Pås Skrevet 26. november 2020 #41 Skrevet 26. november 2020 OPIgirl skrev (1 minutt siden): Takk til alle dere snille, empatiske mennesker som har ønsket meg lykke til❤️🌹❤️ Det gikk bra i dag. Ingen tegn til noen lungesykdommer. Blodet jeg spytter av og til kommer av tannproblemer. I morra ringer jeg tannlegen. Så gleden og lettelsen jeg føler er enorm☺️👍🏻 Det skjønner jeg godt, var bekymret på dine vegne spesielt med tanke på sykdomshistorikken i familien, jeg har selv en mor som døde av lungekreft.. og du? NÅ er det sigarettene på hyllen sant? Jeg sluttet på dagen da min mor ble syk, unner ikke mine barn å gå gjennom det samme. 2
OPIgirl Skrevet 26. november 2020 #42 Skrevet 26. november 2020 Pås skrev (8 minutter siden): Det skjønner jeg godt, var bekymret på dine vegne spesielt med tanke på sykdomshistorikken i familien, jeg har selv en mor som døde av lungekreft.. og du? NÅ er det sigarettene på hyllen sant? Jeg sluttet på dagen da min mor ble syk, unner ikke mine barn å gå gjennom det samme. Jeg tok min siste sigarett for 5 dager siden. Dette var nok et signal om at jeg måtte slutte før det var for sent. Dette tar jeg på største alvor. 7
OPIgirl Skrevet 26. november 2020 #43 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var gode nyheter Er så glad på dine vegne. Anonymkode: 3649e...61c ❤️❤️🥰❤️❤️ 1
GammelKaktus Skrevet 26. november 2020 #44 Skrevet 26. november 2020 Så bra, dette var jo gode nyheter å få før jul.🥰
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #45 Skrevet 27. november 2020 OPIgirl skrev (21 timer siden): Jeg tok min siste sigarett for 5 dager siden. Dette var nok et signal om at jeg måtte slutte før det var for sent. Dette tar jeg på største alvor. Tommel opp for deg. Jeg har vært røykfri i 26 dager nå, å det går bedre for hver dag som går med mindre sug. Synes det er så deilig og slippe hosting, jeg puster bedre, slipper stresset med å finne tid og sted til neste røyk osv. Masse lykke til videre Dette klarer du. Anonymkode: 3649e...61c
OPIgirl Skrevet 27. november 2020 #46 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tommel opp for deg. Jeg har vært røykfri i 26 dager nå, å det går bedre for hver dag som går med mindre sug. Synes det er så deilig og slippe hosting, jeg puster bedre, slipper stresset med å finne tid og sted til neste røyk osv. Masse lykke til videre Dette klarer du. Anonymkode: 3649e...61c Takk skal du ha og gratulere til deg med røykeslutt👍🏻☺️❤️ Jeg sliter ikke spesielt mye med pusten. Hoster heller ikke så mye. Jeg kjenner litt på røyksug, men det går fort over. Har skaffet meg røykeplaster og tygger sukkerfrie lakrispastiller til den store gullmedalje. Går nedre enn jeg ventet👍🏻 1
OPIgirl Skrevet 27. november 2020 #47 Skrevet 27. november 2020 FrøkenMånestråle skrev (20 timer siden): Så bra, dette var jo gode nyheter å få før jul.🥰 Takk🥰🌸 Jeg var redd denne julen ville bli fryktelig. Men det gikk bra💜
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå