Gå til innhold

Brettspill til én person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det? Regner egentlig med at svaret er nei, men kanskje dere kan anbefale meg noe annet.
Eks-samboeren min og jeg spilte mye brettspill, men nå har han flyttet ut og jeg sitter alene igjen og kjeder meg. Fordi jeg skal hjem til familien til jul er jeg ekstra påpasselig med å ikke treffe folk unødvendig, så kan ikke invitere en venninne på besøk og spille brettspill.
Lurer derfor på om det finnes noen typer brettspill som er gøy for én person?

Kan eventuelt gi dataspill et forsøk. Har prøvd Mario, og synes ikke det var noe gøy. Er fullstendig novise når det gjelder dataspill, så hvis dere skal anbefale noe sånt vennligst beskriv detaljert hvordan jeg må gå frem. 
 

🌸 På forhånd takk for alle tips! 🌸

Anonymkode: 1e64a...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pandemic er fullt mulig å spille alene. Man kan styre flere karakterer og man spiller mot spillet. Kanskje litt tungt å lære seg om man ikke har spilt det før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også finne flere brettspill som app, så kan du spille dem digitalt sammen med andre.

Anonymkode: 1e799...9e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan spille kabal. 

men det går vel strengt tatt under kort-spill.           

 :danser:  

Anonymkode: b1f0e...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp monopol som enten nettbrett eller PC-spill. Funker som bare det :)

Anonymkode: 35505...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldritch Horror kan spilles alene, du spiller bare flere karakterer selv :)

Anonymkode: 8e94f...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en annen kommentator har nevnt, brettspill på pc er veldig bra. Mange kjente spill finnes og du kan selv velge om du vil spille mot andre personer eller om du vil spille mot datamaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 22.13):

Finnes det? Regner egentlig med at svaret er nei, men kanskje dere kan anbefale meg noe annet.
Eks-samboeren min og jeg spilte mye brettspill, men nå har han flyttet ut og jeg sitter alene igjen og kjeder meg. Fordi jeg skal hjem til familien til jul er jeg ekstra påpasselig med å ikke treffe folk unødvendig, så kan ikke invitere en venninne på besøk og spille brettspill.
Lurer derfor på om det finnes noen typer brettspill som er gøy for én person?

Kan eventuelt gi dataspill et forsøk. Har prøvd Mario, og synes ikke det var noe gøy. Er fullstendig novise når det gjelder dataspill, så hvis dere skal anbefale noe sånt vennligst beskriv detaljert hvordan jeg må gå frem. 
 

🌸 På forhånd takk for alle tips! 🌸

Anonymkode: 1e64a...257

Gloomhaven, Terraforming Mars, Gaya Project, Scyte og Agricola kan  spilles med 1 spiller.

Det er også endel nettsteder der man kan spille brettspill mot andre online. 

Endret av prt90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PlayStation? 😄 mange timer med moro, anbefaler f. Eks skyrim

Anonymkode: ba50c...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du føret skal spille alene, så anbefaler jeg virkelig dataspill fremfor brettspill. Hvis du ikke er så gira på skytespill, så anbefaler jeg Minecraft. Det er veldig gøy, og du trenger ikke noe særlig gaming-PC eller noe 😊

Anonymkode: 90589...5ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært helt hekta på Ticket to Ride, brettspill-appen, i lang tid. Der kan du spille mot folk du kjenner, eller mot random people fra nettet, eller mot en datamaskin. Det er veldig bra laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiller både Splendor og Catan på mobilen eller på desktop. Man kan spille mot datamaskinen eller online mot andre. 

Anonymkode: 54b4f...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...