Amatariel Skrevet 10. desember 2020 #21 Del Skrevet 10. desember 2020 Høres lovende ut dette. Gleder meg til CB-oppdatering enten i morgen eller lørdag! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 11. desember 2020 #22 Del Skrevet 11. desember 2020 Hei og hå! Måtte inn og følge deg her. Jeg ser absolutt en antydning til NOE på den forrige testen. Spent på hva tidlig testen idag sier 🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #23 Del Skrevet 11. desember 2020 Tok tidligtesten til babyplan i dag som viste lite. Så tok jeg CB- testen, men denne var negativ. Skuffende😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. desember 2020 #24 Del Skrevet 11. desember 2020 Men viste tidligtesten til babyplan noe? Og hvilken CB-test var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 11. desember 2020 Mulig den viste noe supersvakt, men mindre enn sist gang. Tok CB digital early med pluss og minus tegn. Den viste minus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 11. desember 2020 #26 Del Skrevet 11. desember 2020 Så kjedelig ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #27 Del Skrevet 11. desember 2020 Ja, veldig kjedelig. Nå håper jeg egentlig at jeg får mensen før tiden, sånn at jeg rekker et nytt forsøk før jul😅 Eventuelt at jeg hadde uflaks med testene i dag da. Forrige menstruasjon fikk jeg flere dager over tiden. Så det er ikke så lett å vite alltid. Hva gjør dere andre prøvere angående alkohol foresten? Kuttet det ut en god stund på forhånd her. Nå som jeg sannsynligvis ikke er gravid, hadde det jo vært godt med litt vin til maten. Men det er kanskje greit å vente til jeg 100% sikker? Bør man unngå det helt hele prøveperioden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. desember 2020 #28 Del Skrevet 11. desember 2020 Perlemorskimmer skrev (53 minutter siden): Hva gjør dere andre prøvere angående alkohol foresten? Kuttet det ut en god stund på forhånd her. Nå som jeg sannsynligvis ikke er gravid, hadde det jo vært godt med litt vin til maten. Men det er kanskje greit å vente til jeg 100% sikker? Bør man unngå det helt hele prøveperioden? Har hatt mange prøveperioder tilsammen over flere år. Erfaringen min nå er at jeg lever 100% som normalt frem til jeg har en positiv test i hånden. Er det en fest i dpo-land eller ellers så drikker jeg alkohol. Med god samvittighet Man vet aldri hvor lenge man kanskje måtte være prøver, og det er veldig viktig å føle at man lever også. At ikke alt handler om prøving. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #29 Del Skrevet 11. desember 2020 Ja ikke sant. Det var det jeg begynte å tenke på og. Nå har jeg kuttet ned på treningen som jeg elsker, koffein, alkohol, og spiser (nesten) alt for mye fisk osv😂 Greit nok om jeg hadde blitt gravid nå, men det kan jo ta tid. Og det kan jo bli ganske kjedelig i lengden, spesielt nå under korona😅 I tillegg er det jo snart jul. Ser det er ulike meninger på Google. Noen mener alkohol kan påvirke fertiliteten negativt, mens andre mener det er viktig å ha det bra og at det da blir lettere å bli gravid, når man slapper mere av. Kanskje det egentlig ikke var så lurt å begynne med alle disse testene nå hehe. De er jo ikke 100% sikre før forventet mens uansett. Blir jo bare forvirret 😅 Kanskje jeg heller bare burde prøve å leve mest mulig normalt, helt til den blodprøven jeg fikk beskjed om å ta etterpå viser graviditet. Om jeg klarer da🙃 Tror jeg fikk mensen senere sist gang fordi jeg var så fokusert på dette og. Så kanskje det er lurt å prøve å fokusere litt mindre på det. Om det er mulig hehe. Det er jo spesielt spennende siden det er første gang jeg prøver da. Og ikke akkurat sex på den vanlige måten heller🙃 Men nå vet jeg jo at det går veldig raskt og enkelt. Det som er kjipt er jo at det er innmari kostbart. Heldigvis vet jeg at jeg har flere år på meg siden jeg tok den fertilitetssjekken først da. Når koronasituasjonen bedrer seg og det er lov å reise igjen, kan jeg jo prøve i Danmark og. Så ut som om det var billigere der. Også har jeg en liten følelse av at det kanskje vil gå lettere på sommeren. Jeg har alltid vært et sommermenneske, og trives så mye bedre da. Har dere noen synspunkter angående dating foresten? Har sveipet litt på tinder i det siste og chattet litt med noen. Ingen som har foreslått å møtes enda da, og det er jo korona. Men hva tenker dere angående eventuell dating mens jeg prøver å bli gravid med donor?🤔 Jeg kan forstå at det kan virke som om jeg går bak ryggen på den potensielle daten eller ikke er interessert i å bygge noe seriøst med han for eksempel. Samtidig har jeg erfaring med at de fleste bare blir en eller to dater, eller at det ikke ender i forhold. Og veldig mange useriøse menn der ute🙈 Jeg hadde jo selvfølgelig fortalt det om jeg visste jeg var gravid da. Ser jo at del menn har barn fra før. Kanskje det er enklere for en potensiell kjæreste om barnet ikke er med en eks av meg for eksempel. Jeg vet ikke. Siden inseminasjon med donorsperm er såpass dyrt, så kan det jo hende jeg må ha noen pauser innimellom forsøkene for å spare opp penger. Jeg kan jo ikke sette hele livet mitt på vent i månedsvis eller lengre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #30 Del Skrevet 12. desember 2020 Fikk mensen i dag😫 Jeg som følte meg i det fruktbare hjørnet og alt. Jaja, da blir det vin da. Skål🥂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. desember 2020 #31 Del Skrevet 12. desember 2020 Neei så kjedelig, var ikke det som skulle skje Hadde virkelig et håp for deg her. Men du får trøste deg med vinen, og forhåpentligvis se fremover snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. desember 2020 #32 Del Skrevet 12. desember 2020 Så kjipt at du fikk mensen ☹️ Kos deg med vin og se frem mot neste forsøk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #33 Del Skrevet 13. desember 2020 Takk, dere❤️ Siden jeg fikk mensen før tiden så kanskje jeg akkurat rekker et til forsøk før jul. Jeg skal spørre de i morgen. Siden jeg tydeligvis bare har lagt på meg på vanlig måte, så passer det jo egentlig bedre å gjøre det nå😛 Men klarer sikkert å holde formen over jul og altså🤶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 13. desember 2020 #34 Del Skrevet 13. desember 2020 Perlemorskimmer skrev (På 11.12.2020 den 13.42): Ja ikke sant. Det var det jeg begynte å tenke på og. Nå har jeg kuttet ned på treningen som jeg elsker, koffein, alkohol, og spiser (nesten) alt for mye fisk osv😂 Greit nok om jeg hadde blitt gravid nå, men det kan jo ta tid. Og det kan jo bli ganske kjedelig i lengden, spesielt nå under korona😅 I tillegg er det jo snart jul. Ser det er ulike meninger på Google. Noen mener alkohol kan påvirke fertiliteten negativt, mens andre mener det er viktig å ha det bra og at det da blir lettere å bli gravid, når man slapper mere av. Kanskje det egentlig ikke var så lurt å begynne med alle disse testene nå hehe. De er jo ikke 100% sikre før forventet mens uansett. Blir jo bare forvirret 😅 Kanskje jeg heller bare burde prøve å leve mest mulig normalt, helt til den blodprøven jeg fikk beskjed om å ta etterpå viser graviditet. Om jeg klarer da🙃 Tror jeg fikk mensen senere sist gang fordi jeg var så fokusert på dette og. Så kanskje det er lurt å prøve å fokusere litt mindre på det. Om det er mulig hehe. Det er jo spesielt spennende siden det er første gang jeg prøver da. Og ikke akkurat sex på den vanlige måten heller🙃 Men nå vet jeg jo at det går veldig raskt og enkelt. Det som er kjipt er jo at det er innmari kostbart. Heldigvis vet jeg at jeg har flere år på meg siden jeg tok den fertilitetssjekken først da. Når koronasituasjonen bedrer seg og det er lov å reise igjen, kan jeg jo prøve i Danmark og. Så ut som om det var billigere der. Også har jeg en liten følelse av at det kanskje vil gå lettere på sommeren. Jeg har alltid vært et sommermenneske, og trives så mye bedre da. Har dere noen synspunkter angående dating foresten? Har sveipet litt på tinder i det siste og chattet litt med noen. Ingen som har foreslått å møtes enda da, og det er jo korona. Men hva tenker dere angående eventuell dating mens jeg prøver å bli gravid med donor?🤔 Jeg kan forstå at det kan virke som om jeg går bak ryggen på den potensielle daten eller ikke er interessert i å bygge noe seriøst med han for eksempel. Samtidig har jeg erfaring med at de fleste bare blir en eller to dater, eller at det ikke ender i forhold. Og veldig mange useriøse menn der ute🙈 Jeg hadde jo selvfølgelig fortalt det om jeg visste jeg var gravid da. Ser jo at del menn har barn fra før. Kanskje det er enklere for en potensiell kjæreste om barnet ikke er med en eks av meg for eksempel. Jeg vet ikke. Siden inseminasjon med donorsperm er såpass dyrt, så kan det jo hende jeg må ha noen pauser innimellom forsøkene for å spare opp penger. Jeg kan jo ikke sette hele livet mitt på vent i månedsvis eller lengre heller. Hei, veldig spennende å følge dagboken din. Jeg prøver også å bli gravid nå og tenker å leve så og si som normalt frem til positiv test Jeg tror det er veldig lett å bli oppslukt av å teste så kan hende det er lurt å ikke fokusere så mye på det. Angående datingen ville jeg nok gått på date om jeg var deg. Det kan jo ta lang tid med prøvingen som du sier, og plutselig kan du jo møte noen i mellomtiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. desember 2020 #35 Del Skrevet 13. desember 2020 Jeg vet ikke om jeg bør komme med råd ang. dating, for jeg vet absolutt ingenting om temaet. Jeg er fortsatt sammen med ungdomskjæresten min, så jeg har aldri vært borti Tinder, dating o.l. Men jeg kan jo se for meg noe. Og jeg tror ikke jeg ville ha sagt noe om prøvingen din på de første datene i allefall. Men kanskje det er lurt å enten ha med i profilen din (?) eller nevne ganske tidlig på datefronten at du er glad i barn, og en dag håper på å få egne. Så skremmer du i alle fall bort dem som ikke er interessert i dette. Tenker at dem bør du ikke bruke tid på... Men finne en ordentlig mann, som ikke lar seg skremme så lett. For det kan jo oppstå forskjellige scenarioer fremover, avhengig av hvor lang tid du vil bruke. Skulle du bli gravid nå snart, før du finner en som du allerede har brukt tid på, så ville jeg vært ærlig helt fra starten. Både i profil/første date. Ville sagt at du er gravid nå, på egen hånd. Take me or leave me. Jeg aner ikke hvordan mannfolk tenker, om det er sånn at alle tar beina på nakken og løper av dette, eller om det finnes noen som tar det med knusende ro. Men om du bare kommer over førstnevnte, så kan det hende at du må vente med datingen til etter barnet er født++. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 13. desember 2020 Elsoo skrev (4 timer siden): Hei, veldig spennende å følge dagboken din. Jeg prøver også å bli gravid nå og tenker å leve så og si som normalt frem til positiv test Jeg tror det er veldig lett å bli oppslukt av å teste så kan hende det er lurt å ikke fokusere så mye på det. Angående datingen ville jeg nok gått på date om jeg var deg. Det kan jo ta lang tid med prøvingen som du sier, og plutselig kan du jo møte noen i mellomtiden Så hyggelig med så fin tilbakemelding fra deg💕 Ja jeg tror nok jeg bør legge den testingen på hylla neste gang😅 Og i det hele tatt forsøke å fokusere på andre ting🙃 Litt vanskelig med korona om dagen når jeg er mye alene hjemme og. Men skal prøve neste gang, og heller vente med å leve som gravid til jeg vet at jeg er det. Ja du har jo rett i det angående dating. Hehe ja hvem vet, kanskje jeg møter drømmemannen i mellomtiden😉 Er det ikke det som er litt typisk da, at når man fokuserer mindre på noe, så skjer det plutselig. Håper på at det skjer med en av tingene her hehe. Du får ha masse lykke til videre med prøvingen din❤️ Og ha en fin søndagskveld😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #37 Del Skrevet 13. desember 2020 Amatariel skrev (4 timer siden): Jeg vet ikke om jeg bør komme med råd ang. dating, for jeg vet absolutt ingenting om temaet. Jeg er fortsatt sammen med ungdomskjæresten min, så jeg har aldri vært borti Tinder, dating o.l. Men jeg kan jo se for meg noe. Og jeg tror ikke jeg ville ha sagt noe om prøvingen din på de første datene i allefall. Men kanskje det er lurt å enten ha med i profilen din (?) eller nevne ganske tidlig på datefronten at du er glad i barn, og en dag håper på å få egne. Så skremmer du i alle fall bort dem som ikke er interessert i dette. Tenker at dem bør du ikke bruke tid på... Men finne en ordentlig mann, som ikke lar seg skremme så lett. For det kan jo oppstå forskjellige scenarioer fremover, avhengig av hvor lang tid du vil bruke. Skulle du bli gravid nå snart, før du finner en som du allerede har brukt tid på, så ville jeg vært ærlig helt fra starten. Både i profil/første date. Ville sagt at du er gravid nå, på egen hånd. Take me or leave me. Jeg aner ikke hvordan mannfolk tenker, om det er sånn at alle tar beina på nakken og løper av dette, eller om det finnes noen som tar det med knusende ro. Men om du bare kommer over førstnevnte, så kan det hende at du må vente med datingen til etter barnet er født++. Så heldig du er som fremdeles er sammen med ungdomskjæresten din☺️ Setter pris på tipsene dine💕 Er vel litt det jeg tenker også. Merker menn ganske raskt forsvinner når barn blir tatt opp, selv når det er de som har tatt det opp først😅 Men er jo enig i at jeg da ikke trenger å bruke mere tid på dem ja. Og det er jo vanskelig å vite hvor lang tid dette vil ta. Får prøve å ta det litt som det kommer her😊 Ønsker deg en fin kveld videre❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #38 Del Skrevet 14. desember 2020 Snakket med klinikken i dag, og fikk beskjed om at man dessverre ikke rekker et til forsøk før jul. Litt skuffende nå som jeg endelig hadde bestemt meg for dette «prosjektet». Men da får det bli prøving igjen til neste år, og eventuell dating i mellomtiden hehe. Også juleøl da🍻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. desember 2020 #39 Del Skrevet 14. desember 2020 Tiden går fort frem mot jul nå ja! Sykt at det er julaften i neste uke. Så forståelig at det ikke ble tid... MEN 2021 venter med blanke ark og bare nye muligheter. Tror det blir et spesielt og spennende år for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #40 Del Skrevet 16. desember 2020 Sant sant🎄❣️🌟 Håper på det ja☺️🍀❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå