AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Del Skrevet 2. desember 2020 Fikk førekort på automat i sommer, men har begynt på kjøretimer på manuell med samme kjørelærer. Kjørelæreren min slutter etter jul, så jeg har siste time i morgen. Tenkte kanskje på å gi en liten hilsen siden det også snart er jul, og hun har hjulpet meg mye. Er dette rart? Og hva burde jeg i såfall gi? Anonymkode: 18ba3...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk førekort på automat i sommer, men har begynt på kjøretimer på manuell med samme kjørelærer. Kjørelæreren min slutter etter jul, så jeg har siste time i morgen. Tenkte kanskje på å gi en liten hilsen siden det også snart er jul, og hun har hjulpet meg mye. Er dette rart? Og hva burde jeg i såfall gi? Anonymkode: 18ba3...6f3 Nei ikke rart. Et kort og en pose twist? Konfekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Del Skrevet 2. desember 2020 Veldig fint av deg. God karma. Sjokolade, vin, en jule plante, blomsterbukett, håndkrem, Anonymkode: 4191c...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Del Skrevet 3. desember 2020 En klem Anonymkode: b9c13...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. desember 2020 #5 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En klem Anonymkode: b9c13...ce7 Man kan jo ikke gi klem nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå