Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #1 Skrevet 2. desember 2020 Ble mye mobbet på ungdomsskolen. Spesielt en var ille. Det har gått endel år, men dette har preget meg i årene som har gått. Ved en tilfeldighet fikk jeg nylig vite at denne mobberen nå har blitt psykolog. Noe av meg ønsker ikke å se han igjen, noen gang. En annen del ønsker at han skal få høre hva dette har gjort med meg. Jeg har forandret meg endel siden ungdomsskolen. ikke møttes etter det, da jeg flyttet til mannen min sitt hjemsted. Tenker jeg kan sette opp håret, ta på briller, nå kan jeg også bruke munnbind, og han vil ikke kjenne meg igjen. Byttet etternavn har jeg også gjort. Regner med han vil spørre hva jeg trenger hjelp til, og jeg vil da fortelle om mobbingen, og hvordan den har preget livet mitt. På slutten av samtalen, vil jeg reise meg opp, ta av meg briller og munnbind og fortelle hvem jeg er, og at historien jeg nå har fortalt, er hvordan jeg har opplevd og hatt det etter hans mobbing av meg Er dette en dårlig ide, eller skal jeg gjøre det? Anonymkode: ae502...f07 49 3 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 2. desember 2020 På tide å gå videre i livet ditt kanskje? Anonymkode: 8bc2f...95d 151
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 2. desember 2020 Tror kanskje du skal la det være en fantasi jeg. Anonymkode: 80e60...b72 92
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 2. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: På slutten av samtalen, vil jeg reise meg opp, ta av meg briller og munnbind og fortelle hvem jeg er, og at historien jeg nå har fortalt, er hvordan jeg har opplevd og hatt det etter hans mobbing av meg Hva ønsker du å oppnå med dette her? De aller fleste forandrer seg mye siden ungdomsskolen, både fysisk og psykisk. Blir bare spekulasjon her, men de fleste mobbere gjør det fordi de sliter med noe alvorlig. Det er en god sjanse for at han kommer til å kikke rart på deg og ikke huske hvem du er. Anonymkode: 144da...ee2 56
Populært innlegg Polly Ester Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 2. desember 2020 Jeg syns det er en god idé om du får time hos denne psykologen og så fortelle han hva han gjorde og ettervirkningene av det hvis det kan hjelpe deg å komme videre i livet. Men. Forkledning trenger du ikke. Kom som deg selv. 64
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 kødden I meg har skikkelig lyst til at du skal gjøre det, for det høres ut som om det kunne blitt en kjempeartig historie. Men det virker ikke som om du vet at det bare er du som kommer til å se ut som en idiot og ikke psykologen? Anonymkode: 4ad7f...386 28
MarianneE Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Dårlig idé. Du fremstår hevngjerrig, bitter og som at du står fast i fortida. Og ja, jeg ble stygt mobbet i mange år, såpass at det var sak om dette i lokalavisa og i norsk ukeblad for to år siden. Jeg vet det er jævlig, men jeg har større tro på å konsentrere deg om å forbedre ditt eget liv og leve det. 36
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 Mistenker du at han har psykopatiske trekk, vil det bare booste egoet hans om du gjør det. Slike folk nyter å vite at de klarer å ødelegge for deg. Det er riktignok noen som forandrer seg, men noen gjør de ikke. De blir bare jævligere med tida, og mer utspekulert. For din egen del bør du ikke gjøre det. Anonymkode: 2ee87...3dd 14
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 Godt påfunn! Mobbere som blir psykologer er ikke innenfor. Anonymkode: ba998...1b9 9
Gjest Maxwell Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Polly Ester skrev (5 minutter siden): Jeg syns det er en god idé om du får time hos denne psykologen og så fortelle han hva han gjorde og ettervirkningene av det hvis det kan hjelpe deg å komme videre i livet. Men. Forkledning trenger du ikke. Kom som deg selv. Støtter denne
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 Du høres rett og slett gal ut🤣 Du kam oppsøke vedkommende, men ikke kle deg ut. Klart du har hatt det vanskelig, men mest sannsynlig så har din mobber også hatt det vanskelig hjemme. De fleste mobbere har hatt noe de sliter med på hjemmebane med dårlige oppvekstforhold. Så på en måte er mange mobbere også et offer. Anonymkode: 11305...936 31
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres rett og slett gal ut🤣 Du kam oppsøke vedkommende, men ikke kle deg ut. Klart du har hatt det vanskelig, men mest sannsynlig så har din mobber også hatt det vanskelig hjemme. De fleste mobbere har hatt noe de sliter med på hjemmebane med dårlige oppvekstforhold. Så på en måte er mange mobbere også et offer. Anonymkode: 11305...936 Spar meg. Anonymkode: 2ee87...3dd 25
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #13 Skrevet 2. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Spar meg. Anonymkode: 2ee87...3dd Det er jo sant. Hvem legger en så utspekulert og snedig plan som å ta på seg forkledning, sitte og prate med en person, og så ta av forkledningen - for å oppnå en eller annen merkelig form for hevn? Og i tillegg ikke evner å se at det er en gigantisk risiko for at dette ikke blir hevn i det hele tatt, men bare kommer til å gi følelsen av å feile og regelrett drite seg ut? 😮 Anonymkode: 144da...ee2 28
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #14 Skrevet 2. desember 2020 Hva tenker du skjer etterpå? At han gråter og faller på kne og ber om unnskyldning? At han får en dårlig dag på jobb? Endelig innser sine feil og blir et bedre menneske? Det tror jeg er mye å håpe på.. Og for din egen del? Vil dette endre noe for deg i ditt liv? Kommer du til å slutte å tenke på mobbingen? Kommer dette til å fikse det som er feil i ditt liv? Anonymkode: b7e25...59e 21
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #15 Skrevet 2. desember 2020 Vil du virkelig betale for tiden hans? For det må du jo hvis du bestiller en time hos en psykolog. Anonymkode: b56ff...8fa 13
Chomsky89 Skrevet 2. desember 2020 #16 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Godt påfunn! Mobbere som blir psykologer er ikke innenfor. Virkelig? Hva vet vi om denne 13-15åringens situasjon på denne tiden? Ser ikke helt hvorfor man skal annse 30åringer uegnet som psykolog, basert på hva en13-15år gammel hormonbombe med uferdig hjernestruktur og helt ukjent livssituasjon holdt på med. 33
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #17 Skrevet 2. desember 2020 Selv om denne mannen tidlig i livet sitt mobbet deg må han da få lov til å gå videre i livet sitt han som alle andre. Trist at du ble mobbet, men du kan nok ikke med sikkerhet si hva som var grunnen til at han plaget deg den gangen. Hva som var pådriveren for at han mobbet andre, hvordan han hadde det hjemme eller hadde det med seg selv. Kanskje har han slitt like mye som deg. Hvis jeg hadde vært i hans posisjon som psykolog og fått en pasient som gjorde dette her så hadde jeg jeg først og fremst blitt vettskremt over at et menneske har brukt tid på å Google meg og finne ut hva jeg driver med og min arbeidsplass, og i tillegg lagt tid og krefter på å pønske ut denne planen. Tro du meg, du vil ikke komme seirende ut av dette. Du vil bli sett på som klin hakkede gal. Anonymkode: 25155...ab0 27
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #18 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er jo sant. Hvem legger en så utspekulert og snedig plan som å ta på seg forkledning, sitte og prate med en person, og så ta av forkledningen - for å oppnå en eller annen merkelig form for hevn? Og i tillegg ikke evner å se at det er en gigantisk risiko for at dette ikke blir hevn i det hele tatt, men bare kommer til å gi følelsen av å feile og regelrett drite seg ut? 😮 Anonymkode: 144da...ee2 Det er ikke det jeg sikter til men det du skrev om mobbere. At de på mange måter også er ofre etc. Anonymkode: 2ee87...3dd 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #19 Skrevet 2. desember 2020 Skjønner det er fristene å leke med slike tanker, men det bør forbi nettopp det. Den beste hevnen er at å skaffe seg et bra liv i voksen alder til tross for faenskapen du ble utsatt for. Anonymkode: 4ece0...cf1 7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #20 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke det jeg sikter til men det du skrev om mobbere. At de på mange måter også er ofre etc. Anonymkode: 2ee87...3dd Slutt å dra fra « stakkars mobberne, de har det sikkert fælt selv». Ha litt sosiale antenner kanskje, for når man bør holde kjeften sin? Anonymkode: 4ece0...cf1 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå