Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (40 minutter siden):

Jeg gleder meg til tvekampen.

Resten av sendingen, altså del 1 i dag, har jo TV2 klart å delvis spoile gjennom reklamer. :dany:

Åja, jeg ser bare på sumo og har ikke fått med meg så mye av det. 😆😃 Synd det da! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaisamaia skrev (25 minutter siden):

Åja, jeg ser bare på sumo og har ikke fått med meg så mye av det. 😆😃 Synd det da! 

Samme her. Er glad for det. Jeg hater reklame-spoilers!

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Jeg gleder meg til tvekampen.

Resten av sendingen, altså del 1 i dag, har jo TV2 klart å delvis spoile gjennom reklamer. :dany:

Jeg skrur alltid av lyden under reklamen, så jeg har kun sett noe som kan se ut som en diskusjon, men ikke hørt hva det dreier seg om. Teit at tv2 må spoile så fælt.

Jeg håper Lasse blir 2.kjempe idag, men jeg tviler sterkt på at det skjer. Jeg hadde ihvertfall ikke savnet han om han røk ut. Liker ikke den fyren. Hadde vært kult om han kom inn på Torpet nå når Espen er der da. Og Linni hadde sikkert blitt mo i knærne, haha :hoho: Frykter at Øde blir 2.kjempe, men da MÅ han vinne. Øde må være med lengst mulig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Jeg skrur alltid av lyden under reklamen, så jeg har kun sett noe som kan se ut som en diskusjon, men ikke hørt hva det dreier seg om. Teit at tv2 må spoile så fælt.

Jeg håper Lasse blir 2.kjempe idag, men jeg tviler sterkt på at det skjer. Jeg hadde ihvertfall ikke savnet han om han røk ut. Liker ikke den fyren. Hadde vært kult om han kom inn på Torpet nå når Espen er der da. Og Linni hadde sikkert blitt mo i knærne, haha :hoho: Frykter at Øde blir 2.kjempe, men da MÅ han vinne. Øde må være med lengst mulig. 

Enig med deg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Øde må være med lengst mulig. 

Ja! Jeg har allerede begynt å glede meg til at han skal være med i finaleuka når de har gårdskonkurransen med mange gøyale konkurranser 😄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Ja! Jeg har allerede begynt å glede meg til at han skal være med i finaleuka når de har gårdskonkurransen med mange gøyale konkurranser 😄

Samme her! :hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye er det de får i honorar? Leste i kommentarfeltet til Mads Hansen, der JAR fikk mye stygge kommentarer om at han kun er med for pengene.

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvor mye er det de får i honorar? Leste i kommentarfeltet til Mads Hansen, der JAR fikk mye stygge kommentarer om at han kun er med for pengene.

JAR er litt av en type, men at enkelte er med på Farmen for pengene er fair and square. Penger er og vil alltid være en stor motivasjon for å gjøre noe. Så ingen kan "ta" JAR på det egentlig. ALLE motiveres mer eller mindre av penger i dag. Hvis JAR får stygge kommentarer rundt dette så er det fordi dem ønsker å ta JAR for ett eller annet, men vet ikke helt hva, og da blir det pengene... :P 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Har du link? Vet ikke helt hvor jeg kan lese :)

Anonymkode: 25a8b...8bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Kari. "Kan hende det var litt mange pauser og lange morgener". He he he ironisk mtp hvordan hun gikk ut i starten av uka med slutt på militærregime osv 🙃

Anonymkode: d3cb9...c04

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eli Kari. "Kan hende det var litt mange pauser og lange morgener". He he he ironisk mtp hvordan hun gikk ut i starten av uka med slutt på militærregime osv 🙃

Ikke sant vel? 😄 Ble vel litt mye kos. Hun skylder vel på de, tenker jeg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hun egentlig jobbet noe som helst selv? Bare opptatt av å hvile virker det som 

Anonymkode: f3bf8...8f4

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hun egentlig jobbet noe som helst selv? Bare opptatt av å hvile virker det som 

Anonymkode: f3bf8...8f4

Ja, hva er det hun har gjort egentlig? Merkelig at hun ikke peiste på med den flåten egentlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til pass.

Eli Kari gikk sterkt ut i starten av uka med å kritisere Lasse sin lederstil, og gjorde nærmest sport av at hun iværtfall ikke skulle gjøre sånn.

Og her ser vi resultatet. Underkjent, og eneste man kan skylde på er storbonde sin dårlige lederstil. Hun ser vel ikke det selv, er vel ingen selvinnsikt der. 

Hadde hun gjort som Lasse, og faktisk ledet gruppen ville det nok gått i havn.

Oh the irony :fnise:

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...