AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Del Skrevet 28. november 2020 Finnes det? Regner egentlig med at svaret er nei, men kanskje dere kan anbefale meg noe annet. Eks-samboeren min og jeg spilte mye brettspill, men nå har han flyttet ut og jeg sitter alene igjen og kjeder meg. Fordi jeg skal hjem til familien til jul er jeg ekstra påpasselig med å ikke treffe folk unødvendig, så kan ikke invitere en venninne på besøk og spille brettspill. Lurer derfor på om det finnes noen typer brettspill som er gøy for én person? Kan eventuelt gi dataspill et forsøk. Har prøvd Mario, og synes ikke det var noe gøy. Er fullstendig novise når det gjelder dataspill, så hvis dere skal anbefale noe sånt vennligst beskriv detaljert hvordan jeg må gå frem. 🌸 På forhånd takk for alle tips! 🌸 Anonymkode: 1e64a...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Del Skrevet 28. november 2020 Her kan du spille Backgammon: https://zone.msn.com/en/backgammon/default.htm Anonymkode: c7fb5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Del Skrevet 28. november 2020 Her er flere steder du finner gratis online spill, også brettspill: https://www.lifewire.com/top-places-to-play-free-online-games-1357994 Anonymkode: c7fb5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 28. november 2020 #4 Del Skrevet 28. november 2020 Pandemic er fullt mulig å spille alene. Man kan styre flere karakterer og man spiller mot spillet. Kanskje litt tungt å lære seg om man ikke har spilt det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Del Skrevet 28. november 2020 Du kan også finne flere brettspill som app, så kan du spille dem digitalt sammen med andre. Anonymkode: 1e799...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Del Skrevet 29. november 2020 man kan spille kabal. men det går vel strengt tatt under kort-spill. Anonymkode: b1f0e...431 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Del Skrevet 29. november 2020 Kjøp monopol som enten nettbrett eller PC-spill. Funker som bare det Anonymkode: 35505...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Del Skrevet 29. november 2020 Last ned among us! Anonymkode: 37bf6...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #9 Del Skrevet 30. november 2020 Eldritch Horror kan spilles alene, du spiller bare flere karakterer selv Anonymkode: 8e94f...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 30. november 2020 #10 Del Skrevet 30. november 2020 Som en annen kommentator har nevnt, brettspill på pc er veldig bra. Mange kjente spill finnes og du kan selv velge om du vil spille mot andre personer eller om du vil spille mot datamaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 30. november 2020 #11 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 22.13): Finnes det? Regner egentlig med at svaret er nei, men kanskje dere kan anbefale meg noe annet. Eks-samboeren min og jeg spilte mye brettspill, men nå har han flyttet ut og jeg sitter alene igjen og kjeder meg. Fordi jeg skal hjem til familien til jul er jeg ekstra påpasselig med å ikke treffe folk unødvendig, så kan ikke invitere en venninne på besøk og spille brettspill. Lurer derfor på om det finnes noen typer brettspill som er gøy for én person? Kan eventuelt gi dataspill et forsøk. Har prøvd Mario, og synes ikke det var noe gøy. Er fullstendig novise når det gjelder dataspill, så hvis dere skal anbefale noe sånt vennligst beskriv detaljert hvordan jeg må gå frem. 🌸 På forhånd takk for alle tips! 🌸 Anonymkode: 1e64a...257 Gloomhaven, Terraforming Mars, Gaya Project, Scyte og Agricola kan spilles med 1 spiller. Det er også endel nettsteder der man kan spille brettspill mot andre online. Endret 30. november 2020 av prt90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #12 Del Skrevet 1. desember 2020 Puslespill 🤩 Anonymkode: f00ae...d7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #13 Del Skrevet 1. desember 2020 PlayStation? 😄 mange timer med moro, anbefaler f. Eks skyrim Anonymkode: ba50c...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #14 Del Skrevet 1. desember 2020 Hvis du føret skal spille alene, så anbefaler jeg virkelig dataspill fremfor brettspill. Hvis du ikke er så gira på skytespill, så anbefaler jeg Minecraft. Det er veldig gøy, og du trenger ikke noe særlig gaming-PC eller noe 😊 Anonymkode: 90589...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 2. desember 2020 #15 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg har vært helt hekta på Ticket to Ride, brettspill-appen, i lang tid. Der kan du spille mot folk du kjenner, eller mot random people fra nettet, eller mot en datamaskin. Det er veldig bra laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #16 Del Skrevet 4. desember 2020 https://www.smartgames.eu/uk/one-player-games/anti-virus Anonymkode: a2b7f...a75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #17 Del Skrevet 4. desember 2020 Les gjennom disse listene og se om det er noe som fanger din interesse https://www.boardgamehalv.com/best-1-player-board-games/ https://nymag.com/strategist/article/best-one-player-board-games.html Anonymkode: a2b7f...a75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #18 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg spiller både Splendor og Catan på mobilen eller på desktop. Man kan spille mot datamaskinen eller online mot andre. Anonymkode: 54b4f...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #19 Del Skrevet 4. desember 2020 Her er det ett du kan se på Fredag, inspirert av Robinson Crusoe https://www.outland.no/friday?gclid=Cj0KCQiA2af-BRDzARIsAIVQUOf0sHN1ai4wiMxny1RpfN7aZKkjKK60KQVmrVHGjTWSvkZWkaqYYLwaAn3qEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: a2b7f...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå