Kokeshi Skrevet 3. desember 2020 #22 Skrevet 3. desember 2020 Hvis hun var interessert, hadde hun nok tatt kontakt. Behersk deg, og la være. Hun har sagt i fra, og kontakter du henne mer nå, så blir det masete. 1
Sessan_ Skrevet 3. desember 2020 #23 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er stygt gjort å ha sex med noen for å teste de ut. Det er seksuell utnytting. Nei, nå syns jeg du er ute på viddene her. Først sier du det er stygt å bryte med noen rett etter sex, men når noen påpeker at det faktisk ikke var tilfelle her, så kommer du med et nytt argument. For å diskutere argumentet ditt: å ha sex med noen for første gang, vil ALLTID innebære en viss form for å «teste ut». Man har brukt eventuelle møter i forkant på å teste andre sider av hverandre: humor, verdier, meninger. Når man har sex for første gang, tester man den seksuelle kjemien. Det kan være match eller bom, men det er ofte vanskelig å vite i forkant. Man må faktisk teste for å vite. Men du mener kanskje man heller bare aldri bør ha sex i det hele tatt? Eventuelt at sex forplikter deg til noe mer? Sånn er det ikke dessverre. Og dama som TS skriver om virker på ingen måte å ha vært stygg eller kjip med han. Hun har brukt tid på å bli kjent, og på et punkt oppdager hun at de riktige følelsene ikke er på plass. Da avsluttet hun. Så enkelt. 13
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #24 Skrevet 3. desember 2020 SoWhat? skrev (21 minutter siden): Hvis du maser sånn, så kan hun få deg helt opp i halsen. Ikke gjør det. Men hvis du ikke hører på råd, så vil du ødelegge mer for deg selv. Bare sier det. Jeg har nå sendt melding til henne. Venter spent på svar. Ingen av dere kjenner denne dama. Uten å utbrodere for mye ; det jeg mistenker er at det var andre årsaker til «dumpingen» enn manglende interesse. Kan derfor ikke la dette gå uten å være helt sikker Anonymkode: 26904...759
Trine bb Skrevet 3. desember 2020 #25 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har nå sendt melding til henne. Venter spent på svar. Ingen av dere kjenner denne dama. Uten å utbrodere for mye ; det jeg mistenker er at det var andre årsaker til «dumpingen» enn manglende interesse. Kan derfor ikke la dette gå uten å være helt sikker Anonymkode: 26904...759 Jeg forstår hva du mener. noen jenter elsker oppmerksomheten dem får når dem later som om dem ikke er interessert. Men tro meg , hvis dette er tilfelle så må du bare la hun gå. Hvis alt er et spill så vil hun kontakte deg når du ikke gir hun oppmerksomhet.
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #26 Skrevet 3. desember 2020 (endret) Sessan_ skrev (6 minutter siden): For å diskutere argumentet ditt: å ha sex med noen for første gang, vil ALLTID innebære en viss form for å «teste ut». Man har brukt eventuelle møter i forkant på å teste andre sider av hverandre: humor, verdier, meninger. Når man har sex for første gang, tester man den seksuelle kjemien. Det kan være match eller bom, men det er ofte vanskelig å vite i forkant. Man må faktisk teste for å vite. Men du mener kanskje man heller bare aldri bør ha sex i det hele tatt? Eventuelt at sex forplikter deg til noe mer? Sånn er det ikke dessverre. Og dama som TS skriver om virker på ingen måte å ha vært stygg eller kjip med han. Hun har brukt tid på å bli kjent, og på et punkt oppdager hun at de riktige følelsene ikke er på plass. Da avsluttet hun. Så enkelt. Ikke hvis man venter med sex til alt det andre er på plass og man er i et stabilt forhold eller gift. Endret 3. desember 2020 av Uatskillelig
Sessan_ Skrevet 3. desember 2020 #27 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (Akkurat nå): Ikke hvis man venter med sex til alt det andre er på plass og man er i et stabilt forhold eller er gift. Ja, jeg antok at dette var ditt drømmescenario. Men dessverre (for deg) så er det ikke slik dette fungerer i praksis for de aller fleste her i Norge. Så det blir ganske meningsløst å debattere med dette verdens(ønske)bildet som utgangspunkt. 11
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #28 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har nå sendt melding til henne. Venter spent på svar. Ingen av dere kjenner denne dama. Uten å utbrodere for mye ; det jeg mistenker er at det var andre årsaker til «dumpingen» enn manglende interesse. Kan derfor ikke la dette gå uten å være helt sikker Anonymkode: 26904...759 Jeg forstår ikke hvordan du kan bli mer sikker, men oppdater oss gjerne med svaret. Anonymkode: 5083f...91b 4
SoWhat? Skrevet 3. desember 2020 #29 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (4 minutter siden): Ikke hvis man venter med sex til alt det andre er på plass og man er i et stabilt forhold eller gift. Men tenk da om den ene er veldig lite interessert i sex og den andre har mye større behov. Da blir det kræsj. Litt av en sjanse å ta da... 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #30 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har nå sendt melding til henne. Venter spent på svar. Ingen av dere kjenner denne dama. Uten å utbrodere for mye ; det jeg mistenker er at det var andre årsaker til «dumpingen» enn manglende interesse. Kan derfor ikke la dette gå uten å være helt sikker Anonymkode: 26904...759 Trolletråd her altså. Anonymkode: 3c623...5bc 4
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #31 Skrevet 3. desember 2020 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Men tenk da om den ene er veldig lite interessert i sex og den andre har mye større behov. Da blir det kræsj. Litt av en sjanse å ta da... Det er jo noe man snakker om før man blir samboer eller gifter seg?
SoWhat? Skrevet 3. desember 2020 #32 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (Akkurat nå): Det er jo noe man snakker om før man blir samboer eller gifter seg? Jo, men hvordan vet de før de gifter seg da? 4
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #33 Skrevet 3. desember 2020 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Jo, men hvordan vet de før de gifter seg da? Gjennom å snakke om grenser, syn på sex, behov og preferanser?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #34 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (2 minutter siden): Gjennom å snakke om grenser, syn på sex, behov og preferanser? Tror det skal bli veldig vanskelig å finne noen som vil vente med sex sååå lenge. Da er det snakk om veldig religiøse folk. Anonymkode: 1173f...0e8 7
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #35 Skrevet 3. desember 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #36 Skrevet 3. desember 2020 Der har du ett tapt prosjekt. Bruk tid og tanker på noen andre. Anonymkode: 23be5...461
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #37 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (Akkurat nå): Det er en av grunnen til at jeg styrer unna forhold, nettopp fordi forventningene om sex er så store. Å ha sex er jo en stor del av et forhold. For mange er det jo selve limet i forholdet. Kanskje du skulle ha funnet noen som er aseksuelle? Er jo endel av de også:) Topp tre av skilsmisseårsaker er jo nettopp sex. Og uenigheter om husarbeid og økonomi. Anonymkode: 1173f...0e8 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #38 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (16 minutter siden): Gjennom å snakke om grenser, syn på sex, behov og preferanser? Hvordan kan man vite sine behov og preferanse i forhold til sex, om man skal vente med sex til man er gift? Da vet man jo ikke disse tingene da. Stor forskjell på onani og samleie. Anonymkode: e1cc2...b77 3
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #39 Skrevet 3. desember 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #40 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan man vite sine behov og preferanse i forhold til sex, om man skal vente med sex til man er gift? Da vet man jo ikke disse tingene da. Stor forskjell på onani og samleie. Anonymkode: e1cc2...b77 Gjennom å snakke om det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå