AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #21 Skrevet 5. desember 2020 Rant skrev (8 minutter siden): Om du synes det er for mye, og ikke orker tanken på et sånt sexliv bør du la ham finne noen som matcher bedre. Litt mye litt fort. Dette lå liksom en måned eller noe frem i tid, slik jeg er skrudd sammen. Anonymkode: f6d44...ef6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #22 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva innebærer det, liksom? Bakfra er doggy. Anonymkode: f6d44...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #23 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bakfra er doggy. Anonymkode: f6d44...ef6 Ja ok så du mener at forfra kan man pule tidligere og doggy er en stilling som er forbeholdt ett senere stadium i datingen? Klarer ikke helt å se tankegangen her. Hadde forstått det om han tok deg i analen, da.. Anonymkode: 836cf...c4b 10
Katten.2.0 Skrevet 5. desember 2020 #24 Skrevet 5. desember 2020 Merkelig tankegang. Hvorfor ikke bare nyte sex når man har det? Poenget med sex er jo å skape nytelse i hverandre og intimitet mellom hverandre. 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #25 Skrevet 5. desember 2020 Uff, høres jo nesten ut som du ble voldtatt. Har du vurdert anmelde? Anonymkode: aaa82...fe3 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #26 Skrevet 5. desember 2020 Jeg tenker at du ikke trenger fundere så mye over dette. For det første får du ikke gjort noe med dette nå, for det andre mislikte du det ikke og for det tredje spiller det ingen rolle om alt dette skjedde nå eller senere, egentlig. Anonymkode: 836cf...c4b 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #27 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, høres jo nesten ut som du ble voldtatt. Har du vurdert anmelde? Er du helt tullete. Dette var så langt fra voldtekt det er mulig å komme. Og jeg tror det er DET også som har plaget meg, dvs. at jeg ble overveldet men at jeg deretter var så all in. Vanligvis liker jeg sakte film. Anonymkode: f6d44...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #28 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Sånn forresten, det heter ikke "vant". "Vandt" er det rette ordet, med mindre du har vunnet noe selvsagt. 😊 Anonymkode: 836cf...c4b Nei. Vant er riktig. Vandt finnes ikke i bokmålsordboka. Anonymkode: 6052a...38c 14
miss summers Skrevet 5. desember 2020 #29 Skrevet 5. desember 2020 (endret) Forstår ikke problemet jeg. Med begge mine kjærester (en av gangen), har første gangen i sengen blitt en 24 timers greie kun med mat og dopauser. Helt fantastisk syns jeg da. Alt er nytt og godt og kos ☺️ Endret 5. desember 2020 av miss summers 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #30 Skrevet 5. desember 2020 Om du ikke føler at han tok seg til rette, så er det ikke noe problem. Høres mer ut som om dere har fantastisk kjemi, og at han finner deg veldig tiltrekkende. Noen ganger møter man på folk man klaffer veldig godt med. Du er kanskje vant til å ta det litt roligere, men 'annerledes' er ikke synonymt med 'negativt'. Om du liker ham, og om du liker sexen og tanken på å ha et aktivt sexliv med denne mannen, så sier jeg go for it 🙂 Nyt det og kos deg. Go with the flow, som du sier selv. Anonymkode: bd2e8...1aa 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #31 Skrevet 5. desember 2020 Høres jo bare supert ut!! 😃 bare å nye den gode og fantastiske første tiden med masse passion! 🤩 tenk mindre! 😊 Anonymkode: 2b125...47e 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #32 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida, ikke noe sånt. Men at vi gjorde så mye, også bakfra, at jeg sugde og - uæh! - jeg squirtet. Særlig det siste er IKKE det jeg tenkte burde skje første gang. Jeg trodde vi skulle snakke en stund og stå opp da han begynte på nytt, og så ble middagsdaten en hel kveld i senga. Og da vi møttes igjen kysset han med åpen munn. Direkte, uvant. Anonymkode: f6d44...ef6 Mener du analsex eller å tas bakfra? Førstnevnte er jo litt tidlig kanskje - men....om man har det som endel av repertoaret til vanlig ser jeg egentlig ikke helt problemet. Om alt det «ekstra» var første gang for deg skjønner jeg overveldelsen. Da bør du kanskje snakke litt om det og bare si sånn «fantastisk sex, men jeg trenger å date litt til før det blir SÅ heit merker jeg :P» Altså, jeg er supermisunnelig 😒😒😒😒😂 Kan han sendes rundt til kursing? Tungekyss hadde jeg nok forventet litt etter sex neste møte. Du hadde ikke gjort alt det gjentakende ganger om du synes han var utelukket liksom. Anonymkode: fb9e7...080 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #33 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida, ikke noe sånt. Men at vi gjorde så mye, også bakfra, at jeg sugde og - uæh! - jeg squirtet. Særlig det siste er IKKE det jeg tenkte burde skje første gang. Jeg trodde vi skulle snakke en stund og stå opp da han begynte på nytt, og så ble middagsdaten en hel kveld i senga. Og da vi møttes igjen kysset han med åpen munn. Direkte, uvant. Anonymkode: f6d44...ef6 Men... Alt det der er jo bare helt vanlige sex. Eller er det jeg som er en pervo? 🙈 Anonymkode: 568f8...da7 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #34 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sånn forresten, det heter ikke "vant". "Vandt" er det rette ordet, med mindre du har vunnet noe selvsagt. 😊 Anonymkode: 836cf...c4b Det får du nesten ta med språkrådet, for da bommer de også: "den eldste sønnen – faren var streng på akkurat det punktet de er vant med/til å arbeide i tre skift (vant til = har vent seg til, vant med = har erfaring med)" https://www.sprakradet.no/sprakhjelp/Skriverad/Preposisjonsbruk/ Ts, jeg skjønner ikke problemet? Har du en slags skam? Anonymkode: c668b...eca
Hannah80 Skrevet 5. desember 2020 #35 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Sånn forresten, det heter ikke "vant". "Vandt" er det rette ordet, med mindre du har vunnet noe selvsagt. 😊 Anonymkode: 836cf...c4b Skriver du venninde også?
Måneskinn Skrevet 5. desember 2020 #36 Skrevet 5. desember 2020 Jeg tror bare du er litt "stresset" fordi du har et bilde inni hodet ditt om hvordan ting skal være, i hvilken rekkefølge skal ting skje osv - og når noen snur manuset ditt og begynner å lese fra midten av din bok - da blir du stressa har skjedd med meg og! Men, her høres det jo ut som alt er på stell. Du hadde fine dater, herlig sex, en mann som fortsatt er interessert i deg etter sex (herregud, bingo bingo bingo! 😄 ) og som vil feire nyttår med deg her er det bare å lene seg tilbake å nye, og ikke tenke så mye. Som psykologen min sa: vær i følelsene ikke hodet. Da pleier ting å gå litt bedre. Sier bare lykke til jeg 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #37 Skrevet 5. desember 2020 Kvinnfolk, uff. Usikkerhet og overtenking. Rart menn gidder dere mer. Anonymkode: c3ada...404 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #38 Skrevet 5. desember 2020 Høres jo helt fantastisk ut spør du meg! Kjenner jeg blir misunnelig 😄 Anonymkode: 55598...10c 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #39 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinnfolk, uff. Usikkerhet og overtenking. Rart menn gidder dere mer. Anonymkode: c3ada...404 De gidder, fordi det er så mye deilig også. Og denne mannen har tydeligvis hatt det kjempedeilig med TS og vil ha mer.. og mer... skjønner godt at han gidder jeg. Håper du blir vant med dette TS, for det høres deilig ut å ha møtt en så fin mann. Anonymkode: c8a3c...0c3 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #40 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men... Alt det der er jo bare helt vanlige sex. Eller er det jeg som er en pervo? 🙈 Anonymkode: 568f8...da7 I forhold ja. Men det er litt ekstra krydret i tidlig datefase. Jeg hadde elsket det da 😂😇 Med en jeg ville ha sex med selvsagt. Eneste er om daten egentlig bare vil til sengs og ikke noe mer, jeg ønsker ærlige vilkår. Kunne gjort det samme med en elsker, men ønsker ikke å involvere betatthet og oppføre meg deretter om datingen ikke er ønskelig å ta videre. Anonymkode: fb9e7...080
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå