Gå til innhold

Klokke


Gjest Klokkeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har denne, men bruker den ikke hver dag:

http://www.axcent.se/php/designers/v168.gif

I tillegg har jeg ei anna klokke som jeg fikk av pappa for 10 år siden.

Har ikke klokke som er brukbar nå, men har lyst på nøyaktig den du linker til, samme farge også. Den er vakker..

Sitter og sikler på den klokka jeg og. Var innom urmakeren.no og der har de axcent klokker i mange fine farger. Ikke så ille dyrt heller så nå vet jeg hvor deler av neste lønn kommer til å ende opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Har ikke klokke som er brukbar nå, men har lyst på nøyaktig den du linker til, samme farge også. Den er vakker..

Jeg er kjempefornøyd med den klokka, og får masse komplimenter for den :) Mange som har den i hvit og sort, men har ikke møtt andre som har den i rødt. Den fins forresten med hvit urskive også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Rolex klokke som jeg har arvet fra mamma. Den er i stål med mørkeblå tallskive og den har diamanter der tallene skulle vært og på ringen rundt. Synes den er kjempe fin og jeg er veldig fornøyd med den!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Gjest_GUTT_*

Hej

Noe som vett hvor jeg finner billige bling bling klokke til dama?? tenkte meg en

sånn der Mango klokke;)

Takker for svar!:)

OKH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et halvt dusin billigklokker fra forskjellige perioder i livet, men bruker i grunnen bare mobilen til vanlig. På jobb, derimot, har jeg verdens søteste søsterur! Ganske enkelt og sølvfarget, men jeg føler meg jo litt "ordentlig" med det + navneskilt på lomma... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere klokker

Inex

mango 3 stk

certina

tissot..

jeg har flere også, men kommer ikke helt på hvilke enda..

Må visst lete klokkene frem å få en oversikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en lekker Seiko i gull og titan! Skulle gjerne vist den, men finner ikke noe bilde. Den er ganske spesiell, tofarget altså, men rektangulær urskive som ikke er helt rektangulær alikevel . he...! :) Den har en buet avslutning i de ene hjørnet. Fikk den i gave av mannen min for 5 år siden, og er veldig glad i den!

I tillegg har jeg en del billigklokker som benyttes til ulike antrekk. Disse har jeg i bl.a. rosa, lyseblå, sølv, lenker, brede og smale. Disse bruker jeg som accessoirer eller som sandkasseklokker! :)

Mannen min ønsker seg veldig en lekker stilfull herreklokke fra Rado, men pga prisen (12000,-) har han måttet nøye seg med en lignende fra en rimeligere produsent. Den er i hovedsak sort, med enkle detaljer i gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...