Gå til innhold

Regler for tatoveringer og yrker.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

herzeleid skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke dette helt svarer på det jeg skriver. At det er en forutsetning å "ikke forstår kunst" eller "mangler kunnskap" for å synes noen tatoveringer er harry fremstår ikke som en logisk konklusjon, med mindre en mener det samme om alle uttrykksformer som på noen måte kan oppfattes som kunst. 

Det blir noe absurd over å påstå at de som synes tatoveringen (uavhengig av motiv) 19-åringen tok i fylla i utlandet er harry, mener dette fordi de ikke forstår kunst, mens den fulle 19-åringen gjør det. 

Herregud du bruker så mange ord. For å si noe helt enkelt. Hver gang 

 Ok. Vi er uenige.  Enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SoWhat? skrev (8 minutter siden):

Herregud du bruker så mange ord. For å si noe helt enkelt. Hver gang 

 Ok. Vi er uenige.  Enkelt og greit. 

Det virker noen ganger nødvendig når svarene bruker et begrenset antall ord til å ikke si noe relevant, som her. 

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (27 minutter siden):

Denne skjønte jeg ikke helt. En kan vel fint forstå kunst men fortsatt mene at noen former for kunst er harry. 

Jeg tenker det generelt handler om hvor seriøs en ønsker å oppfattes og at tatoveringer stort sett bidrar til det motsatte, kanskje med unntak av enkelte spesielle yrker. 

Jeg skjønner ikke helt hvor denne oppfatningen med at tatoverte personer ikke er seriøse. Jeg klarer nå å utføre en like god jobb selv om jeg har dekorert kroppen min. 

Er det kanskje noe som henger igjen med at det var mest kriminelle og folk utenfor samfunnet som hadde tatoveringer kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt hvor denne oppfatningen med at tatoverte personer ikke er seriøse. Jeg klarer nå å utføre en like god jobb selv om jeg har dekorert kroppen min. 

Er det kanskje noe som henger igjen med at det var mest kriminelle og folk utenfor samfunnet som hadde tatoveringer kanskje? 

Jeg tror det som du er inne på henger sammen med at det nok er betraktelig vanligere med mer, og synligere, tatoveringer i enkelte miljøer og grupper enn andre, og at vi er raske til å gruppere mennesker rundt oss. Jeg tror nok også en ser en viss sortering der de som ønsker seg seriøse og "A4" karriærer gjerne velger bort uttrykksformer som er permanente og kan gi dårlig inntrykk og at utbredelsen dermed er veldig ulik. Det betyr selvfølgelig ikke at alle med tatoveringer er useriøse eller gjør en dårlig jobb, men det kan bety at tatoveringer kan være en indikator på at en er mindre seriøse eller konsekvensbevisst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 time siden):

Det virker noen ganger nødvendig når svarene bruker et begrenset antall ord til å ikke si noe relevant, som her. 

Jaja. Du er på et nivå jeg ikke er på. Intelektiellt og dypt og masse ord. Jeg gjør meg vel likevel forstått regner jeg med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, TS, er jaggu meg den mest dømmende brukeren her på forumet.

Jeez, hallo. 

Anonymkode: f3064...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finns det lenger noe yrker der man ikke kan ha tatoveringer? Her har tilogmed presten blekk på kroppen. Ung og skjeggete prest, men ingen som stusser for det 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne virkelig ikke brydd meg om hva slags tatoveringer folk går med! 1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ

Anonymkode: 7e072...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...