Gå til innhold

Kjekkeste/peneste artist på 80-tallet


MonicaM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til og med pene folk så for jævlige ut på 80-tallet. 

Må være eneste tiåret i menneskets historie hvor det var like greit å være skallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Lemikki said:

Her var det mange flotte folk 😍 men den kjekkeste fra 80-tallet, det er han her 👇🥰 Spent på om noen vet hvem det er?

2.jpg

3.jpg

Erre Andy Samberg med parykk? :hoho:

 

Anonymkode: ff37b...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Erre Andy Samberg med parykk? :hoho:

 

Anonymkode: ff37b...69c

Synes han er kjekk også jeg 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemikki skrev (6 timer siden):

Her var det mange flotte folk 😍 men den kjekkeste fra 80-tallet, det er han her 👇🥰 Spent på om noen vet hvem det er?

2.jpg

3.jpg

Alice Cooper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MonicaM skrev (21 timer siden):

Alice Cooper?

Finner du noen likhetstrekk mellom de to? Annet enn langt hår og at de er begge menn? 😜🙈

Anonymkode: aaca4...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Jackson i de første årene på 80-tallet. Han er superkjekk rundt Thriller-albumet. 

Anonymkode: a2042...7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/13/2020 at 1:33 AM, Lemikki said:

Synes han er kjekk også jeg 😅 

Jeg også. Men syns det var komisk at de var så like :ler: 

Anonymkode: ff37b...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonicaM skrev (På 13.12.2020 den 2.05):

Alice Cooper?

Var det Alice Cooper? Kan det ikke ha vært. Han var vel ikke så ung da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Michael Jackson i de første årene på 80-tallet. Han er superkjekk rundt Thriller-albumet. 

Anonymkode: a2042...7ab

Syns han var alt for androgyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonicaM skrev (På 13.12.2020 den 2.05):

Alice Cooper?

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Var det Alice Cooper? Kan det ikke ha vært. Han var vel ikke så ung da? 

Ikke Alice Cooper, nei ☺️ 

Steve West fra Danger Danger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som født i 1980 var jeg forelska (!) i Terence Trent D’arby. 

Prince også. 

Pluss sangeren i Europe. Sykt pen mann.

Anonymkode: 10cea...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemikki skrev (18 minutter siden):

Ikke Alice Cooper, nei ☺️ 

Steve West fra Danger Danger. 

Aha! Jeg har vridd flere av hjernecellene mine på gamle band og lurte på om det var en glamrocler som forsøkte å se ut som om han spilte trash metal, etter å ha gått gjennom store deler av hukommelsen, eller om det rett og slett var en litt mer utseendefiksert trash metal musiker. 😅 Jeg tror jeg fikk en overdose av både powerballads og puddelrock mot slutten av 80-tallet og det var mer oppstyr rundt utseendet og hvor fin hårsveisen til mange musikere var,  enn selve musikken. Derfor har jeg antagelig aldri hørt noe av dette bandet, da jeg hadde litt mindre pene typer, hengende på veggen. 

Anonymkode: 2eb1f...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aha! Jeg har vridd flere av hjernecellene mine på gamle band og lurte på om det var en glamrocler som forsøkte å se ut som om han spilte trash metal, etter å ha gått gjennom store deler av hukommelsen, eller om det rett og slett var en litt mer utseendefiksert trash metal musiker. 😅 Jeg tror jeg fikk en overdose av både powerballads og puddelrock mot slutten av 80-tallet og det var mer oppstyr rundt utseendet og hvor fin hårsveisen til mange musikere var,  enn selve musikken. Derfor har jeg antagelig aldri hørt noe av dette bandet, da jeg hadde litt mindre pene typer, hengende på veggen. 

Anonymkode: 2eb1f...a73

Jeg skal ærlig innrømme at det var han der (og sveisen) som var hovedårsaken til at jeg begynte å høre på akkurat det bandet 🙈 Men jeg ble veldig glad i musikken også. 

Den gjør meg fremdeles glad å høre på dem. Jeg synes det er skikkelig feelgood-musikk. 

Samtidig blir jeg litt pinlig berørt av å se på de gamle musikkvideoene 😅

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det lov å presentere skuespillere fra 80-tallet også? I så fall må jeg legge ut min store ungdomskjærlighet, som jeg hadde et seriøst crush på de årene serien Familien Macahan gikk på tv. Eller hva het serien på norsk igjen? På originalspråket het den "How the west was won" tror jeg.

Bruce Boxleitner spilte altså Luke Macahan ❤️. Han er født i 1960, og er altså 60 år i dag, men fremdeles en kjekk mann!

e934575ca67490144a9f3ef023d9ec68.jpg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Million skrev (På 15.12.2020 den 18.57):

Eller hva het serien på norsk igjen? På originalspråket het den "How the west was won" tror jeg.

Serien het "I ville vesten" på norsk

Bruce Boxleitner var en kjekkas som sjarmerte mange på den tida. En annen kjekk kar som var med i samme TV-serie, var Duane Loken som spilte indianeren Ulvefot. Han var både sanger og skuespiller. 

Duane Loken er halvt norsk og halvt Comanche-indianer, og ble særlig populær i Norge og Sverige. 

d8b.jpg

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...