Gå til innhold

Sjef som spradet rundt naken. Er det greit? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber for et lite firma, og vi var på jobbreide og leide da en jobbleilighet. Den ene ansatte bodde hos en kamerat, mens jeg og sjefen bodde i denne leiligheten. Det var snakk om to døgn. Vi hadde selvfølgelig hvert vårt soverom, men felles bad og kjøkken. 

Den ene morgenen var han på badet for å dusje når jeg sto opp. Jeg satt meg da på kjøkkenet, og sjefen min kom da ut fra badet - kliss naken. Han så meg ikke med en gang, men snudde i det han så meg og sa "oi" og gikk inn og tok på seg håndklede. Men han sa verken unnskyld eller noe som helst - og jeg synes det var så ubehagelig 😅 Samboeren min synes og det var veldig merkelig å sprade rundt naken når du bor med en ansatt. 

Var ikke det litt over grensen? 🙈

Anonymkode: 3fbbf...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du samme kjønn som sjefen?

Jeg synes dette er merkelig, enda mer merkelig om dere ikke er samme kjønn. Jeg ville aldri gått naken fra soverom til bad  i en slik setting.

MEN - det virker ikke som et forsøk på å blotte seg ut fra beskrivelsen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri

Han glemte seg sikkert, fort gjort hvis man er vant til å gå rundt naken hjemme eller når han bor alene på jobbturer. Men han burde unnskyldt seg.

Endret av Føsleguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner utrolig godt at det er ubehagelig.

Det er jo (forhåpentligvis) ikke gjort med vilje og han skulle ha selvfølgelig sagt unnskyld. 

Om det fortsatt plager deg må du nesten bare ta det opp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle det å "sprade rundt" naken å komme ut fra badet etter en dusj. Så for meg at hn stadig gikk naken rundt, og det ville jo mildt sagt vært drøyt. Men i tilfellet du opplevde, ville jeg nok ikke reagert. Kanskje blitt litt lattermild, men thats it. Det var jo et "uhell", og ikke sånn at han ville vise seg frem eller gjøre det ubehagelig for deg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjerp deg, dette må du tåle.

Anonymkode: 0b681...0c0

For all del, jeg tåler det. Jeg synes bare det er veldig merkelig å gjøre med ei mye yngre ansatt. Og særlig uten å unnskylde seg etterpå 😅

Pappi skrev (Akkurat nå):

Er du samme kjønn som sjefen?

Jeg synes dette er merkelig, enda mer merkelig om dere ikke er samme kjønn. Jeg ville aldri gått naken fra soverom til bad  i en slik setting.

MEN - det virker ikke som et forsøk på å blotte seg ut fra beskrivelsen.

Jeg er jente på 28 år, og han er en mann på 49 år. Og jeg tenker i forhold til redsel for metoo-greier, så synes jeg det var rart han tok så lett på det og ikke sa unnskyld 😅 

Anonymkode: 3fbbf...77a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For all del, jeg tåler det. Jeg synes bare det er veldig merkelig å gjøre med ei mye yngre ansatt. Og særlig uten å unnskylde seg etterpå 😅

Jeg er jente på 28 år, og han er en mann på 49 år. Og jeg tenker i forhold til redsel for metoo-greier, så synes jeg det var rart han tok så lett på det og ikke sa unnskyld 😅 

Anonymkode: 3fbbf...77a

Jeg er enig med deg, veldig spesielt. Usikker på om jeg ville sagt noe om det eller ikke om jeg var i samme situasjon. Hvis du føler at det går an å nevne det for han uten at det blir noen stor sak så ville jeg kanskje gjort det med tanke på eventuelle fremtidige situasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føsleguri skrev (3 minutter siden):

Han glemt seg sikkert, fort gjort hvis man er vant til å gå rundt naken hjemme eller når han bor alene på jobbturer. Men han burde unnskyldt seg.

Ja, jeg synes jo det. 💁‍♀️

Kenelz skrev (1 minutt siden):

Skjønner utrolig godt at det er ubehagelig.

Det er jo (forhåpentligvis) ikke gjort med vilje og han skulle ha selvfølgelig sagt unnskyld. 

Om det fortsatt plager deg må du nesten bare ta det opp. 

Det plager meg ikke i den forstand, annet enn at han er en kvalm type fra før av. Vi har ei annen kollega og. Og under denne reisen sa han "Samboeren til Siri må jo være utro - for han kan umulig ville ha seg med ei som har lagt så mye på seg". Han er ekkel, naken eller ei, så jeg tror det at han kom ut naken, handler mer om han som person enn at jeg følte han gjorde det med vilje. Handler mer om respekten han ikke har for damer 🙈

Anonymkode: 3fbbf...77a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo ha vært en tabbe, og at han var for flau til å ta det opp igjen. 

Fikk du følelse av at han gjorde det med vilje eller ikke? Man får jo gjerne en magefølelse på slikt. 

Opplevde selv at en kollega "gikk feil" inn i kvinnegarderoben da vi var på jobbtur en gang, og hadde leid et sted med badstue. Jeg visste veldig godt at det ikke var en tabbe, selv om det ble fremstilt som det. Var en slik slesk type som ikke var troverdig overhodet, og jeg så egentlig i blikket allerede da vi satt i badstuen, tildekket, at han hadde visse tanker. 

Så vanskelig for oss andre å vite egentlig, men regner med at du har en følelse på om det var med intensjon eller ikke. 

Føler du at det var en tabbe ville jeg satt strek over det hele. Var det med intensjon var det ikke ok, og du bør antagelig passe deg litt for å være villig til å dele leilighet med sjefen igjen, for da var dette å gå over streken. Ikke ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For all del, jeg tåler det. Jeg synes bare det er veldig merkelig å gjøre med ei mye yngre ansatt. Og særlig uten å unnskylde seg etterpå 😅

Jeg er jente på 28 år, og han er en mann på 49 år. Og jeg tenker i forhold til redsel for metoo-greier, så synes jeg det var rart han tok så lett på det og ikke sa unnskyld 😅 

Anonymkode: 3fbbf...77a

Jeg ville nok i denne settingen ikke unnskyldt men bare håpet på at det aldri ble prat om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er jo voksne mennesker så jeg tenker at dere tåler å se såpass. Han gjorde jo ingen tilnærmelser? Så da tenker jeg det var et uhell, han har sikkert ikke tenkt seg om. 😄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var upassende, men ut fra hans egen reaksjon virker det som at det ikke var med vilje. Han håper vel bare at "hvis vi ikke snakker om det, har det ikke skjedd", eller så ser han ikke problemet fordi han faktisk ikke hadde noen skumle hensikter.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare skrevet det på tabbekontoen og latt det være med det. Men jeg hadde nok bedt om innkvartering med separate bad neste gang. Og jeg tror ikke han kommer til å nekte deg det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jobber for et lite firma, og vi var på jobbreide og leide da en jobbleilighet. Den ene ansatte bodde hos en kamerat, mens jeg og sjefen bodde i denne leiligheten. Det var snakk om to døgn. Vi hadde selvfølgelig hvert vårt soverom, men felles bad og kjøkken. 

Den ene morgenen var han på badet for å dusje når jeg sto opp. Jeg satt meg da på kjøkkenet, og sjefen min kom da ut fra badet - kliss naken. Han så meg ikke med en gang, men snudde i det han så meg og sa "oi" og gikk inn og tok på seg håndklede. Men han sa verken unnskyld eller noe som helst - og jeg synes det var så ubehagelig 😅 Samboeren min synes og det var veldig merkelig å sprade rundt naken når du bor med en ansatt. 

Var ikke det litt over grensen? 🙈

Anonymkode: 3fbbf...77a

Han kunne sagt beklager, men ut fra reaksjonen hans virker det som noe han pleier å gjøre. Altså gå naken fra bad til soverom for å kle på. 

Hadde ikke gjort noe vedr dette med mindre han begynner å sprade rundt naken på arbeidsplassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde reagert hadde han snudd seg og lekt helikopter.....!😜

Anonymkode: 49b27...7a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hadde reagert hadde han snudd seg og lekt helikopter.....!😜

Anonymkode: 49b27...7a1

:rulle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne sagt unnskyld, men kanskje han ble så paff når han så deg at han glemte å beklage seg, og etterpå var det for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er over streken. Han bør være klar over at han ikke er alene i leiligheten. Det kan selvsagt ha vært en forglemmelse, men da bør han jo ha skamvett nok til å be om unnskyldning. særlig siden han er sjefen din, eldre enn deg, og motsatt kjønn.

Jeg hadde nok ikke giddet å lage noen sak av det nå, men neste gang det ble snakk om jobbreise hadde jeg gitt beskjed om at jeg ønsket egen innkvartering, og tatt det som en selvfølge at det fikk jeg.

 

Anonymkode: 816e9...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...