AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Du la deg tidlig. Din kone kom litt senere. Du våkner i det hun kommer inn på soverommet. Hun legger seg på feil side av senga, ved siden av deg, naken. Prøver å få kontakt. Kysser deg og setter seg oppå deg. Du er våken men litt trett. Hadde du avvist henne eller blitt med på sex? Føler meg så avvist og dum. Ikke ofte jeg tørr å gjøre slik. Han avviste meg. Sa jeg skulle få i morgen tidlig. Noe som ikke skjedde. Jeg pleier å være med på sex veldig tidlig på morgenen når han vil, selv om jeg er trett. Så synes faktisk han burde vært med i går. Hva tenker dere? Har jeg lov å bli skuffet? Anonymkode: 505e5...1dd 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Alterego666 skrev (7 minutter siden): Google samtykke. Det her har ingenting med samtykke å gjøre! Jeg forgrep meg ikke på han, men viste tydelig at jeg ønsket sex. Han avviste meg og jeg gikk. Ingenting skjedd. Anonymkode: 505e5...1dd 8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Har han benner, sett deg på. Har han ikke, la han gå. KG Poeten. Anonymkode: 61271...d7b 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Man kommer langt med litt gjensidig respekt. Han var trøtt, så det burde du respektere. At han avviste deg betyr ikke at han ikke har lyst på kona si. Han hadde bare ikke lyst akkurat denne gangen. Syns faktisk du var litt voldsom også. Du kunne prøvd en litt lettere tilnærming. Anonymkode: ec9b6...3d9 4
Nuith Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 Jeg ville også følt meg dum og liten, og ikke prøvd igjen på et par år. Så jeg skjønner deg veldig godt. 11
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Som regel hadde jeg blitt med, i hvert fall om det hadde gått an å ta en runde uten å peise på for mye. Synes ofte det er bedre å bli vekka midt på natta, da blir jeg kjempekåt med en gang selv om jeg la meg aldri så trøtt. Anonymkode: 5d516...ae9
SlemUlv Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Han avviste deg, det har han all rett til å gjøre. Seff har du lov å føle på skuffelse, alle har rett til sine følelser, men han har også rett på sine følelser. 4
Topper og daler Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det her har ingenting med samtykke å gjøre! Jeg forgrep meg ikke på han, men viste tydelig at jeg ønsket sex. Han avviste meg og jeg gikk. Ingenting skjedd. Anonymkode: 505e5...1dd Det var litt dumt, men det er ikke verdens undergang. Slikt skjer hver dag i de tusen hjem. Vi må tåle litt av hverandre. Prøv igjen en annen kveld før han har sovnet. 3
mjaus Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 Skjønner han, om han er trøtt og vil sove videre orker man ikke sex prøv heller når han er mer våken 7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 Dette gjør min samboer rett som det er, og jeg avviser 8/10 ganger🙈 det er IKKE at jeg ikke har lyst på han, men når jeg er trøtt så funker det bare ikke.. så jeg hadde ikke tatt det så tungt om jeg var deg😊 Anonymkode: ac246...c56 6
Nerine_ Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 Alterego666 skrev (2 timer siden): Google samtykke. Hva i historien til TS tenker du strider imot samtykke egentlig? 9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du la deg tidlig. Din kone kom litt senere. Du våkner i det hun kommer inn på soverommet. Hun legger seg på feil side av senga, ved siden av deg, naken. Prøver å få kontakt. Kysser deg og setter seg oppå deg. Du er våken men litt trett. Hadde du avvist henne eller blitt med på sex? Føler meg så avvist og dum. Ikke ofte jeg tørr å gjøre slik. Han avviste meg. Sa jeg skulle få i morgen tidlig. Noe som ikke skjedde. Jeg pleier å være med på sex veldig tidlig på morgenen når han vil, selv om jeg er trett. Så synes faktisk han burde vært med i går. Hva tenker dere? Har jeg lov å bli skuffet? Anonymkode: 505e5...1dd Jeg synes en god regel er å la folk som sover få sove. Prøv deg heller når han er våken. Ingen mann hadde fått liv i meg om jeg sov heller. Anonymkode: b4356...4b4 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #14 Skrevet 28. november 2020 Når jeg leser sånt som dette, er jeg jævlig glad for at jeg er singel. Anonymkode: 64886...107
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det her har ingenting med samtykke å gjøre! Jeg forgrep meg ikke på han, men viste tydelig at jeg ønsket sex. Han avviste meg og jeg gikk. Ingenting skjedd. Anonymkode: 505e5...1dd Og? Det verste er å bli furten og sur fordi man ikke alltid har lyst samtidig. Selvsagt er det greit med et høflig neitakk ikke akkurat nå. Anonymkode: 615e4...375 1
aksase Skrevet 28. november 2020 #16 Skrevet 28. november 2020 Snakk om det. Fortell ham hvordan du opplevde det, og be han fortelle om sine tanker om det samme. Alt er så mye enklere når man slipper å gjette hva den andre føler og tenker. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det her har ingenting med samtykke å gjøre! Jeg forgrep meg ikke på han, men viste tydelig at jeg ønsket sex. Han avviste meg og jeg gikk. Ingenting skjedd. Anonymkode: 505e5...1dd Hvis du føler at du har en berettigelse til sex slik du antyder i HI, er det lurt å google samtykke. Respektér at han ikke vil uten å lage fuzz, det øker sannsynligheten for at han vil neste gang.
Gjest Alterego666 Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 Nerine_ skrev (1 time siden): Hva i historien til TS tenker du strider imot samtykke egentlig? Hun spør KG om hun har en berettigelse til sex. Hun er på vei inn i en gråsone (som deler av KG samstemmer til).
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #19 Skrevet 28. november 2020 Sex er ikke en menneskerettighet Anonymkode: 98579...106 1
stan Skrevet 28. november 2020 #20 Skrevet 28. november 2020 Dere kan vel begge snakke? Det går jo an å snakke sammen. "Er du for trøtt? Jeg er kåt, skal vi ha sex?" Sammen med litt berøring kan det meste skje. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå