AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Jeg har datet en kar i over en måned og ting går relativt bra. Problemet er at han har sikkert 4-6 damer han fortsatt skriver med. Noen av disse er damer han har datet før, mens andre har han aldri møtt. Han påstår det bare er tidsfordriv og at det er kun meg han vil ha. Jeg tok han i å skrive meldinger igår til en tidligere date hvor de avtalte å kjøpe bdsm-leker sammen og at han skulle bruke de på henne. Han lo bare og sa hun var helt idiot og at han aldri kunne tenkt seg denne damen i det hele tatt. Hva hadde dere gjort med en sånn fyr? Jeg er veldig oppegående, men dette vipper meg helt av pinnen. Han har til og med sagt han elsker meg. Burde jeg dumpe fyren eller tro på at dette bare er hans form for tidsfordriv? Anonymkode: c85a3...de6
visp Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 At du i det hele tatt spør? Bort med han! 48
nordlending Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Jeg hadde ikke orket å holde på med noen som styrte så mye. De gangene jeg har datet har jeg forholdt meg til en person når vi først har møttes og vil se hvordan det går. Forstår ikke greia med å treffe flere, eller fortsette å snakke med mange andre, i allefall ikke etter flere dater. 6
Gjest Lexie Grey Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 (endret) Han her hadde jeg aldri inngått et forhold med, eller fortsatt å date. De røde lampene blinker allerede når han sier han elsker deg (og bare etter en måned?..) og bare vil ha deg, men likevel skriver med flere OG på seksuell måte. Man skal alltid stole på handlingene fremfor ord. Hva føler du sies i dette tilfellet? Du fortjener bedre, TS. Endret 22. november 2020 av Moondance La til
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 Skjønner ikke at det her er noe å lure på engang. Han holder deg på gress. «Tidsfordriv» ja 🙄 ikke vær naiv, han der kommer ikke til å ta seg sammen. Anonymkode: 23026...2bd 16
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Det kan absolutt være disse andre damene kun er tidsfordriv, akkurat nå. Dere har datet i en mnd og han allerede har sagt han elsker deg.. nja. Mens han "avtaler" å kjøpe bdsm leker med en annen. Sjarmerende fyr må jeg si. Anonymkode: 2dc33...471 8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 Ditch the bitch.🤗😌👌🏻 Anonymkode: 8d6d9...084 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 TS her. Takk for svar alle! Han har to sider: én side der han er supersnill og god, bryr seg om meg og varter meg opp på alle måter. Den andre siden hans viser et enormt behov for oppmerksomhet fra andre. Han elsker å chatte og har "chattevenner" (damer for det meste, men også noen menn) som han har hatt i mange år. Han kommer fra et annet europeisk land, og brukte mye ressurser for å kunne besøke meg nå i disse korona-tider. Han reiser hjem om noen dager og har lovet å kvitte seg med damene han prater med online. Spørsmålet er om man kan stole på en sånn oppmerksomhetssyk fyr... Anonymkode: c85a3...de6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Det virker ikke som dere har avtalt å være eksklusive? Har lært på KG at da kan man gjøre hva man vil. Anonymkode: 7d2f6...80c 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 Skjønner ikke at folk vil seg selv så vondt, innerst inne VET du at dette er en luring du ikke kan stole på. Hadde kuttet kontakten. Har jeg selv gjort med to slike og aldri angret. Anonymkode: 4c3e8...f62 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Dette er noe du innerst inne vet løsningen på . Om er mann er oppriktig og ærlig så burde det være enkelt for deg å vite hvor du har han Fn type som er i et forhold og som chatter i øst og vest med andre damer er ikke noe å samle på. Han prøver å bagatellisere det og ser om du biter på . Kjøper du forklaringen, ja da bare fortsetter han som før. Gjør deg sjøl en tjeneste og trekk deg bort og ut. Anonymkode: f989c...5e7 2
Sokkar Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 Dersom det var kun deg han ville ha, hadde du ikke visst om desse damene. Jeg forstår ikke hvordan du har latt deg lure? Kunne du holdt på slik med andre, dersom det kun var han du ville ha? Nei, nettopp. Han sier det han tror du vil høre, og han treffer tydeligvis blink med ordene sine. 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 Ts her Dere har rett alle sammen. Jeg må bare finne en skånsom måte å avslutte det på etter han reiser tilbake til hjemlandet. Anonymkode: c85a3...de6 3
Måndagsbarn Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 Prøv å se situasjonen fra utsiden, selv om det er vanskelig. Hadde du anbefalt ei venninne/et familiemedlem å satse på en fyr som dette? Hadde du anbefalt dem å stole på ham, å gifte seg og få barn i fremtiden med denne typen? Hadde du tenkt at de kan føle seg trygge på hva han sier og gjør? På hva som skjer når han ikke er hos deg? Hvis du får flere "nei" her, så vet du hva det går i. Han høres ut som han er avhengig av SOME/oppmerksomhet og har trekk som gjør at ingenting du er/gjør er NOK. Uavhengig av om han har sterke følelser for deg eller om det stemmer at disse andre er "tidsfordriv" så kommer det en tid, en fristelse eller en dame som får alt til å rakne mellom dere. Fordi han lar det skje, han skjuler det jo ikke for deg engang- 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 2 timer siden, Måndagsbarn skrev: Prøv å se situasjonen fra utsiden, selv om det er vanskelig. Hadde du anbefalt ei venninne/et familiemedlem å satse på en fyr som dette? Hadde du anbefalt dem å stole på ham, å gifte seg og få barn i fremtiden med denne typen? Hadde du tenkt at de kan føle seg trygge på hva han sier og gjør? På hva som skjer når han ikke er hos deg? Hvis du får flere "nei" her, så vet du hva det går i. Han høres ut som han er avhengig av SOME/oppmerksomhet og har trekk som gjør at ingenting du er/gjør er NOK. Uavhengig av om han har sterke følelser for deg eller om det stemmer at disse andre er "tidsfordriv" så kommer det en tid, en fristelse eller en dame som får alt til å rakne mellom dere. Fordi han lar det skje, han skjuler det jo ikke for deg engang- Ts her. Du har helt rett. Han prøvde dog å skjule det for meg en stund, men jeg tok han i det flere ganger og forlangte å få se noen meldinger. Ble utrolig skuffet av innholdet i disse meldingene, men forhold meg rolig og saklig (slik at han ikke skal lukke seg helt og nekte meg å få vite/se mer av hva som foregår halvveis bak ryggen min). Er redd for den dagen en annen tilgjengelig dame kommer og han ikke klarer å si nei. Er best å stoppe mens leken er god. Anonymkode: c85a3...de6 2
flygefisk1 Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 Uff... Forstår meg virkelig ikke på damer som deg, skjønner du ingenting du eller? 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 10 minutter siden, flygefisk1 skrev: Uff... Forstår meg virkelig ikke på damer som deg, skjønner du ingenting du eller? Du forstår ikke, de skjønner ikke. Ingen skjønner noe, alle sitter bare på hver sin ende og tenker de vet best selv, og prøver å styre hva andre skal gjøre og utvikler seg i negativ retning. Dét er KG i et nøtteskall. Anonymkode: 4d270...79b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #18 Skrevet 22. november 2020 25 minutter siden, flygefisk1 skrev: Uff... Forstår meg virkelig ikke på damer som deg, skjønner du ingenting du eller? Hva er det jeg ikke skjønner? At noen menn holder kontakt med flere damer for å sikre seg at det blir noe på han? Opplys meg gjerne🙂 Ts Anonymkode: c85a3...de6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #19 Skrevet 22. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Han lo bare og sa hun var helt idiot og at han aldri kunne tenkt seg denne damen i det hele tatt. Anonymkode: c85a3...de6 Hallo i luken, TS? Er du egentlig våken???? Du hører jo bare HER at denne fyren er søppel. Gå videre! Sjelden jeg kommenter her inne, men her måtte jeg virkelig få sagt det 🤦♀️ Anonymkode: 53f5d...112 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #20 Skrevet 23. november 2020 Hvis de andre damene er tidsfordriv nå, hva er sjansen for at du også er tidsfordriv? Spesielt når han nå skal hjem igjen? Jeg hadde ikke klart å stole på ham. Så får du selv velge hva du vil bruke tiden din på. Anonymkode: a7781...127 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå