Gå til innhold

Musikk du hater og som er populært..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ed Sheeran, Mumford&Sons, alle sånne overfølsomme artister som har blitt så populært etter 2008 ca. Føler de har overtatt etter 90-talls boybandmusikk, følsomme, pene, litt feminine gutter som ser jentene dypt inn i øynene og sier: jeg ser deg. Jeg forstår deg. Jeg er drømmekjøresten din. Kjøp musikken min nå. 

Anonymkode: 421a7...2ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 hours ago, AnonymBruker said:

haha, hva? det er vel ikke mye utdanning å spore hos Elvis Beatles Who Kinks Stones Hendrix Joplin Springsteen Madonna etc etc heller...

Anonymkode: 2db32...44b

Du må lese innlegget mitt igjen, her bommet du. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Liker ikke stemmen til Ed Sheeran,. 

Anonymkode: 63b8b...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cezinando.. 🤮 

Mulig jeg begynner å bli gammel, men hører folk faktisk på sånt?  Det er ingen melodi, ingen flyt og ingen rytme overhodet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater ikke Drakes musikk, men orker ikke høre på den. 

Anonymkode: 63b8b...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fjortis i hus har jeg en følelse av at jeg kommer til å utvikle et hat mot K-popgruppa BTS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung betød r&b rhythm&blues, svingende musikk med røtter i jazz og blues, etterhvert også blandet med rock. Musikk som fikk det til å rykke i dansefoten.

I senere år er r&b blitt noe helt annet: Borte er den livlige og glade energien; i stedet er det monoton og gretten rap, eller gaulende og gnålende syngedamer. Jeg blir i dårlig humør av å høre på sånt. Det er ikke musikk til å danse og ha det moro til, men heller bare stå og vrikke og posere.

Anonymkode: abcb8...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rølpemusikk som Tix, Staysman, Kygo, osv.

Anonymkode: 5ea4b...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vet ikke hva som er populært og ikke. Og hat er et sterkt ord, men misliker flere typer musikk. De sjangrene som ligger nederst noe særlig er rap, danseband og eurotrash. Og all over-kommers musikk, det være seg pop, "rock", "punck rock" osv.

Må innrømme at jeg følte meg som en bestemor jeg og (eneste grunnen til at jeg hørte den var fordi de ligger en serie av videoer på youtube der de spiller den av for foreldre og besteforeldre) da jeg hørte WAP av Cari B. Ikke all kvinnekamp jeg klarer å stille meg helt bak...

Anonymkode: 55965...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...