Gjest Trynefaktor Skrevet 29. januar 2021 #941 Del Skrevet 29. januar 2021 Galen King skrev (13 minutter siden): Stor risiko å velge ham, han kan antakelig gruse Markus i både Tautrekking og spesielt Kunnskap. Ja, det er farlig med han der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #942 Del Skrevet 29. januar 2021 Paranøtt skrev (4 minutter siden): Ja, antagelig slegge også. Øksekast ville nok vært mest fair. Men veldig synd om Øde eller Thomas ryker allerede nå. Jeg kan fint ofre Thomas med smisking og bakvasking. Anonymkode: d169f...59b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 29. januar 2021 #943 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan fint ofre Thomas med smisking og bakvasking. Anonymkode: d169f...59b Dette synes jeg er en overdrivelse. Han har ikke baksnakket eller smisket noe særlig mer enn andre der. Hvis folk mener det så har de bare bestemt seg for at han er falsk, og legger merke til hver eneste detalj i hva han sier og gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 29. januar 2021 #944 Del Skrevet 29. januar 2021 Paranøtt skrev (10 minutter siden): Dette synes jeg er en overdrivelse. Han har ikke baksnakket eller smisket noe særlig mer enn andre der. Hvis folk mener det så har de bare bestemt seg for at han er falsk, og legger merke til hver eneste detalj i hva han sier og gjør. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 29. januar 2021 #945 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Nå vet man jo ikke hva som skjer på søndag, men står respekt av at Anniken tar det opp. Kan ikke være lett når du er den yngste og ta opp en diskusjon med to mer voksen damer. Vet at jeg fort hadde tatt til tårene selv om jeg var i samme situasjon. (snakker da ut i fra reklamen som er sendt på tv, sånn at folk ikke tror jeg spoiler noe Anniken har virkelig imponert meg i Farmen. Har ikke hatt noe i mot henne tidligere, men så ikke for meg at hun kanskje skulle klare seg så godt med gårdslivet. Virket uansett som som det har gjort henne godt og hun blomstrer skikkelig Endret 29. januar 2021 av Tulla25j 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #946 Del Skrevet 29. januar 2021 Øde var på besøk hos Anniken for noen dager siden. Hun fikk også en bok av ham da. Så det på insta. Heldige Anniken som får være venn eller noe mer med Øde🥰 Anonymkode: 193bd...76f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 29. januar 2021 #947 Del Skrevet 29. januar 2021 Har kun sett Farmen én gang før. Og det var da Gaute Grøtta Grav vant:) Det Torpet-greiene, (som forøvrig er mer morsomt enn selveste Farmen) er det vinneren som kommer inn til slutt på Farmen? Og eventuelt når skjer det, nærme finaleuken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 29. januar 2021 #948 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg likte ikke den varme klemmen EK ga til Marcus etter å ha valgt ham. Tror ikke Marcus likte den heller....🤨 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 29. januar 2021 #949 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Hannah80 skrev (20 minutter siden): Har kun sett Farmen én gang før. Og det var da Gaute Grøtta Grav vant:) Det Torpet-greiene, (som forøvrig er mer morsomt enn selveste Farmen) er det vinneren som kommer inn til slutt på Farmen? Og eventuelt når skjer det, nærme finaleuken? Pleier å være finale på Torpet i starten av uke 5 i Farmen Kjendis, så de første 4 tapere av tvekamper får ny sjanse der. På vanlig Farmen er det finale på Torpet i starten av uke 9, dvs 8 tapere av tvekamper drar dit. Husker du hvilke tvekamper som var året med Gaute Grøtta Grav? Har bare lest om noen av dem på nett. Endret 29. januar 2021 av Galen King 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 29. januar 2021 #950 Del Skrevet 29. januar 2021 Kathrina skrev (8 minutter siden): Jeg likte ikke den varme klemmen EK ga til Marcus etter å ha valgt ham. Tror ikke Marcus likte den heller....🤨 Hadde heller ikke likt den... Virket veldig overfladisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 29. januar 2021 #951 Del Skrevet 29. januar 2021 Galen King skrev (2 minutter siden): Pleier å være finale på Torpet i starten av uke 5 i Farmen Kjendis, så de første 4 tapere av tvekamper får ny sjanse der. På vanlig Farmen er det finale på Torpet i starten av uke 9, dvs 8 tapere av tvekamper drar dit. Husker du hvilke tvekamper som var året med Gaute Grøtta Grav? Har bare lest om noen av dem på nett. Åh, takk for svar:) Hehe, det husker jeg ikke. Eneste jeg husker er at Gaute gjorde en god figur på tv, og at han fortjente å vinne. Holdt seg fullstendig unna all drama😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 30. januar 2021 #952 Del Skrevet 30. januar 2021 Galen King skrev (10 timer siden): Hadde blitt mer styr, men dritkjedelig? Flere ganger har taperen bare valgt vinneren, det er kjedelig det. Vinneren av hva? Hva har taperen flere ganger valgt vinneren av? 🙉☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 30. januar 2021 #953 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem syns dere har tapt seg siden første episode? For min del er det Lasse og Eli Kari. Lasse er ikke attraktiv lenger engang for meg, med de humørsvingningene Anonymkode: 73063...cdd Humørsvingninger? 🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 30. januar 2021 #954 Del Skrevet 30. januar 2021 Kaisamaia skrev (1 time siden): Vinneren av hva? Hva har taperen flere ganger valgt vinneren av? 🙉☺️ Vinneren av tvekampen vel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #955 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir spennende på søndag hvem som blir andrekjempe. Var det sånn at Markus kjente Thomas fra før? Anonymkode: d169f...59b Nei, men Marcus har litt sånn Man-crush på Terje Anonymkode: f3535...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #956 Del Skrevet 30. januar 2021 Kaisamaia skrev (5 timer siden): Vinneren av hva? Hva har taperen flere ganger valgt vinneren av? 🙉☺️ Taperen av tvekampen velger ny storbonde. Anonymkode: 50ac2...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #957 Del Skrevet 30. januar 2021 Hvem tror dere markus velger som andrekjempe? Anonymkode: 25a8b...8bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #958 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg håper Markus velger Thomas og at Thomas ryker🥳 Anonymkode: 27ee6...923 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #959 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg håper Markus velger Thomas og at Thomas ryker🥳 Anonymkode: 27ee6...923 Det håper egentlig jeg også.. har ikke noe spesielt i mot Thomas, men er det beste alternativet nå synes jeg. Anonymkode: 25a8b...8bd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 30. januar 2021 #960 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det håper egentlig jeg også.. har ikke noe spesielt i mot Thomas, men er det beste alternativet nå synes jeg. Anonymkode: 25a8b...8bd Ut med Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå