Gå til innhold

Noen moderatorer her? Trenger hjelp :)


iskremm

Anbefalte innlegg

Heisann, noen moderatorer/admins som kunne svart meg? :) Skulle gjerne ha fått slettet en tråd, som jeg ved en feil laget. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vi sletter ikke tråder helt uten videre, se følgende regelpresisering:

Sitat

 

Sletting

Man kan ikke regne med at innlegg eller tråder vil bli slettet av moderatorteamet senere dersom man skulle angre postingen.

 

Dersom du har et vesentlig grunnlag for å få slettet en tråd ønsker vi å få vite dette, enten her eller sendt på PM for vurdering.

 

- Matas, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det så strengt med å slette tråder? 🤔

lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi det fører til at enkelte tenker seg om to ganger før de oppretter masse svadatråder? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til og med vanskelig å få slettet innlegg der man er identifiserbar. Tok litt tid før jeg fikk slettet en slik post.
Om du har startet tråden med bruker kan du slette eller endre innholdet i innleggene dine selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kenelz skrev (13 timer siden):

Hvorfor er det så strengt med å slette tråder? 🤔

Hei.

Skriver man med brukernavn har man mulighet til å endre egne innlegg. Dette er en mulighet man mister når man skriver som AnonymBruker. Hovedgrunnen til at vi ikke sletter tråder på oppfordring er for å respektere andre brukere som har lagt ned tid i å kommentere i tråden.

Hvis tråder bryter reglene, som ved identifiserende innhold som navn, bilde eller telefonnummer, vil tråden bli slettet. Vi opplever dog at brukere selv føler at innlegg er mer identifiserende enn de faktisk er.  For at vi vurderer innhold som identifiserende skal det være gjenkjennbart for andre enn de involverte, som ved f.eks. bruk av fullt navn eller bilde.

Edie, adm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...