ElectricScum Skrevet 20. januar 2021 #461 Del Skrevet 20. januar 2021 Trynefaktor skrev (3 minutter siden): JAR hadde også mulighet til å forsyne seg, de stod der sammen. Rett skal være rett. Forskjellen var vel at ETs første instinkt var å stupe ned i kurven med eneste tanke i hode om å græbbe til seg det han kunne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #462 Del Skrevet 20. januar 2021 ElectricScum skrev (1 minutt siden): Forskjellen var vel at ETs første instinkt var å stupe ned i kurven med eneste tanke i hode om å græbbe til seg det han kunne. Og å bevisst ta begge pølsene på pur f*.. Anonymkode: 9a1af...124 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #463 Del Skrevet 20. januar 2021 ElectricScum skrev (2 minutter siden): Forskjellen var vel at ETs første instinkt var å stupe ned i kurven med eneste tanke i hode om å græbbe til seg det han kunne. Det var vel fordi JAR nektet å snakke til ham. Men det er et voldsomt hat her mot Espen, synes dere må roe litt ned. Dette skal være et lett underholdningsprogram 🤣 Anonymkode: 77e1b...c95 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 20. januar 2021 #464 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor? 🤷♀️ Det er jo andrekjempen som bestemmer gren.. Hvis det har med å gjøre at en del menn er sterkere fysisk enn kvinner. Anonymkode: b1ac3...4f5 Kvinnene får fordeler fordi de er fysisk svakere, mindre i bøtta i melkespann osv. Bøtteballetten skrev (10 minutter siden): Ja men så forsynte han seg godt av maten da, så han kunne godt dele med de andre. JAR hadde mindre mat å ta med seg på kjempehytta etter at ET hadde forsynt seg. Fikk inntrykk av at JAR begynte å forsyne seg først, men at Espen var smartest og valgte de pakkene som veide mest. Vet ikke hva han mente med En for laget, var bare en tanke som slo meg. Mulig han mente at han ikke sluttet å jobbe når han ble valgt til 2. kjempe. Men han fremstilles som en særing, noe han kanskje har blitt på sine eldre dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 20. januar 2021 #465 Del Skrevet 20. januar 2021 Trynefaktor skrev (1 minutt siden): Du legger mye i det her, tror ikke JAR sultet Nei sultet gjorde han selvfølgelig ikke. Vanligvis har de pleid å dele likt på innholdet i kassen, men det var ikke tilfelle denne gangen. Som et ps, så legger jeg ikke mye i det. Skjønner jo at JAR ikke led noen nød. Det går mer på hvordan ET oppfører seg. Så langt har han gjort et særdeles dårlig inntrykk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #466 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var vel fordi JAR nektet å snakke til ham. Men det er et voldsomt hat her mot Espen, synes dere må roe litt ned. Dette skal være et lett underholdningsprogram 🤣 Anonymkode: 77e1b...c95 Så du mener vi skal le lett og være underholdningsaktig begreistret innenfor alt som havner under "underholdning"? Det er ikke love å la seg rive med, slik underholdning har som mål? Anonymkode: f4765...0a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. januar 2021 #467 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var vel fordi JAR nektet å snakke til ham. Men det er et voldsomt hat her mot Espen, synes dere må roe litt ned. Dette skal være et lett underholdningsprogram 🤣 Anonymkode: 77e1b...c95 Hater ingen. Bare påpeker gedigne karakterbrister. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 20. januar 2021 #468 Del Skrevet 20. januar 2021 Jytte skrev (2 minutter siden): Kvinnene får fordeler fordi de er fysisk svakere, mindre i bøtta i melkespann osv. Fikk inntrykk av at JAR begynte å forsyne seg først, men at Espen var smartest og valgte de pakkene som veide mest. Vet ikke hva han mente med En for laget, var bare en tanke som slo meg. Mulig han mente at han ikke sluttet å jobbe når han ble valgt til 2. kjempe. Men han fremstilles som en særing, noe han kanskje har blitt på sine eldre dager. Han valgte ikke bare de tyngste pakkene. Han sa greit og tydelig at han plukket med seg på pur faen. Det sier sitt 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. januar 2021 #469 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var vel fordi JAR nektet å snakke til ham. Men det er et voldsomt hat her mot Espen, synes dere må roe litt ned. Dette skal være et lett underholdningsprogram 🤣 Anonymkode: 77e1b...c95 Så enig med deg. Jeg ser ting jeg ikke liker med hver enkelt, men også positivt. Espen går tydrlig godt sammen med de fleste der inne og han går hvertfall ikke ut i alle landets aviser og sutrer om rettferdighey. Innledningdvis ser vi at ET har båt og vet ting, at han da prøver å ta litt styring over en som vil vise seg og rn som er leder er nødt å irritere de to andre. Det er ikke sort/hvitt. Til og med er det farver, som går over i nyanser.... Å slakte ET eller TF fordi vi ser noe vi ikke liker er ikke greit. Det er nok ikke så enkelt å være der og ikke så enkelt å vite at det blir lagt ut og sett og kommentert. De vet de skal ut derfra og det er et ekstra press. Vi vet heller ikke alt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #470 Del Skrevet 20. januar 2021 Mulig jeg husker feil eller så er det klippet i feil rekkefølge. Men, Signy og ET sa at de ville klippe Lamaene ute fordi det var så fint vær, ikke fordi ET var allergisk. Langt ut i episoden sa Et at han visste han var allergisk mot høy og hest, men ante ikke at han ikke tålte Lama. Så argumentet med at de valgte å trosse boka fra start av pga. hans allergi er jo bare tull. Anonymkode: d7198...0f6 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. januar 2021 #471 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig jeg husker feil eller så er det klippet i feil rekkefølge. Men, Signy og ET sa at de ville klippe Lamaene ute fordi det var så fint vær, ikke fordi ET var allergisk. Langt ut i episoden sa Et at han visste han var allergisk mot høy og hest, men ante ikke at han ikke tålte Lama. Så argumentet med at de valgte å trosse boka fra start av pga. hans allergi er jo bare tull. Anonymkode: d7198...0f6 Men så så vi at ET gikk ut på jordet og sa til L senere at han hadde jo trodd at det var katt og høy han var allergisk mot og ikke lama og et eller annet, så han kan fint ha nevnt det før. Uansett så vi at de gjorde det de kunne for å få klippa den lamaen og at LOVrytteren ikke motsa seg hverken først eller senere, så det var en syltynn unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #472 Del Skrevet 20. januar 2021 Lawyam skrev (5 minutter siden): Så enig med deg. Jeg ser ting jeg ikke liker med hver enkelt, men også positivt. Espen går tydrlig godt sammen med de fleste der inne og han går hvertfall ikke ut i alle landets aviser og sutrer om rettferdighey. Innledningdvis ser vi at ET har båt og vet ting, at han da prøver å ta litt styring over en som vil vise seg og rn som er leder er nødt å irritere de to andre. Det er ikke sort/hvitt. Til og med er det farver, som går over i nyanser.... Å slakte ET eller TF fordi vi ser noe vi ikke liker er ikke greit. Det er nok ikke så enkelt å være der og ikke så enkelt å vite at det blir lagt ut og sett og kommentert. De vet de skal ut derfra og det er et ekstra press. Vi vet heller ikke alt. Det er ikke vanskelig å spotte ting som er destruktivt med ET. Det er lov å ikke være perfekt selvsagt, men mye handler om at det er vanskelig å tilgi fravær av ydmykhet og evne til å innrømme sannheten ovenfor seg selv. Anonymkode: f4765...0a7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #473 Del Skrevet 20. januar 2021 Bøtteballetten skrev (12 minutter siden): Han valgte ikke bare de tyngste pakkene. Han sa greit og tydelig at han plukket med seg på pur faen. Det sier sitt Stemmer. Jar og Et snakket ikke med hverandre(!) og for å sitere ET ordrett «da tar jeg og grabber til meg. Der er pølse, der er pølse, jeg tar begge pølsene. Der er egg. Så jeg bare tok og kjente på vekten . Jeg har så mye mat at her er det fest hver kveld. Og han har nesten ingenting går jeg ut fra. « En stund etter sier JAR til kamera «jeg fikk med meg det jeg trengte, så jeg bryr meg ikke om hva han fikk». hilsen sumo-seer forresten 😎 (De lineære sendetidene burde stå i første innlegg. Dette er ikke informasjon vi uten tv går rundt og husker. Jeg skal likevel anstrenge meg for å ikke spoile noe i tråden.) Anonymkode: d50b2...799 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #474 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stemmer. Jar og Et snakket ikke med hverandre(!) og for å sitere ET ordrett «da tar jeg og grabber til meg. Der er pølse, der er pølse, jeg tar begge pølsene. Der er egg. Så jeg bare tok og kjente på vekten . Jeg har så mye mat at her er det fest hver kveld. Og han har nesten ingenting går jeg ut fra. « En stund etter sier JAR til kamera «jeg fikk med meg det jeg trengte, så jeg bryr meg ikke om hva han fikk». hilsen sumo-seer forresten 😎 (De lineære sendetidene burde stå i første innlegg. Dette er ikke informasjon vi uten tv går rundt og husker. Jeg skal likevel anstrenge meg for å ikke spoile noe i tråden.) Anonymkode: d50b2...799 Og fest ble det jo. Han hadde jo fått med seg en flaske sprit og ble ganske full leste jeg. Eli Kari som kom ut til han på kjempehytta hadde også fått seg en real "kaffedoktor" Anonymkode: 95fb5...7e3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 20. januar 2021 #475 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer. Jar og Et snakket ikke med hverandre(!) og for å sitere ET ordrett «da tar jeg og grabber til meg. Der er pølse, der er pølse, jeg tar begge pølsene. Der er egg. Så jeg bare tok og kjente på vekten . Jeg har så mye mat at her er det fest hver kveld. Og han har nesten ingenting går jeg ut fra. « En stund etter sier JAR til kamera «jeg fikk med meg det jeg trengte, så jeg bryr meg ikke om hva han fikk». hilsen sumo-seer forresten 😎 (De lineære sendetidene burde stå i første innlegg. Dette er ikke informasjon vi uten tv går rundt og husker. Jeg skal likevel anstrenge meg for å ikke spoile noe i tråden.) Anonymkode: d50b2...799 Ja jeg mente å huske at ET forsynte seg grovt og at det ble gjort på pur faen. Nå er det nesten sånn at jeg ønsker meg pm for en update ang kampen og resultat. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #476 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Stemmer. Jar og Et snakket ikke med hverandre(!) og for å sitere ET ordrett «da tar jeg og grabber til meg. Der er pølse, der er pølse, jeg tar begge pølsene. Der er egg. Så jeg bare tok og kjente på vekten . Jeg har så mye mat at her er det fest hver kveld. Og han har nesten ingenting går jeg ut fra. « En stund etter sier JAR til kamera «jeg fikk med meg det jeg trengte, så jeg bryr meg ikke om hva han fikk». hilsen sumo-seer forresten 😎 (De lineære sendetidene burde stå i første innlegg. Dette er ikke informasjon vi uten tv går rundt og husker. Jeg skal likevel anstrenge meg for å ikke spoile noe i tråden.) Anonymkode: d50b2...799 Det der syns jeg var så utrolig lite sjarmerende av ET. Viser jo egentlig bare hvordan han er, tenker jeg. I tillegg til at han knabba med seg den spritflaska og drakk seg dritings, alene på andrekjempehytta. 🙄 Selvom Eli Kari kom på besøk og fikk litt hun også, så lurer jeg på hva slags glede han fikk ved å drikke seg dritings alene.. I mine øyne er det bare patetisk. Og sendetidene til farmen kjendis er som følger (tror jeg). Tirsdager kl 21.40, Onsdager kl.20.00 OG kl 21.40 og Søndager kl 20.00 OG 21.45. Anonymkode: fed79...6b9 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #477 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så du mener vi skal le lett og være underholdningsaktig begreistret innenfor alt som havner under "underholdning"? Det er ikke love å la seg rive med, slik underholdning har som mål? Anonymkode: f4765...0a7 Hehe, ja Anonymkode: 77e1b...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. januar 2021 #478 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 13.31): Er Sølje Bergmann ti år yngre enn mannen Stig Henrik «Mikkel Rev» Hoff? Trodde det var motsatt! Anonymkode: 63f82...0b3 Hva trodde du? At Stig Henrik (55) er 35, eller at Sølje(45) er 65? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #479 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg liker ikke Lasse lenger Anonymkode: 77e1b...c95 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #480 Del Skrevet 20. januar 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Hva trodde du? At Stig Henrik (55) er 35, eller at Sølje(45) er 65? Hæ, du skriver jo en differanse på 20 år? Vil tro hen mente at SH er 45 og Sølje 55 i alle fall.. Anonymkode: 3a0fd...098 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå