Gå til innhold

Han chatter konstant med andre damer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble veldig nysgjerrig på alderen deres av en eller annen grunn ?

Anonymkode: ed0be...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 11/22/2020 at 1:17 PM, AnonymBruker said:

TS her.

Takk for svar alle!

Han har to sider: én side der han er supersnill og god, bryr seg om meg og varter meg opp på alle måter. Den andre siden hans viser et enormt behov for oppmerksomhet fra andre. Han elsker å chatte og har "chattevenner" (damer for det meste, men også noen menn) som han har hatt i mange år. 

Han kommer fra et annet europeisk land, og brukte mye ressurser for å kunne besøke meg nå i disse korona-tider. Han reiser hjem om noen dager og har lovet å kvitte seg med damene han prater med online. Spørsmålet er om man kan stole på en sånn oppmerksomhetssyk fyr...

Anonymkode: c85a3...de6

Heter han Axel?

Anonymkode: 7874a...266

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble veldig nysgjerrig på alderen deres av en eller annen grunn ?

Vi er midten av 30 årene. Mulig jeg virker ung og naiv, men det er jeg ikke. Har nettopp kommet ut av et veldig langt forhold, så dating er nytt for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Heter han Axel?

Nei, han har et utenlandsk navn som ikke brukes i Norge🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er midten av 30 årene. Mulig jeg virker ung og naiv, men det er jeg ikke. Har nettopp kommet ut av et veldig langt forhold, så dating er nytt for meg.

Ung og naiv virker du ja,men står litt i samme situasjon selv så er naiv selv..

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 18.45):

Alarmen burde gå i hodet ditt ved første tegn til at han prater med så mye som EN annen dame, mens han dater deg og "påstår" at han til og med elsker deg. Og han har 4-6 andre damer han prater sexprat og slibrigheter og gud vet hva med?

Jeg hadde bare ikke giddet - dette er en vane han neppe kommer til å legge bort. Det er noe en del mennesker blir avhengig av, å ha mange som "vil ha deg" på gress. Den eneste forskjellen hvis dere to blir sammen, blir at han fra da av bare holder det hemmelig i stedet at han chatter med de. Garantert. Som sagt, det er avhengighetsskapende. 

Du bør kvitte deg med han med en gang. En fyr som påstår han elsker deg etter en måned er ikke helt ærlig, sannsynligvis, og hadde han ment det hadde han ikke chattet med et halvt dusin andre kvinnfolk. Sånt gjør man bare ikke mot en man elsker (påstår at man elsker).

Kutt han ut!

Endret av Million
stavefeil rettet
  • Liker 6
Skrevet

Han sier det samme om deg til hun bdsm-dama når hun ved neste anledning spør hvem i heelvete du er...."bare ei gæærn kjerring".... 

Anonymkode: ce53f...b70

• Liker 3
Skrevet

Hadde dumpa han. Han sier nok akkurat det samme til de andre damene om deg også..... For en fyr. 

Anonymkode: 235ca...357

• Liker 2
Gjest Smiley99
Skrevet

Det blinker røde varsellamper på lang vei!!!
Kvitt deg med han, du blir bare brukt!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 11.00):

Jeg har datet en kar i over en måned og ting går relativt bra. Problemet er at han har sikkert 4-6 damer han fortsatt skriver med. Noen av disse er damer han har datet før, mens andre har han aldri møtt. Han påstår det bare er tidsfordriv og at det er kun meg han vil ha. 

Jeg tok han i å skrive meldinger igår til en tidligere date hvor de avtalte å kjøpe bdsm-leker sammen og at han skulle bruke de på henne. Han lo bare og sa hun var helt idiot og at han aldri kunne tenkt seg denne damen i det hele tatt.

Hva hadde dere gjort med en sånn fyr? Jeg er veldig oppegående, men dette vipper meg helt av pinnen. Han har til og med sagt han elsker meg. Burde jeg dumpe fyren eller tro på at dette bare er hans form for tidsfordriv?

er dette virkelig en problemstilling? han hadde blitt arkivert fortere en svint

Anonymkode: 69c23...0c1

• Liker 3
Skrevet

Jeg har datet en kar i over en måned og ting går relativt bra. Problemet er at han har sikkert 4-6 damer han fortsatt skriver med. Noen av disse er damer han har datet før, mens andre har han aldri møtt. Han påstår det bare er tidsfordriv og at det er kun meg han vil ha. 

Jeg tok han i å skrive meldinger igår til en tidligere date hvor de avtalte å kjøpe bdsm-leker sammen og at han skulle bruke de på henne. Han lo bare og sa hun var helt idiot og at han aldri kunne tenkt seg denne damen i det hele tatt.

Hva hadde dere gjort med en sånn fyr? Jeg er veldig oppegående, men dette vipper meg helt av pinnen. Han har til og med sagt han elsker meg. Burde jeg dumpe fyren eller tro på at dette bare er hans form for tidsfordriv?

Altså hadde han virkelig elsket deg så hadde han ikke hatt en hel haug med damer han kontaktet hele tiden. Tror ikke han vet hva det er å elske noen. 

Han liker deg nok, men hvem vet om han sier det samme til de ande damene , at du også er et tidsfordriv. 

En slik ekkel type trenger du ikke, kvitt deg med han og ikke se deg tilbake. Om han plutselig endrer seg og sier han aldri skal snakke med andre damer igjen så ikke tro han, han lyver bare. 

Anonymkode: e02d3...c9d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 11.17):

TS her.

Takk for svar alle!

Han har to sider: én side der han er supersnill og god, bryr seg om meg og varter meg opp på alle måter. Den andre siden hans viser et enormt behov for oppmerksomhet fra andre. Han elsker å chatte og har "chattevenner" (damer for det meste, men også noen menn) som han har hatt i mange år. 

Han kommer fra et annet europeisk land, og brukte mye ressurser for å kunne besøke meg nå i disse korona-tider. Han reiser hjem om noen dager og har lovet å kvitte seg med damene han prater med online. Spørsmålet er om man kan stole på en sånn oppmerksomhetssyk fyr...

Får fryktelig vondt inni meg når jeg leser dette. For det er som å lese om min eksmann. Han også kunne gitt meg hele verden! Aldri før har jeg blitt vartet opp eller fått så mange nydelige komplimenter og blitt flydd så vanvittig høyt opp i himmelen og elsket på denne måten før eller senere. 

Men... Han hadde et enormt behov for bekreftelse fra andre. Flørtet med andre damer. Til og med foran meg. Men det var jo bare meg han ville ha sa han. Han fikk meg til å føle meg hysterisk og dum. Han var bare en flørtete fyr sa han og det lå ikke noe mer bak enn å være hyggelig. Jeg slo meg til ro med det og prøvde å være kul. Og jeg kunne til og med bli stolt av han og hvor  sjarmerende han var blant andre.

12 år og 3 barn senere var jeg totalt ødelagt av utallige flørter og cyberforhold han hadde hatt på nett og irl. Etterhvert som forholdet vårt krevde mer arbeid (som alle forhold gjør etter en stund) til mer søkte han utover og fikk bekreftelse av andre. Endte til slutt i fysisk utroskap. 

Nå har jeg en mann som bare er ute etter bekreftelse fra meg. En introvert type som føler seg ukomfortabel hvis noen flørter med han når han er i et forhold♥️ han har kanskje ikke like mye sjarm, men tryggheten han gir meg gjør at jeg elsker han 10 ganger høyere enn eksen 😊♥️

Så ikke finn deg i dette HI. uansett hvor mye han gir av seg selv og materialistisk til deg så betyr det ikke at du må finne deg i dette. 

Anonymkode: 4b0dc...23c

Skrevet

Dette hadde jeg ikke taklet uansett om jeg ville.    Håper du klarer å avslutte dette nå, for din egen del ❤️

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg ser ikke at det er noe å lure på her. Han er en idiot som bruker deg og når du ser at han skriver meldinger og avtaler ting med andre damer så burde du spørre deg selv om det er noe du gidder. 

Hvordan vet du om han ikke har andre damer han "elsker"? Vil du virkelig være med en fyr som har vist seg å ikke være til å stole på? 

Jeg vil si at det helt tydelig er en fyr man ikke kan stole på. At han sier de riktige tingene er jo selfølgelig bare fordi han vil holde på deg og ha andre damer samtidig. Vil avsluttet det nå jeg. Når han gir deg en dårlig følelse så er det ingenting å bruke tid på og investere følelser i. 

Skrevet

Begynner navnet hans på J og mellomnavn på C?

Anonymkode: 06fee...ebd

Skrevet

Han høres ut som en golddigger. Han vil ha deg for å få innpass i landet. Ser der ut som herfra. 
Han elsker deg etter en måned? Da vet han ikke hva det betyr. 

Han høres ut som en av de man treffer i syden, som overøser en med komplimenter, men som også er med alle andre som er villig til å la han dyppe seg. 

Han snakker med mange for å øke sine sjanser for at minst en av de gir han det ekteskapet som skal til for at han får komme til et annet land. 

jeg vet ikke. Skeptisk er jeg hvert fall. 

Anonymkode: 7c0bb...d78

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 18.18):

Heter han Axel?

En jeg datet for noen år siden het det, og han holdt på sånn. Var veldig intens og oppmerksom mot meg, men chattet også med andre. Kanskje samme? 

Anonymkode: 08582...a28

Skrevet

Min eks holdt på sånn, snakket med tidligere ekser og andre damer han har vært interessert i hele tiden mens vi var sammen. Sa ved flere anledninger at jeg ikke likte det og grein som bare det.. Men dette var viktigere enn mine følelser. Og misforstå meg rett, det er helt greit å ha venniner og kompiser. Men det virker mistenkelig når du ikke introduserer de til parter på 4! Endte med at jeg til slutt mistet helt respekten og fant meg en ny. Sier seg selv hvem som grein etter det ;)

Styr unna!

Anonymkode: bb53a...f21

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min eks holdt på sånn, snakket med tidligere ekser og andre damer han har vært interessert i hele tiden mens vi var sammen. Sa ved flere anledninger at jeg ikke likte det og grein som bare det.. Men dette var viktigere enn mine følelser. Og misforstå meg rett, det er helt greit å ha venniner og kompiser. Men det virker mistenkelig når du ikke introduserer de til parter på 4! Endte med at jeg til slutt mistet helt respekten og fant meg en ny. Sier seg selv hvem som grein etter det ;)

Styr unna!

Høres likt ut. Han ville heller ikke slutte, og tror prøvde gjøre meg sjalu. Selv om han var ekstremt sjalu og kontrollerende. Kuttet også, sånt drama er slitsomt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres likt ut. Han ville heller ikke slutte, og tror prøvde gjøre meg sjalu. Selv om han var ekstremt sjalu og kontrollerende. Kuttet også, sånt drama er slitsomt. 

Haha virker som vi har en felles eks, eller så er det vel bare typisk drittsekker/psykopater 😛  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...