. 

På ett tidspunkt vil jo dere bli ett offentlig par, er det han du vil vise deg med?

Anonymkode: 70b58...a22

Skrevet

Høres da helt supert ut?

Anonymkode: e96f6...92d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

er det han du vil vise deg med?

Jeg har jo lyst til å vise ham frem for hele verden!!

• Liker 1
Skrevet

Snill og grei mann med ordnet privatliv, hjemmelaget middag i hyggelige omgivelser, god å prate med, ut fra dine beskrivelser opp mot 100 % klaff i bingen😂

Må si at her sliter jeg veldig med å forstå at det skulle være noe mer å vente med, kjør på TS👍

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Neida, ikke noe sånt. Men at vi gjorde så mye, også bakfra, at jeg sugde og - uæh! - jeg squirtet. Særlig det siste er IKKE det jeg tenkte burde skje første gang. Jeg trodde vi skulle snakke en stund og stå opp da han begynte på nytt, og så ble middagsdaten en hel kveld i senga. Og da vi møttes igjen kysset han med åpen munn. Direkte, uvant.

Bakfra som i analsex eller doggy? 

• Liker 1
Skrevet
keops skrev (9 minutter siden):

Må si at her sliter jeg veldig med å forstå at det skulle være noe mer å vente med, kjør på TS

Da bør jeg slutte å stresse, altså? Bare jeg som ikke er vant til. Han synes nok ikke noe var "feil", har spurt om jeg vil være sammen med ham på Hafjell nyttårshelgen. Kanskje dette ender med å bli fint 🙂

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bakfra som i analsex eller doggy? 

Gi deg da!😮

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gi deg da!😮

Hva gi deg?? Det var jo du selv som skrev dere pulte bakfra 🤣 Hva innebærer det, liksom?

• Liker 3
Skrevet

Hva er problemet? Redd dere ikke er seksuelt kompatible? Om du synes det er for mye, og ikke orker tanken på et sånt sexliv bør du la ham finne noen som matcher bedre. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Da bør jeg slutte å stresse, altså? Bare jeg som ikke er vant til. Han synes nok ikke noe var "feil", har spurt om jeg vil være sammen med ham på Hafjell nyttårshelgen. Kanskje dette ender med å bli fint 🙂

Sånn forresten, det heter ikke "vant". "Vandt" er det rette ordet, med mindre du har vunnet noe selvsagt.  😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...