AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #921 Del Skrevet 29. januar 2021 For et pøl dette forumet er noen ganger! Anonymkode: 87752...848 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #922 Del Skrevet 29. januar 2021 Hvem syns dere har tapt seg siden første episode? For min del er det Lasse og Eli Kari. Lasse er ikke attraktiv lenger engang for meg, med de humørsvingningene Anonymkode: 73063...cdd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #923 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvem syns dere har tapt seg siden første episode? For min del er det Lasse og Eli Kari. Lasse er ikke attraktiv lenger engang for meg, med de humørsvingningene Anonymkode: 73063...cdd Eli Kari har tapt seg stort! Trodde hun var søt og hyggelig, men egentlig er hun falsk som fy. Sølje har jeg derimot fått mer og mer sansen for! Hun virker som ei grepa dame som kan mye og ikke er redd for å jobbe. Og jeg vet at dette er som å banne i kirka her inne, men jeg synes faktisk Øde har tapt seg også(synes dog ikke han var sååå bra i starten heller jeg da😬). Jeg bare klarer ikke å se hva som er så sjarmerende med han. For meg framstår han som en pompøs fyr som spiller en påtatt rolle som en «sær type». Jeg «kjøper» han rett og slett ikke. Anonymkode: eaab6...b48 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #924 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem syns dere har tapt seg siden første episode? For min del er det Lasse og Eli Kari. Lasse er ikke attraktiv lenger engang for meg, med de humørsvingningene Anonymkode: 73063...cdd Jeg er enig om Eli Kari. Typisk en sånn som er overstrømmende hyggelig mot folk men snakker bak ryggen til de samme, Lasse har jeg aldri sett på som attraktiv (for stor og muskuløs) så for meg har han verken tapt eller vunnet seg 😊 Anonymkode: d169f...59b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #925 Del Skrevet 29. januar 2021 Blir spennende på søndag hvem som blir andrekjempe. Var det sånn at Markus kjente Thomas fra før? Anonymkode: d169f...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 29. januar 2021 #926 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Blir spennende på søndag hvem som blir andrekjempe. Var det sånn at Markus kjente Thomas fra før? Anonymkode: d169f...59b Ja det blir spennende!! Ja jeg mener Thomas sa han kjente Markus fra før. Men om de bare har truffet hverandre eller faktisk kjenner hverandre, det veit jeg ikke. Virker som damene (de godt voksne) prøver å ta litt regien inne der 😉 så blir spennende å se om de faktisk klarer å påvirke Markus... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #927 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Blir spennende på søndag hvem som blir andrekjempe. Var det sånn at Markus kjente Thomas fra før? Anonymkode: d169f...59b Da blir det sikkert ikke Thomas. Jeg tror han kommer til å velge Øde. Lasse tør han ikke å velge, og Terje mestrer jo flere ting. Men jeg håper selvsagt på Thomas, slik at man får splittet meangirlsa😂 Anonymkode: 27ee6...923 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #928 Del Skrevet 29. januar 2021 Sisi00 skrev (2 minutter siden): Ja det blir spennende!! Ja jeg mener Thomas sa han kjente Markus fra før. Men om de bare har truffet hverandre eller faktisk kjenner hverandre, det veit jeg ikke. Virker som damene (de godt voksne) prøver å ta litt regien inne der 😉 så blir spennende å se om de faktisk klarer å påvirke Markus... Hvis Markus velger Øde, så håper jeg han velger Anniken som storbonde, og deretter velge EK som førstekjempe. Hun har vært forbildet mitt lenge, men har tapt seg med sin deltagelse i farmen. Anonymkode: 27ee6...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. januar 2021 #929 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg tror kanskje Markus kommer til å velge Øde som andrekjempe. Han har ikke vært der inne så lenge, så han kjenner liksom ingen godt. Ikke rukket å bli glad i noen, slik man kanskje spesielt blir i Øde. Og Øde virker kanskje som det svakeste leddet... Men Øde kommer nok til å være veldig god i kunnskap, så da brenner nok Markus seg på det... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #930 Del Skrevet 29. januar 2021 Amatariel skrev (17 minutter siden): Jeg tror kanskje Markus kommer til å velge Øde som andrekjempe. Han har ikke vært der inne så lenge, så han kjenner liksom ingen godt. Ikke rukket å bli glad i noen, slik man kanskje spesielt blir i Øde. Og Øde virker kanskje som det svakeste leddet... Men Øde kommer nok til å være veldig god i kunnskap, så da brenner nok Markus seg på det... Han har størst sjanse på å vinne hvis han velger Thomas. Så jeg håper han gjør det☺️ Anonymkode: 27ee6...923 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 29. januar 2021 #931 Del Skrevet 29. januar 2021 Hvem tror dere blir andrekjempe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #932 Del Skrevet 29. januar 2021 Trynefaktor skrev (2 minutter siden): Hvem tror dere blir andrekjempe? Thomas! Jeg håper på Thomas☺️ Anonymkode: 27ee6...923 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 29. januar 2021 #933 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Thomas! Jeg håper på Thomas☺️ Anonymkode: 27ee6...923 Jeg tror jeg håper at Markus går ut, så jeg håper på hvem som helst som kan slå ham ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #934 Del Skrevet 29. januar 2021 Trynefaktor skrev (7 minutter siden): Jeg tror jeg håper at Markus går ut, så jeg håper på hvem som helst som kan slå ham ut 😅 Nei, jeg vil splitte meangirlsa, så jeg håper Thomas ryker ut😅 Anonymkode: 27ee6...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 29. januar 2021 #935 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg vil splitte meangirlsa, så jeg håper Thomas ryker ut😅 Anonymkode: 27ee6...923 Haha. 😅 Thomas er en av mine favoritter, jeg håper han blir. Håper Lasse går ut, men han er nok vanskelig å slå i det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 29. januar 2021 #936 Del Skrevet 29. januar 2021 Trynefaktor skrev (18 minutter siden): Hvem tror dere blir andrekjempe? Håper Lasse. Ikke at det er noe feil med han, men håper bare at de andre får bli en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 29. januar 2021 #937 Del Skrevet 29. januar 2021 Paranøtt skrev (5 minutter siden): Håper Lasse. Ikke at det er noe feil med han, men håper bare at de andre får bli en stund til. Stor risiko å velge ham, han kan antakelig gruse Markus i både Tautrekking og spesielt Kunnskap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #938 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, jeg vil splitte meangirlsa, så jeg håper Thomas ryker ut😅 Anonymkode: 27ee6...923 Meangirlsa😂 Tror Eli Kari, Sølje, Signy og Thomas kan kalles ‘slarve-kjerringene’ inne der også...😅 Føler at de unge har størst integritet🤘🏻 så krysser fingra for at det fører de lengst🤞🏻😇 Anonymkode: 3503b...396 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #939 Del Skrevet 29. januar 2021 Trynefaktor skrev (37 minutter siden): Hvem tror dere blir andrekjempe? Øde😌 men håper jeg tar feil... Anonymkode: 3503b...396 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 29. januar 2021 #940 Del Skrevet 29. januar 2021 Galen King skrev (4 minutter siden): Stor risiko å velge ham, han kan antakelig gruse Markus i både Tautrekking og spesielt Kunnskap. Ja, antagelig slegge også. Øksekast ville nok vært mest fair. Men veldig synd om Øde eller Thomas ryker allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå