Gjest Alterego666 Skrevet 29. november 2020 #61 Skrevet 29. november 2020 jabx skrev (1 time siden): Hva er det du vrøvler om? Hvis du allerede har konkludert med at det er vrøvl er du ikke interessert.
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2020 #62 Skrevet 29. november 2020 SlemUlv skrev (2 timer siden): Guh jeg er glad jeg er sammen med en som skjønner at mennesker trenger hvile, og ikke alltid er i form til sex. Jeg hadde aldri forventet at noen skulle tvinge seg selv til å ha sex med meg, de skal kun ha sex om de faktisk har lyst på sex. Det skal gi glede. Mulig det, men for meg ser det ut som han unnlater å ha sex med henne... utsetter sexen først med å love henne sex som det ikke blir noe av. Hadde han gitt henne sex på morgene har jo alt blitt bra, men det blir jo ikke noe av det. Når skal hun da ta initiativ når det ikke nytter å snakke, når han bare lover og lyver?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #63 Skrevet 29. november 2020 Det verste du kan gjøre er å være desperat etter sex. Da blir det ingen god sex. La det bære til han er klar og lysten igjen.. det klarer du Anonymkode: 111e1...5ec
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #64 Skrevet 29. november 2020 Topper og daler skrev (På 28.11.2020 den 16.21): La oss for guds skyld slippe denne barnslige «jentene mot guttene»-kranglingen. ja du såg vel videre i tråden at det utgikk med høy kneløft. Rart hvordan det er akseptert å ta seg seksuelt til rette som jente her inne, men om en mann gjør det samme, blir han karnøfflet. Du om det å synes slikt er barnslig. Jeg kalle det likeverd og likestilling. Anonymkode: 6d7b0...d9c 1
SlemUlv Skrevet 29. november 2020 #65 Skrevet 29. november 2020 Bamseklemmer skrev (15 minutter siden): Mulig det, men for meg ser det ut som han unnlater å ha sex med henne... utsetter sexen først med å love henne sex som det ikke blir noe av. Hadde han gitt henne sex på morgene har jo alt blitt bra, men det blir jo ikke noe av det. Når skal hun da ta initiativ når det ikke nytter å snakke, når han bare lover og lyver? Når begge er våkne? Og ikke mens ene parten sover?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #66 Skrevet 29. november 2020 Hadde en mann gjort dette hadde vi kalt det er overgrep. Han legger seg naken ved siden av sovende kone, begynner å kysse på henne og legge deg over henne. Nei, ikke greit Mannen min hadde blitt dytta godt vekk om han prøvde seg mens jeg sov, kan ikke tenke meg noe verre egentlig Anonymkode: 2b73a...ac7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå