AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #41 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (4 minutter siden): Gjennom å snakke om det? Jeg skjønner hva du mener, men man kan jo ikke snakke om hva man liker innenfor noe man ikke har opplevd. Om man ikke har prøvd før man er gift. Jeg kan ikke si at jeg liker, eller ikke liker spagetti, før jeg har smakt. Jeg kan jo selvsagt si at jeg liker det, men om det stemmer, kan jeg jo ikke vite. For alt jeg vet, kan det hende jeg hater det. Eller at jeg liker spagetti, men kun med tomatsaus, og ikke med pesto. Anonymkode: e1cc2...b77 4
Sessan_ Skrevet 3. desember 2020 #42 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (1 minutt siden): Jeg tror også jeg må finne en som er aseksuell, men jeg føler ikke at det finnes så mange av dem. Jeg er nok ikke så seksuell av meg, og har ikke behov for å ha sex med andre. I tillegg gjør angst for nærhet og intimitet det veldig vanskelig. Men du...denne tråden handler ikke om deg. Den handler om TS og hans relasjon til en jente, hvor premissene allerede er satt og TS spør om råd. Hvis du ikke kan diskutere med utgangspunkt i TS sin situasjon, så skjønner jeg ikke hva du gjør her inne. Og for å bidra til tråden: TS, jeg tror i utgangspunktet du troller, ettersom du utelukkende fikk negativ respons på planen din, men sier du sendte melding likevel. Men hvis det faktisk stemmer at du ber om råd på et forum, for deretter å gjøre det motsatte av det folk sier, så vet jeg ikke helt hva våre innspill har å si fra eller til. Mitt råd nå (til døve ører sannsynligvis, men likevel) er å forberede deg på at du potensielt aldri får noe svar. Det er ihvertfall slik jeg har måttet løse det iblant, når jeg opplever at folk ikke kan godta et nei. 9
Gjest In absentia Skrevet 3. desember 2020 #43 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde en veldig god kjemi. Vanskelig å la dette gå. Ønsker å gi det ett forsøk til. Anonymkode: 26904...759 Nei. Dere hadde åpenbart IKKE god kjemi.
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #44 Skrevet 3. desember 2020 (endret) Sessan_ skrev (2 minutter siden): Men du...denne tråden handler ikke om deg. Den handler om TS og hans relasjon til en jente, hvor premissene allerede er satt og TS spør om råd. Hvis du ikke kan diskutere med utgangspunkt i TS sin situasjon, så skjønner jeg ikke hva du gjør her inne. Og for å bidra til tråden: TS, jeg tror i utgangspunktet du troller, ettersom du utelukkende fikk negativ respons på planen din, men sier du sendte melding likevel. Men hvis det faktisk stemmer at du ber om råd på et forum, for deretter å gjøre det motsatte av det folk sier, så vet jeg ikke helt hva våre innspill har å si fra eller til. Mitt råd nå (til døve ører sannsynligvis, men likevel) er å forberede deg på at du potensielt aldri får noe svar. Det er ihvertfall slik jeg har måttet løse det iblant, når jeg opplever at folk ikke kan godta et nei. Poenget er at jeg kan forstå TS sine følelser i denne situasjonen. Det må være vondt og fortvilende å bli avvist i den situasjonen, men jeg støtter også det som blir sagt om at han må respektere henne og la henne gå om hun ikke vil mer. Men jeg har uansett ingen problem med å forstå at det er sårt for han. Endret 3. desember 2020 av Uatskillelig
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #45 Skrevet 3. desember 2020 Kjenner meg litt igjen i henne i denne situasjonen. Har møtt menn det ikke har fungert med, noen som ikke har hatt lyst til å gi opp, som mener vi har god kjemi når vi jo egentlig ikke har det fra mitt perspektiv. Godt mulig dere hadde det da altså, det er bare noe jeg har opplevd ofte, at folk kan ha helt forskjellig oppfatning på det feltet. Men god kjemi eller ei, det høres ut som det er ganske kjørt for deg her, TS. Og det som skjer da, er at hver melding fra deg oppleves som mas og dytter henne lengre fra deg. Jeg blir faktisk direkte forbanna når menn ikke gir seg etter gjentatte nei. Jeg synes jo på en måte synd på dem og svarer høflig, men jeg banner høyt når det piper i telefonen og jeg ser det navnet.. Får lyst å hive mobilen i veggen. Og jeg er ikke spesielt aggressiv av meg, men synes det er helt forferdelig å måtte sitte og avvise og avvise og avvise.. Jeg har vært tydelig, ikke sett meg i denne situasjonen igjen og igjen. Bare slutt liksom. Please. Skal du ha den aller minste bittelille sjanse for å få henne tilbake så bør du egentlig være helt omvendt, du må være utilgjengelig og gå videre i livet, få deg en ny dame så ser hun kanskje hva hun sa nei til og angrer. Hvis det var noe der å angre på. Ser du skriver at det er andre grunner, og alle situasjoner er jo forskjellige og blablabla. Men stol på meg, det jeg beskriver her er ikke uvanlig, alle kvinner har opplevd det. Og mang en mann har vært på andre siden og vært den masete fyren som ikke tar en avvisning, og de tenker vel sikkert akkurat som du gjør nå. Anonymkode: a640b...fb9 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #46 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Jeg møtte en flott jente på tinder for en tid tilbake. .Rundt date nr 7 sov hun hos meg og vi hadde sex. Herfra ble det lenger og lenger tid mellom møtene. Jeg tok «kjæreste» praten med henne og da var hun «vag» i svarene. Hun trengte tenketid - dette fikk hun. Til slutt fikk jeg melding om at hun ikke var klar for forhold likevel og den standard frasen «det er ikke deg, det er meg». Som svar på dette sa jeg meg villig til å vente til hun er klar. Det avfeide hun. Har i ettertid sendt melding og spurt om hun er interessert i å møtes «kun for gøy», noe hun sa nei til. Har ikke snakket sammen siden. Hun ser det jeg legger ut på Instagram og vi er fortsatt venner på Snapchat. Nå har det gått en stund og jeg vil høre om hun har endret mening. Hva bør jeg skrive? Anonymkode: 26904...759 Om du ikke vil drite deg helt ut, og bli sett på som DEN plagsomme tufsen så skriver du ikke en dritt... Om du i det hele tatt tror det kan bli sjangs så er eneste taktikk og ignorere henne mest mulig...så kan det være at hun kanskje kommer krypende tilbake siden hun vil likevel... Men om du maser mer er du 100% ute av gamet... Anonymkode: 3f62f...f48
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #47 Skrevet 4. desember 2020 Uatskillelig skrev (4 timer siden): Jeg synes det er stygt gjort å ha sex med noen for å teste de ut. Det er seksuell utnytting. Ikke kom her med slike idiotiske kommentarer om at det var seksuell utnytting. DE BEGGE var med på å date og bli kjent med hverandre, begge ville date, begge ville ha sex. Seriøst, skjerp deg!! Anonymkode: 3f62f...f48 6
Hannah80 Skrevet 4. desember 2020 #48 Skrevet 4. desember 2020 In absentia skrev (3 timer siden): Nei. Dere hadde åpenbart IKKE god kjemi. Man kan da ha god kjemi med noen, selv om man ikke blir forelska. 2
WonderWomaan Skrevet 4. desember 2020 #49 Skrevet 4. desember 2020 Uatskillelig skrev (3 timer siden): Gjennom å snakke om det? Å snakke om sex er en ting, men er noe helt annet å ha sex i aktiv tilstand. To ulike ting. Mange snakker om sex og tror det blir så bra, perfekt, de møttes og finner ut etter en stund at sex livet og kjemien seksuelt er helt feil og det ødelegger for resten av forholdet. Så snakke om noe vil ikke alltid virke nei...Snakke om ting fungerer når problemer oppstår, men om man aldri har hatt sex sammen med den man dater/skal gifte seg med så vet man ikke om alt bare går ti helvete etterpå... 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #50 Skrevet 4. desember 2020 Dere har hatt sex, hun var misfornøyd med penisstørrelsen, eneste comeback du kan komme med nå er å være rik. Anonymkode: ae3cd...41e 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #51 Skrevet 4. desember 2020 Uatskillelig skrev (4 timer siden): Jeg synes det er stygt gjort å ha sex med noen for å teste de ut. Det er seksuell utnytting. Stygt gjort å kose seg? Anonymkode: ae3cd...41e
Rant Skrevet 4. desember 2020 #52 Skrevet 4. desember 2020 Hannah80 skrev (5 minutter siden): Man kan da ha god kjemi med noen, selv om man ikke blir forelska. Nettopp. Noen ganger er den bare vennskapelig. Jeg tror denne daten likte TS, men ikke helt kjente på gnisten - den attraksjonen som trengs for et kjærlighetsforhold. Og fordi hun vet han er interessert i noe mer er det bedre for ham at hun trekker seg unna - istedenfor å gi ham falske forhåpninger et vennskap kan gi hvor den ene parten er forelsket. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #53 Skrevet 4. desember 2020 Hannah80 skrev (8 timer siden): Man kan da ha god kjemi med noen, selv om man ikke blir forelska. Og det er vel den kjemien vi diskuterer her?? TS valgte å ikke høre på rådene herfra og har nå bare driti seg ut enda mer og dyttet denne dama enda lenger unna seg. Anonymkode: 3c623...5bc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #55 Skrevet 4. desember 2020 Gidavmeg skrev (1 time siden): Fikk du noe svar Ts? Ja jeg har fått svar. Nå kan jeg glemme henne. Angrer ikke Anonymkode: 26904...759 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #56 Skrevet 4. desember 2020 Jeg hadde tenkt mas, og mistet enda mer interesse! Anonymkode: df797...b60 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå