Sørlandsjenta02 Skrevet 29. november 2020 #41 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du la deg tidlig. Din kone kom litt senere. Du våkner i det hun kommer inn på soverommet. Hun legger seg på feil side av senga, ved siden av deg, naken. Prøver å få kontakt. Kysser deg og setter seg oppå deg. Du er våken men litt trett. Hadde du avvist henne eller blitt med på sex? Føler meg så avvist og dum. Ikke ofte jeg tørr å gjøre slik. Han avviste meg. Sa jeg skulle få i morgen tidlig. Noe som ikke skjedde. Jeg pleier å være med på sex veldig tidlig på morgenen når han vil, selv om jeg er trett. Så synes faktisk han burde vært med i går. Hva tenker dere? Har jeg lov å bli skuffet? Anonymkode: 505e5...1dd Altså, hadde jeg vært i et forhold, ville jeg aldri latt partneren min måtte sovne kåt og utilfredsstilt. Er man i et forhold, har man jo en slags plikt til å stille opp. Men det er nå min mening da.
Elaine Marley Skrevet 29. november 2020 #42 Skrevet 29. november 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #43 Skrevet 29. november 2020 Er det bare jeg som synes situasjonen er merkelig når ts snakker om mannen sin som hun bor sammen med? Med mindre de er helt nygifte og aldri har bodd sammen før, synes jeg dette er kjemperart. Det må da skje rett som det er at man har lyst til forskjellige ting? At man er trøtt eller sliten, må jobbe litt, heller vil få tatt den joggeturen og ha sex på et annet tidspunkt e.l. Skjønner ikke noe annet enn at det må være helt dagligdags. Anonymkode: 33c87...00f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #44 Skrevet 29. november 2020 Sørlandsjenta02 skrev (42 minutter siden): Altså, hadde jeg vært i et forhold, ville jeg aldri latt partneren min måtte sovne kåt og utilfredsstilt. Er man i et forhold, har man jo en slags plikt til å stille opp. Men det er nå min mening da. Nei, det har man ikke. Sex har aldri vært og skal aldri bli en plikt. Det skal være gjensidig glede og nytelse for begge parter. Det får man ikke uten respekt for hverandres følelser og grenser. Å si nei betyr ikke at man avviser kona heller. Det betyr at han ikke hadde lyst denne gangen, og hadde behov for å få hvile. Det må hun faktisk respektere, og det betyr heller ikke at han ikke har lyst på kona si. Folk må slutte å overtenke alt mulig. Anonymkode: ec9b6...3d9 1
Topper og daler Skrevet 29. november 2020 #45 Skrevet 29. november 2020 Alterego666 skrev (1 time siden): Da er det påfallende at hun søker råd på KG. Nå har hun fått mitt råd, og jeg er ferdig med denne tråden. TS føler seg seksuelt avvist av kjæresten. Hun skriver om det her. Det finnes en drøss med tråder der også menn føler seg seksuelt avvist av kjæreste eller kone. Dette har intet med samtykke å gjøre, men med kommunikasjon. Et veldig normalt problem som de fleste par opplever fra tid til annen. Vi må slutte å se krenkelser på høylys dag og i enhver sammenheng. Det er så lite konstruktivt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #46 Skrevet 29. november 2020 Herregud for et ramaskrik det hadde vært her inne dersom kjønnsrollene var snudd i denne saken. Da hadde det vært både voldtekt, respektløst, kåt gammal gris og jeg vet ikke hva. Men nei, ikke når det er en kvinne som prøver seg. Da er hun berettiget både til å ta seg til rette og være skuffet etterpå. Dere kvinner er så proppfulle av dobbeltmoral at jeg blir nesten uvel. Anonymkode: 6afb6...615 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #47 Skrevet 29. november 2020 Jeg hadde nok blitt for det meste avvist hvis jeg hadde gjort det der. Og det er lun fordi at typen sliter veldig med det å sove, så hvis jeg vekker han mens han sover så blir han bare skikkelig sur. MEN det har skjedd et par ganger da jeg visste at han ikke skulle noe dagen etter, eller han sovet veldig lett og urolig, da får jeg enten ja eller nei. Tenker ikke mer på det. Noen ganger sier jeg nei, andre ganger sier han nei. Vi spør som oftest ganske enkelt om den andre vil ha sex. Og jeg sier nesten alltid ja. Sist gang så tok jeg en power nap etter jobb, så kom typen naken og la seg i sengen intil meg, begynte å beføle meg, og spurte om vi skulle ha litt sex. Jeg sa blankt nei ikke nå. Han ble veldig skuffet og litt lei seg for han kunne ikke skjønne hvorfor, men snudde seg og sovnet. Grunnen var at jeg var veldig lei meg og var ikke klar for å snakke om det, og sex var det siste jeg ville. Det betyr ikke at jeg ikke synes han er hot as fuck, eller at jeg ikke vil ha han. Det passet meg psykisk bare veldig dårlig. Forklarte selvsagt etterpå da.. Anonymkode: c33de...957
Loff77 Skrevet 29. november 2020 #48 Skrevet 29. november 2020 Ja lov å bli skuffet men ikke sur;) Sånn er det av og til men hvis dette er noe som sitter litt langt inne for deg så burde han strukket seg og servert😀 1
SlemUlv Skrevet 29. november 2020 #49 Skrevet 29. november 2020 Sørlandsjenta02 skrev (1 time siden): Altså, hadde jeg vært i et forhold, ville jeg aldri latt partneren min måtte sovne kåt og utilfredsstilt. Er man i et forhold, har man jo en slags plikt til å stille opp. Men det er nå min mening da. Ingen har noe plikt til å ha sex om de ikke vil det, heldigvis. Man har alltid lov å si nei. AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Da er hun berettiget både til å ta seg til rette Nei det har hun ikke. Hun skal respektere et nei. AnonymBruker skrev (45 minutter siden): være skuffet etterpå. Alle har rett på sine følelser, også menn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #50 Skrevet 29. november 2020 For min del hadde det absolutt ikke fungert å få meg i sexy mode når jeg har lagt meg tidlig og er trøtt. Du sammenligner det med at du strekker deg for ham på morgenen, men da har du hatt en hel natts søvn. Det er noe helt annet TS.. Noen av oss har vanskelig for å kontrollere søvnbehov og da har det ikke noe å si hvor sexy partner er, det blir umulig. Ikke ta det personlig. Anonymkode: f9dd0...640 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #51 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud for et ramaskrik det hadde vært her inne dersom kjønnsrollene var snudd i denne saken. Da hadde det vært både voldtekt, respektløst, kåt gammal gris og jeg vet ikke hva. Men nei, ikke når det er en kvinne som prøver seg. Da er hun berettiget både til å ta seg til rette og være skuffet etterpå. Dere kvinner er så proppfulle av dobbeltmoral at jeg blir nesten uvel. Anonymkode: 6afb6...615 Akkurat dette tenkte jeg etter å ha lest litt i tråden. Anonymkode: 503d8...b07 1
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2020 #52 Skrevet 29. november 2020 Sørlandsjenta02 skrev (6 timer siden): Altså, hadde jeg vært i et forhold, ville jeg aldri latt partneren min måtte sovne kåt og utilfredsstilt. Er man i et forhold, har man jo en slags plikt til å stille opp. Men det er nå min mening da. Der er jeg faktisk enig! ...han lovte jo henne når de våknet på morran, men hun ble nok snytt der også. Alle sier TS skal respektere et nei... men skal hun respektere at han lyver og avviser avtalt sex. Jeg synes ikke han respekterer TS i det heletatt... 1
SlemUlv Skrevet 29. november 2020 #53 Skrevet 29. november 2020 Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Der er jeg faktisk enig! ...han lovte jo henne når de våknet på morran, men hun ble nok snytt der også. Alle sier TS skal respektere et nei... men skal hun respektere at han lyver og avviser avtalt sex. Jeg synes ikke han respekterer TS i det heletatt... Så du er enig i at man skal tvinge seg selv til å ha sex, selv om man ikke vil? 😮
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2020 #54 Skrevet 29. november 2020 (endret) SlemUlv skrev (46 minutter siden): Så du er enig i at man skal tvinge seg selv til å ha sex, selv om man ikke vil? 😮 Hvis hun var min ja... Jeg er blitt tvunget flere ganger, men jeg har pussig nok bestandig hatt ei smilende førnøyd kvinne... Endret 29. november 2020 av Bamseklemmer
SlemUlv Skrevet 29. november 2020 #55 Skrevet 29. november 2020 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Hvis hun var min ja... Jeg er blitt tvunget flere ganger, men jeg har pussig nok bestandig hatt ei smilende førnøyd kvinne... Guh jeg er glad jeg er sammen med en som skjønner at mennesker trenger hvile, og ikke alltid er i form til sex. Jeg hadde aldri forventet at noen skulle tvinge seg selv til å ha sex med meg, de skal kun ha sex om de faktisk har lyst på sex. Det skal gi glede. 1
jabx Skrevet 29. november 2020 #56 Skrevet 29. november 2020 Alterego666 skrev (På 28.11.2020 den 12.29): Google samtykke. Hva er det du vrøvler om?
jabx Skrevet 29. november 2020 #57 Skrevet 29. november 2020 Alterego666 skrev (På 28.11.2020 den 15.46): Hun spør KG om hun har en berettigelse til sex. Hun er på vei inn i en gråsone (som deler av KG samstemmer til). Nei, hun er ikke på vei inn i en gråsone.
jabx Skrevet 29. november 2020 #58 Skrevet 29. november 2020 Alterego666 skrev (På 28.11.2020 den 16.28): Fra HI: Føler meg så avvist og dum. Ikke ofte jeg tørr å gjøre slik. Han avviste meg. Sa jeg skulle få i morgen tidlig. Noe som ikke skjedde. Hun føler seg berettiget til sex fordi hun var kåt. Dette er ikke en big deal så lenge TS lar det ligge. Men det er altså slik at samtykkende sex skjer der hvor alle deltakerne har lyst på sex samtidig. At én person ikke har lyst én gang skjer i alle forhold. Den som ikke akseptere det, føler på en berettigelse. Du leser ikke hva du selv siterer. Kan du ikke norsk?
Donnie Darco Skrevet 29. november 2020 #59 Skrevet 29. november 2020 Dette handler ikke om samtykke og bla bla... Bortskjemt mann! Selv midt på natta, bring it on! Jeg elsker initiativ - da føler man seg begjært og attraktiv. Takk for at du er kul og gir.👍❤️
SlemUlv Skrevet 29. november 2020 #60 Skrevet 29. november 2020 Donnie Darco skrev (25 minutter siden): Dette handler ikke om samtykke og bla bla... Bortskjemt mann! Selv midt på natta, bring it on! Jeg elsker initiativ - da føler man seg begjært og attraktiv. Takk for at du er kul og gir.👍❤️ Så klart handler det om samtykke, noe hun ikke fikk i denne settingen. Ikke alle er klar for sex midt på natta, når de blir vekt. Og det bør respekteres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå