AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Hei. Jeg møtte en flott jente på tinder for en tid tilbake. .Rundt date nr 7 sov hun hos meg og vi hadde sex. Herfra ble det lenger og lenger tid mellom møtene. Jeg tok «kjæreste» praten med henne og da var hun «vag» i svarene. Hun trengte tenketid - dette fikk hun. Til slutt fikk jeg melding om at hun ikke var klar for forhold likevel og den standard frasen «det er ikke deg, det er meg». Som svar på dette sa jeg meg villig til å vente til hun er klar. Det avfeide hun. Har i ettertid sendt melding og spurt om hun er interessert i å møtes «kun for gøy», noe hun sa nei til. Har ikke snakket sammen siden. Hun ser det jeg legger ut på Instagram og vi er fortsatt venner på Snapchat. Nå har det gått en stund og jeg vil høre om hun har endret mening. Hva bør jeg skrive? Anonymkode: 26904...759
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Herlighet, la henne være???? Anonymkode: 1f75b...a91 28
Gidavmeg Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Endrer hun mening tar hun kontakt selv. La henne være 15
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Gidavmeg skrev (Akkurat nå): Endrer hun mening tar hun kontakt selv. La henne være Vi hadde en veldig god kjemi. Vanskelig å la dette gå. Ønsker å gi det ett forsøk til. Anonymkode: 26904...759
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Ingenting. Det lyser jo at hun ikke er interessert. Skulle hun skifte mening så vet hun hvor hun kan kontakte deg. Anonymkode: 5083f...91b 19
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Tenker at når dere hadde 7 dater sammen og hun enda trengte tid, for så å komme frem til at dette ikke var riktig for henne, så har hun virkelig gitt deg en sjanse og vært ærlig på at det ikke funket for henne. Derfor bør du la henne være i fred nå og heller jobbe med å komme deg videre. Anonymkode: 47ed8...cb0 19
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingenting. Det lyser jo at hun ikke er interessert. Skulle hun skifte mening så vet hun hvor hun kan kontakte deg. Anonymkode: 5083f...91b Som sagt ovenfor ønsker jeg å gi det ett forsøk til, før jeg går videre. Trenger tips til hvordan jeg kan formulere meldingen. Anonymkode: 26904...759
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som sagt ovenfor ønsker jeg å gi det ett forsøk til, før jeg går videre. Trenger tips til hvordan jeg kan formulere meldingen. Anonymkode: 26904...759 Om du skriver til henne for å gi det et forsøk til som du selv sier, så er det en stor sjanse for at hun ser på det som mas og da hvertfall ikke gir responsen du ønsker. Anonymkode: 40b48...e22 20
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som sagt ovenfor ønsker jeg å gi det ett forsøk til, før jeg går videre. Trenger tips til hvordan jeg kan formulere meldingen. Anonymkode: 26904...759 Uansett hvordan du formulerer det så hjelper det nok ikke. Beklager, men hun er ikke interessert. Respekter det. Anonymkode: 6aad9...4ec 18
Rant Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 Beklager, men da er hun ikke interessert og det vil ikke hjelpe å pushe henne. Om hun skulle skifte mening hører du fra henne etter hvert, men det er ikke noe du bør vente på. 7
SoWhat? Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som sagt ovenfor ønsker jeg å gi det ett forsøk til, før jeg går videre. Trenger tips til hvordan jeg kan formulere meldingen. Anonymkode: 26904...759 Hvis du maser sånn, så kan hun få deg helt opp i halsen. Ikke gjør det. Men hvis du ikke hører på råd, så vil du ødelegge mer for deg selv. Bare sier det. 14
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 Bare meg som synes det er ekstremt stygt gjort å dumpe noen rett etter sex? 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #14 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som sagt ovenfor ønsker jeg å gi det ett forsøk til, før jeg går videre. Trenger tips til hvordan jeg kan formulere meldingen. Anonymkode: 26904...759 Beklager om jeg er for direkte, men ikke drit deg ut ved å sende den meldingen. Hun har gitt dere en sjanse når dere datet, og indirekte avvist deg med at du er feil person for henne. «Er ikke deg, men meg» og «ikke klar for forhold nå.» Noe som også bekreftes med avslag på FWB-relasjon. Du har stått parat hele veien og gjort klart at du ønsker henne. Ganske tydelig. Hun vil ikke det samme. Jeg håper du kan respektere det og prøve å glemme henne. Anonymkode: 5083f...91b 6
SoWhat? Skrevet 3. desember 2020 #15 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (5 minutter siden): Bare meg som synes det er ekstremt stygt gjort å dumpe noen rett etter sex? De hadde jo flere treff her da, men sjeldnere og sjeldnere. Det trengte ikke ha med sex å gjøre her, men at det var "siste halmstrå" Sånn at alt måtte gjøres før hun bestemte seg. Det er jo fair nok. Men generellt enig med deg!
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #16 Skrevet 3. desember 2020 SoWhat? skrev (2 minutter siden): De hadde jo flere treff her da, men sjeldnere og sjeldnere. Det trengte ikke ha med sex å gjøre her, men at det var "siste halmstrå" Sånn at alt måtte gjøres før hun bestemte seg. Det er jo fair nok. Men generellt enig med deg! Jeg synes det er stygt gjort å ha sex med noen for å teste de ut. Det er seksuell utnytting.
SoWhat? Skrevet 3. desember 2020 #17 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er stygt gjort å ha sex med noen for å teste de ut. Det er seksuell utnytting. Ville ikke kalle det å teste. Hun likte han nok siden de hadde 7 dater, men kanskje det lille ekstra manglet. Så da hadde sex da. Men så falt ikke siste brikke på plass.... sånt kan en jo ikke for. 12
Gjest loveli Skrevet 3. desember 2020 #18 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi hadde en veldig god kjemi. Vanskelig å la dette gå. Ønsker å gi det ett forsøk til. Anonymkode: 26904...759 Tydeligvis synes ikke denne jenta at dere hadde så god kjemi. Du driter deg bare ut hvis du kontakter henne nå. Det er helt tydelig at hun ikke vil ha kontakt med deg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #19 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi hadde en veldig god kjemi. Vanskelig å la dette gå. Ønsker å gi det ett forsøk til. Anonymkode: 26904...759 Gi det et forsøk til...? Hun er jo ikke interessert i deg! Hvis noen skulle snakke om å gi et forsøk til måtte det isåfall være hun som gjør det... Anonymkode: 74722...351 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #20 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er stygt gjort å ha sex med noen for å teste de ut. Det er seksuell utnytting. Sex er da en naturlig del av bli kjent fasen for de fleste som dater. Vil heller kalle det en gjensidig utnyttelse av hverandre for å se om den seksuelle kjemien funker, noe som for mange er viktig i et eventuelt forhold. Anonymkode: 5083f...91b 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå