Amatariel Skrevet 30. januar 2021 #961 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg håper Markus velger Øde, men at Øde vinner da. Hadde vært fint å se han i kamp. Noen mener man ikke er verdig Farmen-vinner om man ikke har vært i minst èn tvekamp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #962 Del Skrevet 30. januar 2021 Trynefaktor skrev (1 minutt siden): Ut med Lasse! Det er for risikabelt å velge ham som 2. kjempe, da kan han velge en gren der han er uslåelig. Anonymkode: bd53c...0a1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. januar 2021 #963 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er for risikabelt å velge ham som 2. kjempe, da kan han velge en gren der han er uslåelig. Anonymkode: bd53c...0a1 Ja, ville ikke stått i tautrekking med Lasse for å si det sånn.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #964 Del Skrevet 30. januar 2021 Trynefaktor skrev (5 minutter siden): Ut med Lasse! Han kan nok bli valgt som førstekjempe, men tviler på at noen tør velge han som andrekjempe... Tipper han kommer til finalen, ene og alene fordi han er stor og sterk🤘🏻 Syns Lasse er ålreit jeg, men han er ikke av favorittene mine😊 Anonymkode: 3503b...396 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #965 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han kan nok bli valgt som førstekjempe, men tviler på at noen tør velge han som andrekjempe... Tipper han kommer til finalen, ene og alene fordi han er stor og sterk🤘🏻 Syns Lasse er ålreit jeg, men han er ikke av favorittene mine😊 Anonymkode: 3503b...396 Ja, jeg skjønner heller ikke hva som er galt med Lasse. Av han og EK, syns jeg EK er verst som storbonde. Anonymkode: 27ee6...923 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #966 Del Skrevet 30. januar 2021 Amatariel skrev (7 minutter siden): Jeg håper Markus velger Øde, men at Øde vinner da. Hadde vært fint å se han i kamp. Noen mener man ikke er verdig Farmen-vinner om man ikke har vært i minst èn tvekamp. Jeg er for Øde i kamp så lenge han vinner!! 😅 🤞🏻🤞🏻 Hører folk sier at Øde har fotografisk hukommelse, men jeg vet ikke om det stemmer....jeg har aldri hørt han si det sjøl ihvertfall... Har han det? Jeg har så lyst til å se Øde som storbonde😋 og Anniken og evnt Terje.. De jeg er mest likegyldige til om ryker av gutta er Thomas og Markus... Av damene så kan alle ryke😅 bortsett fra Anniken og kanskje Kine... Anonymkode: 3503b...396 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 30. januar 2021 #967 Del Skrevet 30. januar 2021 Galen King skrev (8 timer siden): Vinneren av tvekampen vel... Okei, den tok jeg ikke. For i år er det vel ingen som har valgt vinneren av tvekampen til storbonde. 😆 Men det har altså vært slik før, greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #968 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er for Øde i kamp så lenge han vinner!! 😅 🤞🏻🤞🏻 Hører folk sier at Øde har fotografisk hukommelse, men jeg vet ikke om det stemmer....jeg har aldri hørt han si det sjøl ihvertfall... Har han det? Jeg har så lyst til å se Øde som storbonde😋 og Anniken og evnt Terje.. De jeg er mest likegyldige til om ryker av gutta er Thomas og Markus... Av damene så kan alle ryke😅 bortsett fra Anniken og kanskje Kine... Anonymkode: 3503b...396 Og Sølje! Jeg har fått mer sans for henne i farmen.☺️ Anonymkode: 27ee6...923 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #969 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er for risikabelt å velge ham som 2. kjempe, da kan han velge en gren der han er uslåelig. Anonymkode: bd53c...0a1 Akkurat, så anser ikke det som et reelt alternativ Anonymkode: 25a8b...8bd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 30. januar 2021 #970 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er for risikabelt å velge ham som 2. kjempe, da kan han velge en gren der han er uslåelig. Anonymkode: bd53c...0a1 Ja, jeg vet. Men kan jo håpe for det 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 30. januar 2021 #971 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han kan nok bli valgt som førstekjempe, men tviler på at noen tør velge han som andrekjempe... Tipper han kommer til finalen, ene og alene fordi han er stor og sterk🤘🏻 Syns Lasse er ålreit jeg, men han er ikke av favorittene mine😊 Anonymkode: 3503b...396 Jeg likte ham helt til ham begynte med de humørsvingningene sine.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 30. januar 2021 #972 Del Skrevet 30. januar 2021 Trynefaktor skrev (12 minutter siden): Jeg likte ham helt til ham begynte med de humørsvingningene sine.. 😅 Men hvilke humørsvingninger er det du/dere snakker om? ☺️ Er det humørsvingninger å bli irritert når noen ikke hører på hva du sier? 🤪 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. januar 2021 #973 Del Skrevet 30. januar 2021 Blir spennende å se i morgen hvem Markus velger som andrekjempe. Tror det blir Thomas. Eller kanskje Øde. Tror ikke det blir Terje, og det blir garantert ikke Lasse. Tror også at det ikke blir en fysisk kamp. Melkespann, tautrekking, saging og slegge utgår med tanke på Markus' overlegen fysikk i forhold til Thomas og Øde. Kanskje Thomas velger øksekast, men mest sannsynlig kunnskap. Hvis Øde blir valgt så blir det nok kunnskap. Tenker det blir jevnt uansett hvem det blir og uansett hva som blir valgt. Og nei, Øde har ikke fotografisk hukommelse. På hvilket grunnlag tror dere dette? Uansett om det blir Thomas eller Øde som andrekjempe så håper jeg Markus vinner. Synes han er en humoristisk og energisk person, som bringer mye til programmet og deltagerne. Hans one-linere er på nivå med Terje når det kommer til humor. Markus har glimt i øyet rundt det aller meste. Synd at Eli Kari er så feig å velge den letteste veien i sitt valg. Man skulle jo tro at Lasse er alles største konkurrent med sin overlegne fysikk, og spillmessig burde han vært førstekjempe denne uken. Men når storbonden ikke har konkurranseinstinkt og tar valg basert på feighet, så blir det slik. Jeg liker Markus, og heier på han i morgen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #974 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 22.19): Jeg har egentlig aldri hatt veldig sansen for Terje. ... før nå. Anonymkode: b3b24...87a Ja er også veldig positivt overrasket over Terje, han virker jo å være en kjempefyr. Og i kombinasjonmed øde er det jo gull Anonymkode: f3bf8...8f4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #975 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Øde var på besøk hos Anniken for noen dager siden. Hun fikk også en bok av ham da. Så det på insta. Heldige Anniken som får være venn eller noe mer med Øde🥰 Anonymkode: 193bd...76f Jeg tipper Anniken og Øde bare er gode venner, de lever jo på mange måter i to vidt forskjellige verdener☺️ Jeg tror forresten søstrene til Øde var modeller for Anniken sin siste kleskolleksjon? Mener å huske jeg leste det et sted... Nydelige jenter ihvertfall, akkurat som broren🥰 Anonymkode: 3503b...396 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #976 Del Skrevet 30. januar 2021 Kaisamaia skrev (46 minutter siden): Men hvilke humørsvingninger er det du/dere snakker om? ☺️ Er det humørsvingninger å bli irritert når noen ikke hører på hva du sier? 🤪 Han hører ikke nevneverdig på andre heller, synes jeg. Hele seansen da han skulle lære Sølje det dansetrikset var han ganske sur. Anonymkode: 77e1b...c95 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 30. januar 2021 #977 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han hører ikke nevneverdig på andre heller, synes jeg. Hele seansen da han skulle lære Sølje det dansetrikset var han ganske sur. Anonymkode: 77e1b...c95 Synes ikke han fremstår som sur . Men siden han er stor mann og en mer stille type, kan han nok framstå slik for de som vil overtolke. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #978 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han hører ikke nevneverdig på andre heller, synes jeg. Hele seansen da han skulle lære Sølje det dansetrikset var han ganske sur. Anonymkode: 77e1b...c95 Det synes jeg også. Synes han var ok som storbonde Anonymkode: 25a8b...8bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 30. januar 2021 #979 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 30. januar 2021 av Elaine Marley 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 30. januar 2021 #980 Del Skrevet 30. januar 2021 Kaisamaia skrev (1 time siden): Men hvilke humørsvingninger er det du/dere snakker om? ☺️ Er det humørsvingninger å bli irritert når noen ikke hører på hva du sier? 🤪 Dette lurer jeg også på. Synes Lasse fremstår som imponerende stabil i humøret. Espen gjorde jo alt han kunne for å få det til å klikke for Lasse ved å si gang på gang på gang at Lasse var en dårlig leder. At Lasse ikke engang valgte å svare på det synes jeg var stort av han. Han gikk altså ikke i samme felle som John Arne. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå