Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Helt enig, og nå går vel homofile i strupen på han med en gang. Han mente jo ikke at han ikke respekterte homofile 🙈

Anonymkode: 77592...f8d

Nei. Vi homofile gjør ikke det. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RødeDrage skrev (8 minutter siden):

For de av oss som så vanlige Farmen 2020: Dette med at "storbondens ord er lov" er første setningen i boka, det kan jo forklare hvorfor Daniel skrek det første uka på Farmen? Uten at vi trenger å starte en diskusjon om det, bare en tanke. 

Tenkte det samme. Nå skal det sies at Lasse sa det på en bedre måte. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg reagerte kraftig på at Espen sa at han hadde "tatt en for laget". Hva mener han? Fått ut JAR? Jeg ville mye heller ha JAR der enn Espen "slange" Thoresen.

Anonymkode: f4765...0a7

Du? Ja, men du er neppe å regne som lagsmedlem

Anonymkode: 17a1d...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (7 minutter siden):

Er jeg den eneste som syns Lasse tapte seg stort? Virket så sympatisk og ålreit, mens nå fikk jeg et nytt syn på han. Ofte når det er makt i bildet, kommer dems ekte jeg ut. Syns han virker til å ha lite selvinnsikt og faktisk tror hans ord er lov. 

Han sa fra på forhånd at det ikke ble noe kjære mor om han ble førstekjempe. Han har ikke gjort noe galt. Folk må tåle at noen ikke er så ydmyke til enhver tid. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina84 skrev (Akkurat nå):

Tenkte det samme. Nå skal det sies at Lasse sa det på en bedre måte. 

Lasse sa at det var første setningen i gårdsboka, at storbondens ord er lov. Og det er helt grei og nytt for meg at det står i boka. Daniel sa at «mitt ord er lov» uten å referere til gårdsboka så det hørte bare rart ut.

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lasse sa at det var første setningen i gårdsboka, at storbondens ord er lov. Og det er helt grei og nytt for meg at det står i boka. Daniel sa at «mitt ord er lov» uten å referere til gårdsboka så det hørte bare rart ut.

Uansett veldig umusikalsk å si noe sånt. Beste måten å bli upopulær på. Og det greide han.

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønemoor skrev (1 minutt siden):

Er jeg den eneste som syns Lasse tapte seg stort? Virket så sympatisk og ålreit, mens nå fikk jeg et nytt syn på han. Ofte når det er makt i bildet, kommer dems ekte jeg ut. Syns han virker til å ha lite selvinnsikt og faktisk tror hans ord er lov. 

Så lenge han er storbonde, så er det han som bestemmer. Det er en del av spillet. De andre får jo komme med innspill, men til sist er det storbonden som avgjør. 

Samtidig så forstår hvorfor Espen ble valgt. Han er en bråkmaker og jeg blir ikke direkte lei meg hvis han ryker denne uka. Han er en snik. Det sto hva de skulle gjøre når de skulle klippe lamaene, det valgte de å overse. Det gjorde jobben mye vanskeligere enn nødvendig.

Håper at Terje ikke blir valgt som andrekjempe. Det er synd hvis han må hjem nå. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (3 minutter siden):

Han sa fra på forhånd at det ikke ble noe kjære mor om han ble førstekjempe. Han har ikke gjort noe galt. Folk må tåle at noen ikke er så ydmyke til enhver tid. 

Nei det må de ikke tåle. Det står dem fritt å synes at han har en dårlig lederstil.

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteballetten skrev (2 minutter siden):

Så lenge han er storbonde, så er det han som bestemmer. Det er en del av spillet. De andre får jo komme med innspill, men til sist er det storbonden som avgjør. 

Samtidig så forstår hvorfor Espen ble valgt. Han er en bråkmaker og jeg blir ikke direkte lei meg hvis han ryker denne uka. Han er en snik. Det sto hva de skulle gjøre når de skulle klippe lamaene, det valgte de å overse. Det gjorde jobben mye vanskeligere enn nødvendig.

For ikke å snakke om traumatisk for lamaene! Dyrenes velferd kommer alltid først på en gård, det er helt tydelig at det ikke ble tatt hensyn til her. 

Endret av RødeDrage
skriveleif
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, i tillegg til at han refererte til at oppgaveteksten også sa at dyrene skulle bli tatt inn og roe seg ned før de ble klippet, noe Espen var klar over. Synes generelt argumentasjonen hans var god. At Espen ikke tåler høy er helt greit, men da må man si ifra om det. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har Thomas underholdt da? 

Lasse har over en halv mill følgere på insta uten å ha vært på noe tv først. Hva anser han som «noen få italienere»?

Patetisk og usikker gammel mann som disser en av de yngre. Han har ikke engang baller nok til å si det til Lasse.

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteballetten skrev (2 minutter siden):

Håper at Terje ikke blir valgt som andrekjempe. Det er synd hvis han må hjem nå. 

Hvis Terje blir valgt håper jeg virkelig han vinner. Det tror jeg gan gjør.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror eller håper dere at Espen velger som andrekjempe da?

Jeg tror ikke han velger Thomas fordi de er visstnok gamle venner. 

Så jeg frykter det blir Øde😌 Hvis han ryker så hopper jeg lett over til Torpet ihvertfall....

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem tror eller håper dere at Espen velger som andrekjempe da?

Jeg tror ikke han velger Thomas fordi de er visstnok gamle venner. 

Så jeg frykter det blir Øde😌 Hvis han ryker så hopper jeg lett over til Torpet ihvertfall....

Ikke godt å si. Håper han tar Thomas jeg 😊 I alle fall ikke Øde! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeDrage skrev (Akkurat nå):

For ikke å snakke om traumatisk for lamene! Dyrenes velferd kommer alltid først på en gård, det er helt tydelig at det ikke ble tatt hensyn til her. 

Ja, det ble det. Totalt unødvendig og ikke så rent lite idiotisk. De kunne ha fulgt rådene de fikk i forbindelse med oppgaven, men neida. Ikke tok de selvkritikk på det heller. At Lasse viftet med pekefingeren der, det var helt riktig gjort. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde står stødig med sin fotografiske hukommelse i kunnskap skulle han bli valgt. Tviler på at han byr opp til dans i noen fysisk gren 

Anonymkode: 69fe1...4fc

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis Terje blir valgt håper jeg virkelig han vinner. Det tror jeg gan gjør.

Ja jeg krysser fingre og tær for at han vinner tvekampen hvis det blir han som blir andrekjempe. Jeg håper Terje vinner Farmen Kjendis.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Øde står stødig med sin fotografiske hukommelse i kunnskap skulle han bli valgt. Tviler på at han byr opp til dans i noen fysisk gren 

Anonymkode: 69fe1...4fc

Han er en moroklump.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor mange har Thomas underholdt da? 

Lasse har over en halv mill følgere på insta uten å ha vært på noe tv først. Hva anser han som «noen få italienere»?

Patetisk og usikker gammel mann som disser en av de yngre. Han har ikke engang baller nok til å si det til Lasse.

Anonymkode: 27ee6...923

Lasse har vel vunnet italienske ‘Skal vi danse’? Antar han fikk mange nye følgere på insta etter det...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese her overrasker meg. Vi var fire som så denne episoden sammen, og vi var alle enstemmige i at det virket mobbete å velge Espen igjen. Selvom han ikke er min favoritt akkurat, så er det faktisk dårlig «kutyme» som Øde så fint kalte det. Flott at Øde sier ifra. Jeg mistet litt respekten for Lasse, det lyste lang vei at dette var avtalt med sutrepaven for at han skulle få sin «hevn»

Anonymkode: 73063...cdd

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...