AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #41 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha virker som vi har en felles eks, eller så er det vel bare typisk drittsekker/psykopater 😛 Anonymkode: bb53a...f21 Ja, sikkert mange som er sånn. Ble det mye styr da det ble slutt? Anonymkode: 08582...a28
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #42 Skrevet 29. november 2020 On 11/22/2020 at 11:00 AM, AnonymBruker said: Jeg har datet en kar i over en måned og ting går relativt bra. Problemet er at han har sikkert 4-6 damer han fortsatt skriver med. Noen av disse er damer han har datet før, mens andre har han aldri møtt. Han påstår det bare er tidsfordriv og at det er kun meg han vil ha. Jeg tok han i å skrive meldinger igår til en tidligere date hvor de avtalte å kjøpe bdsm-leker sammen og at han skulle bruke de på henne. Han lo bare og sa hun var helt idiot og at han aldri kunne tenkt seg denne damen i det hele tatt. Hva hadde dere gjort med en sånn fyr? Jeg er veldig oppegående, men dette vipper meg helt av pinnen. Han har til og med sagt han elsker meg. Burde jeg dumpe fyren eller tro på at dette bare er hans form for tidsfordriv? Anonymkode: c85a3...de6 Han der ville ikke jeg brukt mye mer tid på! Det finnes nok bedre menn enn han... Anonymkode: e8eec...6b1
jabx Skrevet 29. november 2020 #43 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 11.00): Jeg har datet en kar i over en måned og ting går relativt bra. Problemet er at han har sikkert 4-6 damer han fortsatt skriver med. Noen av disse er damer han har datet før, mens andre har han aldri møtt. Han påstår det bare er tidsfordriv og at det er kun meg han vil ha. Jeg tok han i å skrive meldinger igår til en tidligere date hvor de avtalte å kjøpe bdsm-leker sammen og at han skulle bruke de på henne. Han lo bare og sa hun var helt idiot og at han aldri kunne tenkt seg denne damen i det hele tatt. Hva hadde dere gjort med en sånn fyr? Jeg er veldig oppegående, men dette vipper meg helt av pinnen. Han har til og med sagt han elsker meg. Burde jeg dumpe fyren eller tro på at dette bare er hans form for tidsfordriv? Anonymkode: c85a3...de6 Røde flagg. Abort mission.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå