allesote Skrevet 24. januar 2021 #601 Del Skrevet 24. januar 2021 Takler ikke Espen i det hele tatt! Og måten han sitter og fortsatt gjør narr av JAR på på intervjuer osv. Nei jeg orker ikke, håper han ryker! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #602 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 17.11): Det håper jeg også. Må si jeg ikke forsto det Thomas sa om å underholde. Husker ikke ordrett men noe om at de hadde underholdt mye men Lasse hadde bare danset for noen italienere. Tenkte at jøss, var de som de danset for på farmen italienere? Men så forsto jeg at han antagelig mente utenfor farmen. Hva har det med farmen å gjøre?? Anonymkode: d169f...59b Han sa noe om at de (?)hadde holdt på med å underhold andre i mange år, men hva har egentlig Lasse gjordt? Danset for noen Italienere..... Hallo Thomas, Lasse jobber i forsvaret..... Også sa han noe om at pene folk får så mye gratis.... Thomas falt i mine øyne..... Anonymkode: 248ee...2b0 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #603 Del Skrevet 24. januar 2021 Tror dere de klarer ukesoppdraget? Syns ikke den åkeren så særlig bra ut😅 men hvis de får satt all løken så er det vel det som teller. Maleriet blir helt sikkert fint. Og hvem blir andrekjempe? Espen har jo bare tre å velge mellom og jeg tror han liker alle, så sikkert ikke et lett valg for han å ta. Ser ikke for meg at noen av de blir sure eller lager noe drama ihvertfall🤘🏻 eller kanskje Thomas for han regner nok ikke med å bli valgt...☺️ Anonymkode: 3503b...396 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. januar 2021 #604 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Øde må få eget talkshow! Anonymkode: bd53c...0a1 Hva sier du? Hvis du tror Øde vil ha talkshow, så har du ikke skjønt mye av han. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. januar 2021 #605 Del Skrevet 24. januar 2021 Ctrl skrev (16 timer siden): Nei nå må dere gi dere! Det er kun på Kvinneguiden euforien rundt Øde skjer. Det stemmer ikke 🙂 Øde er populær over alt. Han representerer noe nytt, og folk tåler at han skiller seg ut fordi han ikke er høy på seg selv og brautende. Han kan være arrogant, han har bra tanker om seg selv, men like fullt har han respekt for andre og er en klok sjel! Han er veldig lett å like og bli fascinert av. Håper bare at han får oppmerksomhet som kunstner fremover, og at han ikke blir overeksponert! Det må ikke skje. Håper han blir borte fra rampelyset lenge etter dette. Før han kommer tilbake igjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #606 Del Skrevet 24. januar 2021 Øde er et friskt pust og gøy å høre på, men han prøver kanskje litt for mye å kopiere sin far😬 Lasse synest jeg er bare teit🤢 Anonymkode: 08ca0...778 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #607 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han sa noe om at de (?)hadde holdt på med å underhold andre i mange år, men hva har egentlig Lasse gjordt? Danset for noen Italienere..... Hallo Thomas, Lasse jobber i forsvaret..... Også sa han noe om at pene folk får så mye gratis.... Thomas falt i mine øyne..... Anonymkode: 248ee...2b0 Men det at pene folk får mye gratis er jo sant... Jeg liker Thomas jeg og har alltid gjort det. Liker ikke Lasse i det hele tatt og lederstilen hans er helt elendig. Lo godt av Espen sin sammenlikning jeg, haha. 😂 Anonymkode: eddf3...323 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #608 Del Skrevet 24. januar 2021 Lasse virker som en helt ålreit fyr, men han er nok vant til at folk lystrer ordrene hans uten å mukke😅 Han er stor og sterk og av den grunn alene blir han en favoritt til å vinne hele greia. Han er imidlertid altfor kropps- og utseende fokusert til at han er helt min type, men han virker jo jordnær nok. Men som sagt, han er nok vant til å gi ut ordre og at folk lystrer... Drømmen må jo være at Øde slår han i kunnskap eller øksekast😋🤘🏻(det er jo lov å drømme😉) Anonymkode: 3503b...396 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. januar 2021 #609 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) SoWhat? skrev (1 time siden): Det stemmer ikke 🙂 Øde er populær over alt. Han representerer noe nytt, og folk tåler at han skiller seg ut fordi han ikke er høy på seg selv og brautende. Han kan være arrogant, han har bra tanker om seg selv, men like fullt har han respekt for andre og er en klok sjel! Han er veldig lett å like og bli fascinert av. Håper bare at han får oppmerksomhet som kunstner fremover, og at han ikke blir overeksponert! Det må ikke skje. Håper han blir borte fra rampelyset lenge etter dette. Før han kommer tilbake igjen. Tja... Jeg ser tendenser til at han er høy på seg selv, i motsetning til deg. Det så man jo antydning til i denne maleriuken som nå pågår. Samtidig er han, som du sier, arrogant og har "bra tanker om seg selv", som igjen speiler en mann som er over gjennomsnittet høy på seg selv. Heldigvis ser man ulikt, og resultatet blir det man velger å se Angående eksponering så er jeg redd for at TV2 gjør med han som dem bruker å gjøre når dem har avlet opp en kjendis som får mye positiv omtale. Melker ut det som melkes kan av han. Plutselig er han med i Skal vi danse, plutselig er han med på Huskestue, og plutselig sitter han som "ekspert" på Nyhetskanalen, så kommer han innom God Morgen Norge og God kveld Norge, så besøkes han av Truls og Hellstrøm på tur, eller han er med Dag Otto på tur, før plutselig Øde har sitt eget program osv osv... En evig melking av personer som aldri ser ut til å stoppe. Jeg håper bare ikke det, men det er ikke usannsynlig siden TV2 elsker ny-kjendiser! Endret 24. januar 2021 av Ctrl 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #610 Del Skrevet 24. januar 2021 Ctrl skrev (57 minutter siden): Tja... Jeg ser tendenser til at han er høy på seg selv, i motsetning til deg. Det så man jo antydning til i denne maleriuken som nå pågår. Samtidig er han, som du sier, arrogant og har "bra tanker om seg selv", som igjen speiler en mann som er over gjennomsnittet høy på seg selv. Heldigvis ser man ulikt, og resultatet blir det man velger å se Øde kan kanskje virke arrogant i noen av sine uttalelser, men tenker det også har sammenheng med det kunstneriske språket han bruker? Alle kunstnere jeg har møtt snakker et mer ‘pompøst’ språk enn meg😉 men dømmer de ikke nord og ned av den grunn. Syns Øde virker veldig respektfull ovenfor andre og deres meninger jeg. Han holder seg til sak, mens motargumentene til folk synes å være å kalle han dum og/eller uvitende? Vet ikke hvem som er mest arrogante da jeg...? Øde kaller deltagelser i reality program som Farmen et ‘nødvendig onde’ i dagens samfunn. Han er jo kunstner og ønsker å nå ut til folk, ikke dermed sagt at han kommer til å stille opp i alle mulige reality programmet framover. Men uansett, det er hans valg. Han sier selv i et intervju med Dagbladet at han alltid har visst at han er enestående, men kaller også seg selv en jypling😅 Syns gutten virker å ha både selvinnsikt og humor jeg😋 Så kan folk like han eller ikke. Han virker ihvertfall å respektere folks synspunkter helt fint🤘🏻 Anonymkode: 3503b...396 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #611 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Øde kan kanskje virke arrogant i noen av sine uttalelser, men tenker det også har sammenheng med det kunstneriske språket han bruker? Alle kunstnere jeg har møtt snakker et mer ‘pompøst’ språk enn meg😉 men dømmer de ikke nord og ned av den grunn. Syns Øde virker veldig respektfull ovenfor andre og deres meninger jeg. Han holder seg til sak, mens motargumentene til folk synes å være å kalle han dum og/eller uvitende? Vet ikke hvem som er mest arrogante da jeg...? Øde kaller deltagelser i reality program som Farmen et ‘nødvendig onde’ i dagens samfunn. Han er jo kunstner og ønsker å nå ut til folk, ikke dermed sagt at han kommer til å stille opp i alle mulige reality programmet framover. Men uansett, det er hans valg. Han sier selv i et intervju med Dagbladet at han alltid har visst at han er enestående, men kaller også seg selv en jypling😅 Syns gutten virker å ha både selvinnsikt og humor jeg😋 Så kan folk like han eller ikke. Han virker ihvertfall å respektere folks synspunkter helt fint🤘🏻 Anonymkode: 3503b...396 Han er en snill og vis fyr med integritet. Virker som at alle liker ham der inne og der er det jo mye forskjellige typer folk 😊 Anonymkode: d169f...59b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. januar 2021 #612 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Øde kan kanskje virke arrogant i noen av sine uttalelser, men tenker det også har sammenheng med det kunstneriske språket han bruker? Alle kunstnere jeg har møtt snakker et mer ‘pompøst’ språk enn meg😉 men dømmer de ikke nord og ned av den grunn. Ja, hvorfor tror du "alle" kunstnere er slik? Handler om bransjeimage. Nærmest en slags miljøskade å opptrå med store ord og pompøst uttrykk. Eventuell en teknikk for å fremstille seg selv bedre enn mann er. Og alle rundt ser ut til å bite på. Jaja 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. januar 2021 #613 Del Skrevet 24. januar 2021 Ctrl skrev (2 timer siden): Tja... Jeg ser tendenser til at han er høy på seg selv, i motsetning til deg. Det så man jo antydning til i denne maleriuken som nå pågår. Samtidig er han, som du sier, arrogant og har "bra tanker om seg selv", som igjen speiler en mann som er over gjennomsnittet høy på seg selv. Heldigvis ser man ulikt, og resultatet blir det man velger å se Angående eksponering så er jeg redd for at TV2 gjør med han som dem bruker å gjøre når dem har avlet opp en kjendis som får mye positiv omtale. Melker ut det som melkes kan av han. Plutselig er han med i Skal vi danse, plutselig er han med på Huskestue, og plutselig sitter han som "ekspert" på Nyhetskanalen, så kommer han innom God Morgen Norge og God kveld Norge, så besøkes han av Truls og Hellstrøm på tur, eller han er med Dag Otto på tur, før plutselig Øde har sitt eget program osv osv... En evig melking av personer som aldri ser ut til å stoppe. Jeg håper bare ikke det, men det er ikke usannsynlig siden TV2 elsker ny-kjendiser! Jo. Men å ha bra tanker om seg selv er ikke nødvendigvis å være høy på seg selv. Han er en sammensatt fyr 🙂 men nok om det. Jeg er så enig med deg i det du ellers skriver. Og så utrolig lei av det. Folk en i utgangspunktet liker, og som har noe for seg, blir en dritt lei til slutt. Jeg fatter heller ikke at folk takker ja til alt, men det er vel penger i det. Håper bare, og jeg er naiv nok til å tro også, at Øde har mer integritet enn som så. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 24. januar 2021 #614 Del Skrevet 24. januar 2021 Øde er en fantastisk flink skuespiller også! Har dere ikke sett Immanuel Kants siste dager? Anbefales! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. januar 2021 #615 Del Skrevet 24. januar 2021 SoWhat? skrev (3 minutter siden): Jo. Men å ha bra tanker om seg selv er ikke nødvendigvis å være høy på seg selv. Han er en sammensatt fyr 🙂 men nok om det. Jeg er så enig med deg i det du ellers skriver. Og så utrolig lei av det. Folk en i utgangspunktet liker, og som har noe for seg, blir en dritt lei til slutt. Jeg fatter heller ikke at folk takker ja til alt, men det er vel penger i det. Håper bare, og jeg er naiv nok til å tro også, at Øde har mer integritet enn som så. Kombinasjonen av arrogant og høye tanker om seg selv gjør deg fort ubevisst høy på deg selv i sosiale settinger. Og måten han (eventuelt kunstnere på generelt grunnlag) bruker sitt brede ordforråd og dype tankesett for å heve seg selv opp er nærmest et misbruk av språket. F.eks sier man at alt er fantastisk så mister ordet fantastisk helt betydning. Det vannes ut, nøytraliseres og degraderes til en lavere betydning som f.eks "bra". Det er faktisk leit, synes jeg, for store ord er laget for å ha en større betydning. Sammensatt fyr er jeg definitivt med på Jaja. Enig, nok om det! Jeg er spent på hva Øde gjør med denne populariteten. Han har helt klart en stor egengevinst ved å melke dette selv. Du vet, jo mer kjent han blir jo mer kommer hans kunst til å koste, og jo mer tjener han selv. Kunsten trenger faktisk heller ikke være avansert for å skape inntekter ettersom underskriften gjør det. TV2 kan være hans nye fripass til berømmelse innenfor sitt fagfelt, selv om han allerede har et fripass i form av familie og navn. Totalt kan dette med årene gjøre han til en av de største hvis alt klaffer. Jeg tviler på at Øde bare deltar på Farmen for å så trekke jeg ut av rampelyset for å satse videre på "bakkenivå". Gjør han sistnevnte så kommer jeg til å ha stor respekt for han videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #616 Del Skrevet 24. januar 2021 Ctrl skrev (3 minutter siden): Kombinasjonen av arrogant og høye tanker om seg selv gjør deg fort ubevisst høy på deg selv i sosiale settinger. Og måten han (eventuelt kunstnere på generelt grunnlag) bruker sitt brede ordforråd og dype tankesett for å heve seg selv opp er nærmest et misbruk av språket. F.eks sier man at alt er fantastisk så mister ordet fantastisk helt betydning. Det vannes ut, nøytraliseres og degraderes til en lavere betydning som f.eks "bra". Det er faktisk leit, synes jeg, for store ord er laget for å ha en større betydning. Sammensatt fyr er jeg definitivt med på Jaja. Enig, nok om det! Jeg er spent på hva Øde gjør med denne populariteten. Han har helt klart en stor egengevinst ved å melke dette selv. Du vet, jo mer kjent han blir jo mer kommer hans kunst til å koste, og jo mer tjener han selv. Kunsten trenger faktisk heller ikke være avansert for å skape inntekter ettersom underskriften gjør det. TV2 kan være hans nye fripass til berømmelse innenfor sitt fagfelt, selv om han allerede har et fripass i form av familie og navn. Totalt kan dette med årene gjøre han til en av de største hvis alt klaffer. Jeg tviler på at Øde bare deltar på Farmen for å så trekke jeg ut av rampelyset for å satse videre på "bakkenivå". Gjør han sistnevnte så kommer jeg til å ha stor respekt for han videre. Her var det mange store ord om ingenting, du. Anonymkode: 77e1b...c95 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. januar 2021 #617 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Ctrl skrev (8 minutter siden): Kombinasjonen av arrogant og høye tanker om seg selv gjør deg fort ubevisst høy på deg selv i sosiale settinger. Og måten han (eventuelt kunstnere på generelt grunnlag) bruker sitt brede ordforråd og dype tankesett for å heve seg selv opp er nærmest et misbruk av språket. F.eks sier man at alt er fantastisk så mister ordet fantastisk helt betydning. Det vannes ut, nøytraliseres og degraderes til en lavere betydning som f.eks "bra". Det er faktisk leit, synes jeg, for store ord er laget for å ha en større betydning. Sammensatt fyr er jeg definitivt med på Jaja. Enig, nok om det! Jeg er spent på hva Øde gjør med denne populariteten. Han har helt klart en stor egengevinst ved å melke dette selv. Du vet, jo mer kjent han blir jo mer kommer hans kunst til å koste, og jo mer tjener han selv. Kunsten trenger faktisk heller ikke være avansert for å skape inntekter ettersom underskriften gjør det. TV2 kan være hans nye fripass til berømmelse innenfor sitt fagfelt, selv om han allerede har et fripass i form av familie og navn. Totalt kan dette med årene gjøre han til en av de største hvis alt klaffer. Jeg tviler på at Øde bare deltar på Farmen for å så trekke jeg ut av rampelyset for å satse videre på "bakkenivå". Gjør han sistnevnte så kommer jeg til å ha stor respekt for han videre. Jeg vet ikke målet hans er, men han vil ha oppmerksomhet. Det er åpenbart, men hvorfor og for hvor lenge akkurat nå... Faren hans fremstår jo ganske bitter og sarkastisk, og paranoid, ovenfor norske myndigheter og presse. Om Øde har en misjon i så henseende... Han er iallefall en stor beundrer av faren, de har et spesielt forhold. Vi får se hva som videre skjer. Men nå avsporer vi 😄 Endret 24. januar 2021 av SoWhat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #618 Del Skrevet 24. januar 2021 Ctrl skrev (56 minutter siden): Ja, hvorfor tror du "alle" kunstnere er slik? Handler om bransjeimage. Nærmest en slags miljøskade å opptrå med store ord og pompøst uttrykk. Eventuell en teknikk for å fremstille seg selv bedre enn mann er. Og alle rundt ser ut til å bite på. Jaja 😊 Eller alle tar ikke de store ordene til Øde (eller andre kunstnere) så bokstavelig som du tydeligvis gjør? 😉 Syns det er noe forfriskende med pompøse ord og underfundige tanker i Farmen settingen jeg, det gjør rett og slett programmet litt mer underholdende og fargerikt😋 (men du trenger ikke være enig med hverken meg eller Øde, det går helt fint😊) Anonymkode: 3503b...396 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 24. januar 2021 #619 Del Skrevet 24. januar 2021 Siden Øde visstnok (virker slik når en leser enkelte innlegg her) kun er med fordi han er oppmerksomhetssøkende og høy på seg selv (🤔) hvorfor har de andre takket ja tror dere? Regner med at de kun er der for opplevelsen av å drive en gård som for 100 år sida de da? Og helst hadde de nok sett at Farmen kjendis ikke ble vist på tv - og de har nok sikkert takket nei til honorar også...😉 Nei, alle har nok sin egen ‘agenda’ for å stille opp i Farmen, eller reality programmer generelt. Og et av dem er at du faktisk får betalt for det. Folk trenger inntekter vettu, også kjendiser og kunstnere...😇 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EndaEnGang Skrevet 24. januar 2021 #620 Del Skrevet 24. januar 2021 Interessant med det maleriet, for det kan jo vise seg å bli mye verdt. Hvem får eierskap til det? Er det tv2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå