AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #81 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): I Stockholm ble 15 personer påkjørt og 4 drept fordi en idiot gikk fra bilen sin med nøklene i.. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/no3rx/garningsmannen-stal-lastbilen--sekunder-fore-attacken Anonymkode: 19afd...8be Nei de ble ikke drept fordi en person gikk ifra bilen sin med nøklene i, de ble drept av en muslim som utførte terror. Indirekte så kan man si at de ble drept av svenske politikere p.g.a. ev feilslått innvandringspolitikk. Anonymkode: 58e58...a6e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #82 Del Skrevet 3. desember 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Tenk om en 14-15-16 åring kom forbi, tok bilen din og kjørte over et barn? Det hadde vært gøy å leve med.... bare fordi du skulle ha en varm bil å gå inn i når du hadde vært på butikken... Anonymkode: 4687e...8f8 Så en 14-16 åring har ingen straffskyld for å ha stjålet en bil og begått en slik avskyelig handling? Det skal ikke gå på bileiers samvittighet fordi en 14-16 åring er fullstendig hakkende klin gal. Hvor er foreldrene som ikke har lært ungen sin å ikke stjele?! Anonymkode: d2092...c0f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #83 Del Skrevet 3. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: vennligst IKKE gjør dette! Hva om et barn setter seg i bilen og kjører seg ihjel?? Og i tillegg kræsjer med noen andre, feks en familie med små barn... er dette noe du vil leve med resten av livet ditt? Anonymkode: b0a35...a3c Jeg hadde foreldre som lærte meg at andres eiendom var andres eiendom og at stjeling var ukult. Anonymkode: d2092...c0f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #84 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For alle har jo tilgang på det. 🙄 Anonymkode: d2092...c0f Det kan installeres på de aller fleste biler og noen trenger ikke strøm, så ja alle kan ha tilgang til det hvis de vil. Anonymkode: 82db2...346 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #85 Del Skrevet 3. desember 2020 For øvrig, alle dere skinnhellige som legger fullt ansvar og skyld på ts, dere har selvfølgelig ALDRI gjort noe galt noen gang. Anonymkode: d2092...c0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 3. desember 2020 #86 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): I Stockholm ble 15 personer påkjørt og 4 drept fordi en idiot gikk fra bilen sin med nøklene i.. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/no3rx/garningsmannen-stal-lastbilen--sekunder-fore-attacken Anonymkode: 19afd...8be De ble påkjørt og drept fordi noen valgte å kjøre på dem, ikke fordi en bil sto på tomgang. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #87 Del Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (2 timer siden): Jeg skjønner hva du mener. Jeg gjør virkelig det. Men i min verden så er det ikke vanlig at noen stjeler en bil kun fordi nøkkelen står i tenningslåsen. Fristelser finnes overalt. Er ikke fritt frem kun fordi ting står tilgjengelig. Takk for et hyggelig og balansere de innlegg! Det går an å få til samfunn der man kan stole på sine naboer, og det synes jeg kan godt være målet for Norge også. AnonymBruker skrev (1 time siden): TS, du er en idiot Håper du blir gjeldsslave så du kanskje lærer. Til pass for deg. Anonymkode: 60624...2af Folk som skriver slikt avslører nok en hel del om seg selv. Så trist og tragisk, hva får man ut av dette? Anonymkode: 7720a...3a6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 3. desember 2020 #88 Del Skrevet 3. desember 2020 Å la bilen stå og gå er vel også straffbart da det er ulovlig? Det står hverfall på naf sine sider at bot ligger på 5000 for å la bilen stå på tomgang. https://www.naf.no/tips-og-rad/i-trafikken/miljo/tomgangskjoring/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #89 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): !Tenk om en 14-15-16 åring kom forbi, tok bilen din og kjørte over et barn? Det hadde vært gøy å leve med.... bare fordi du skulle ha en varm bil å gå inn i når du hadde vært på butikken... Anonymkode: 4687e...8f8 Kjære vene hva er oddsen for at DET skulle skjer 😂 idag har alle bil. Mange har flere biler. Å stjele biler er pokker ikke så himla utbredt. Og de fleste tenåringer holder ikke på sånn. De som stjeler biler er i de aller fleste tilfeller folk som er rusa/full eller (beklager å måtte si det) innvandrere som kommer fra trøblete bakgrunn og områder i verden hvor biltyveri fremdeles er popp. En og annen østeuropeer stjeler også biler, men biler i østeuropa er såpass billig. De er mer på elsykler, båtmotorer etc Anonymkode: f3d7f...9cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 3. desember 2020 #90 Del Skrevet 3. desember 2020 Hei, du vil dessverre få en avkortning på forsikring. Står i sikkerhetsforskriftene at bilen skal være låst og nøkler oppbevares utilgjengelig når den ikke er i bruk. Pga faremomentet som noen nevner vil selskapet vurdere det som grovt uaktsom. Du kan regne med avkortning på minimum 50%. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #91 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): For øvrig, alle dere skinnhellige som legger fullt ansvar og skyld på ts, dere har selvfølgelig ALDRI gjort noe galt noen gang. Anonymkode: d2092...c0f Jeg har iallfall aldri gått fra bilen på tomgang utenfor butikken. Så dum er jeg ikke. Og selvfølgelig er all ansvar og skyld ts sin. Anonymkode: f999d...9dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 3. desember 2020 #92 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har iallfall aldri gått fra bilen på tomgang utenfor butikken. Så dum er jeg ikke. Og selvfølgelig er all ansvar og skyld ts sin. Anonymkode: f999d...9dc Den som stjeler har altså ikke ansvar og skal følgelig unnslippe noen reaksjon etter din mening? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #93 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde foreldre som lærte meg at andres eiendom var andres eiendom og at stjeling var ukult. Anonymkode: d2092...c0f Så heldig du er da... Det er dessverre ikke alle barn som har sånne foreldre. Og noen barn har kanskje sånne foreldre, men tenker ikke så langt likevel Anonymkode: b0a35...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 3. desember 2020 #94 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere som lar bilen stå å gå. Hvorfor skaffer dere ikke dere en bil med forvarming i app. Da er det bare å skru av bilen og sette på forvarming i appen når dere er inne i butikken. Elbiler har det. Også forurenser dere ikke nærmiljøet når bilen står og går.. Anonymkode: 7e442...241 «Kan de ikke bare spise kake, da?» 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 3. desember 2020 #95 Del Skrevet 3. desember 2020 Våpenskap går dere fra dem ulåst også da eller? Alle barn har jo lært at de ikke skal røre andre sine ting, så det bør jo gå helt fint.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #96 Del Skrevet 3. desember 2020 Deg fra Særp eller?😂 Anonymkode: 814a0...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #97 Del Skrevet 3. desember 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Hva er vitsen med å ikke lese hele Hi. Tar bare to sekunder. Har aldri skjønt det. Anonymkode: f42e1...002 Er det dette som er forklaringen i HI Quote Bilen har ikke blitt startet på flere dager, derfor lot jeg bilen stå og gå når jeg gikk inn i butikken. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det har noe å si at bilen har stått i flere dager. Anonymkode: 57fcd...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. desember 2020 #98 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere som lar bilen stå å gå. Hvorfor skaffer dere ikke dere en bil med forvarming i app. Da er det bare å skru av bilen og sette på forvarming i appen når dere er inne i butikken. Elbiler har det. Også forurenser dere ikke nærmiljøet når bilen står og går.. Anonymkode: 7e442...241 Det handler også om angst for ikke å få startet bilen igjen siden batteriet gjerne har lite strøm når bilen har stått en tid i kulda. Den angsten kan tas bort med å ha ekstra batteri i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 3. desember 2020 #99 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det dette som er forklaringen i HI Jeg skjønner heller ikke hvorfor det har noe å si at bilen har stått i flere dager. Anonymkode: 57fcd...828 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det dette som er forklaringen i HI Jeg skjønner heller ikke hvorfor det har noe å si at bilen har stått i flere dager. Anonymkode: 57fcd...82 Batterispenningen minker over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #100 Del Skrevet 3. desember 2020 Ikke vær så hard mot deg selv, ts. Personlig gjør jeg dette hele tiden. Skal jeg på jobb i disse kalde tider, lar jeg bilen stå og gå en 30-20 minutters tid. Det er på min eiendom da, men veldig lett å stjele. Men dette er på bygda, aldri hørt om noen bli frastjålet en bil før her Anonymkode: daeb7...c22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå