Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns Anniken og Øde klarte å ha en fin diskusjon jeg, en som belyste ulike meninger på en respektfull måte. Jeg klarer fint å forstå at Øde undrer seg over dette uten å la meg provosere, selv om jeg er for at homofile skal få gifte seg kirkelig hvis de ønsker det. 

(Selv er jeg heterofil, men ikke kristen og har ikke noe ønske om å gifte meg kirkelig i det hele tatt.  Jeg forstår egentlig ikke hvorfor ikke-kristne ønsker å gifte seg i kirka? men det er jo likevel noe jeg respekterer fullt ut og tenker at må bli deres valg)

I følge Anniken så fortsetter hun og Øde å ha diskusjoner inne på Farmen - og det gleder jeg meg til å følge med på😇

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (2 timer siden):

Amen, han skjønner ikke at homofile vil gifte seg i et homofiltfientlig miljø, han er ikke imot homofilt ekteskap. tror egentlig ikke Annijor, Skjønte resonnementet 

Helt enig. Jeg er homofil og det kunne ikke falle meg inn å gifte meg i kirken. 

Anonymkode: ecf86...fad

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du dreper ikke en fisk ved å kaste den i bordet. Du dreper en fisk ved å slå den med baksiden av kniven i hodet gjentatte ganger, da vil den svime av. Så kutter du strupen. Det Øde holdt på med var en udugelig måte på både å sløye og avlive en fisk.

Anonymkode: 4dc36...a46

Seriøst? Hvor tung kniv bærer du for å få mer kraft i slaget på den måten😂 Man dreper fisken hurtig når man dæljer fisken slik at hodet treffer en sten. Metoden din med å slå baksiden av en kniv i hodet dens gjentatte gange, til den "svimer av" ... Det hørtes ut som langpining. 

Anonymkode: cbcb8...b75

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina S. skrev (1 minutt siden):

Øde er ikke nødvendigvis like smart som han er velartikulert. Kirken og kristendommen har utviklet seg i flere omganger. Dette viser han at han ikke har peiling på. Han mener at det er et rigid og fanatisk system som ikke kan endres på.

Dessuten tror jeg han forsøkte å få opp temperaturen sosialt sett, som han sa selv at han må ha konflikt for å bli bedre kjent med noen. 

Han sier jo aldri at kirken ikke har utviklet seg, men at han er i mot det. Han sier at religion er fanatisme og er man fanatisk så får de stå inne for galskapen. Og jeg er helt enig med han. I dag kaller folk seg kristne og velger bort den delen av kristendommen som ikke er behagelig for samtiden. Hvilken verdi har bibelen da, når du velger litt herfra og derfra ettersom hva som behager deg i 2021? 

For ordens skyld; jeg er ateist. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar lamaen ble jo sikkert drit redd når de to der holdt på å styre rundt den 😔

Anonymkode: 77592...f8d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (2 minutter siden):

Dette gidder jeg rett og slett ikke å diskutere i det vide og brede. Farmen kjendis er et underholdningsprogram, og du får ta dette videre under forumet for religion og livssyn.  For "ordens" skyld: Jeg synes Øde er morsom. Terje Sporsem beskrev det bra: han snakker som et radioteater.

Haha, det var mitt første innlegg om emnet. Og ja, dette er et diskusjonsforum hvor vi diskuterer det som skjer i et tv-program😄 Tror du er på feil sted hvis du tror det er obligatorisk å svare alle som svarer deg. 

Øde er nok smartere enn både deg og meg😉

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at godt voksne folk som Signy og Espen ikke klarte å ta til seg informasjonen om at lamaene måtte roes ned inne før klipping (-også inne!). Det var tydelig at Lasse var irritert, selv om han behersket seg.

Anniken overrasker positivt. Synes det ser ut som om hun står på og jobber, og hun er i godt humør. Ingen syting hittil - bra! 😊

Er spent på hvem som blir førstekjempe denne uken.

Anonymkode: d50b2...799

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (3 minutter siden):

Ja, håper de vinner:fnise:

De er så kule når de ser foraktelig på folk og sender ut en spyttklyse 🤣

Anonymkode: b3b24...87a

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste beskrivelsen ever "Øde høres ut som et radioteater" 😁

Anonymkode: b3b24...87a

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg ihjel av dagens episode 😂 alt fra Ødes rare betraktninger og søvngjengeri, irriterte lamaer, Espen som rister smør, Thomas sin kabaret, Terjes sekt, menneskehår i teppet 😂

Og Lasse har en skikkelig superhunk-episode i store mengder bar overkropp, haha. Og det er deilig å slippe sutring fra JA. 

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Helt enig. Jeg er homofil og det kunne ikke falle meg inn å gifte meg i kirken. 

Anonymkode: ecf86...fad

Samme her. Ønsker ikke å være et sted der jeg er uønsket. Synes ikke det er noe rart at folk lurer på dette. 

Anonymkode: fe66e...1b9

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kristina S. skrev (44 minutter siden):

Øde er ikke nødvendigvis like smart som han er velartikulert. Kirken og kristendommen har utviklet seg i flere omganger. Dette viser han at han ikke har peiling på. Han mener at det er et rigid og fanatisk system som ikke kan endres på.

Dessuten tror jeg han forsøkte å få opp temperaturen sosialt sett, som han sa selv at han må ha konflikt for å bli bedre kjent med noen. 

Syns Øde svarer veldig fint for seg om hvorfor han sier som han sier. Syns det er veldig kult at han står inne for det og ikke lar seg «knekke» av Anikken. Som derimot er fryktelig nedlatende tilbake... 

Som Øde sier, hvorfor vil noen gifte seg i en kirke der man i utganspunktet aldri har vært akseptert... i hvert fall ikke jeg! 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariiihøna skrev (1 minutt siden):

Syns Øde svarer veldig fint for seg om hvorfor han sier som han sier. Syns det er veldig kult at han står inne for det og ikke lar seg «knekke» av Anikken. Som derimot er fryktelig nedlatende tilbake... 

Som Øde sier, hvorfor vil noen gifte seg i en kirke der man i utganspunktet aldri har vært akseptert... i hvert fall ikke jeg! 

Helt enig, og nå går vel homofile i strupen på han med en gang. Han mente jo ikke at han ikke respekterte homofile 🙈

Anonymkode: 77592...f8d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariiihøna skrev (24 minutter siden):

Enig! Anniken mente tydeligvis veldig mye om dette og sa at Øde ikke ante hva han snakket om. Og når hun ikke klarte å argumentere mot han, kalte hun han dum 🤯 det var helt åpenbart at det var Anniken som ikke visste hva hun pratet om. 

heia for Øde som tør å si hva han mener, og ta en diskusjon om dette emnet uten å være redd for hva andre mener. Enda mer respekt for ham etter denne episoden! 🥰👊

Anonymkode: 40fe3...457

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...