AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg er egentlig ikke så glad i å legge ut navneliste, for da er det alltid noen som skal fortelle hvor stygt det eller det navnet er. Men nå kommer han snart, og vi har virkelig ikke snøring på hva han skal hete. Så vi trenger hjelp! Er det noen av disse du liker, eller har du kanskje forslag til andre navn i samme gate? Aksel Didrik Ferdinand Filip Greger Gustav Helmer Henry Jakob Jens Konrad Lavrans Laurits Leonard Lorents Mads Mogens Ulrik Viktor Villads Villum Anonymkode: 04e70...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Del Skrevet 3. desember 2020 Virrum Anonymkode: c5c26...bbd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 3. desember 2020 #3 Del Skrevet 3. desember 2020 Likte særlig disse: Lavrans, Filip og Jacob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Del Skrevet 3. desember 2020 Stemmer for Ulrik! Anonymkode: 1fad4...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 3. desember 2020 #5 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg liker best Gustav, Jakob og Ulrik. Vanskelig å vite hva du selv tenker at er i samme stil, men hvis jeg skal foreslå noe vil det være: Fredrik Oskar Melvin Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Del Skrevet 3. desember 2020 Så spennende navn! Er dere danske? Synes Helmer er nydelig! Lavrans er også en av mine favoritter. Villum er også ganske unikt. Har ikke noe imot Didrik, Jakob og Mogens heller ☺️ Anonymkode: 99154...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. desember 2020 #7 Del Skrevet 3. desember 2020 Filip eller Victor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Del Skrevet 3. desember 2020 Anker? Er ikke det litt typisk dansk? Anonymkode: 99154...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 3. desember 2020 #9 Del Skrevet 3. desember 2020 Lavrans eller Greger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Del Skrevet 3. desember 2020 Så store bokstaver det ble 🥸 Takk for innspill så langt 👍 Vi er ikke danske, nei, vi er helt norske begge to. Synes det er vanskelig med navn til gutt, spesielt når vi har tre fra før som alle har dobbeltnavn 🙄 Ikke så mye igjen å velge i da! Ts Anonymkode: 04e70...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #11 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er egentlig ikke så glad i å legge ut navneliste, for da er det alltid noen som skal fortelle hvor stygt det eller det navnet er. Men nå kommer han snart, og vi har virkelig ikke snøring på hva han skal hete. Så vi trenger hjelp! Er det noen av disse du liker, eller har du kanskje forslag til andre navn i samme gate? Aksel Didrik Ferdinand Filip Greger Gustav Helmer Henry Jakob Jens Konrad Lavrans Laurits Leonard Lorents Mads Mogens Ulrik Viktor Villads Villum Anonymkode: 04e70...405 Mine favoritter: Aksel(selv om det er litt kjedelig), Filip(igjen; litt kjedelig), Didrik, Henry, Lavrans(kanskje min absolutte favoritt på lista), Victor. Anonymkode: e0b40...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Del Skrevet 3. desember 2020 Av disse likte jeg Konrad og Henry best. Men hadde jeg fått gutt selv hadde det blitt Theodor eller Mandius. Anonymkode: ec361...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #13 Del Skrevet 4. desember 2020 Liker best Greger og Helmer. Vurderte dem selv, men fikk jente 🤷♀️ Anonymkode: 09c19...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatti Skrevet 4. desember 2020 #14 Del Skrevet 4. desember 2020 Jens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #15 Del Skrevet 4. desember 2020 Helmer ❤️ Anonymkode: 41574...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 4. desember 2020 #16 Del Skrevet 4. desember 2020 Didrik og Helmer er mine favoritter. Når du velger navn, øv deg å si hele navnet med etternavn og eventuelt mellomnavn. Da hører du hva som klinger best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #17 Del Skrevet 4. desember 2020 Lavrans! Hva med Tell, August, Silas eller Iver ? Anonymkode: 49612...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. desember 2020 #18 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 18.56): Aksel Didrik Filip Konrad Ulrik Anonymkode: 04e70...405 Likte disse best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #19 Del Skrevet 4. desember 2020 Aksel, Gustav, Helmer, Henry og Lavrans ❤️ Anonymkode: 622ea...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillfrid Skrevet 4. desember 2020 #20 Del Skrevet 4. desember 2020 Lavrans! Liker også Axel, Gustav, Jakob og Filip, men disse er jo ganske populære for tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå