Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #21 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, det har kommet noen nye regler etter at forumet ble flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 5. august 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 5. august 2005 Har blitt supermedlem, så bildet er kommet tilbake..... Men nå er det sannelig på tide å finne på noe annet.....jeg får tenke på det...... Jeg må kikke meg litt rundt først..... er helt grønn på dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. august 2005 #23 Del Skrevet 5. august 2005 Synes du er flink, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. august 2005 #24 Del Skrevet 5. august 2005 Hei! Så gøy at du ble supermedlem. Du er jo super. Blir du sint på meg hvis jeg dreper en flue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 5. august 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 5. august 2005 Man dreper ikke fluer, man slipper dem ut i friheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. august 2005 #26 Del Skrevet 5. august 2005 Du, ja. Men det er mange som dreper dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 5. august 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 5. august 2005 Tror jeg har litt buddistisk tankegang om akkurat det: Man skal ha respekt for alt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. august 2005 #28 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, du er jo litt sånn hobbybuddhist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 5. august 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 5. august 2005 Hobbysosionomen og hobbybuddisten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. august 2005 #30 Del Skrevet 5. august 2005 Ja. Kanskje du skal få deg ny tittel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #31 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer med dagbok da, ADHDmann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 5. august 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 5. august 2005 Tusen takk mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 6. august 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 6. august 2005 Prøvde å få siste ordet i en sånn laaaaaang tråd, men det går vist ikke an. Idag er jeg skravlete, men akkurat nå har jeg ingen å skravle med. Jeg får skravle litt her da med meg selv, men først skal jeg se om det har skjedd noe nytt i verden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 6. august 2005 Forfatter #34 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Håper de klarer å redde de som sitter fast i en ubåt i russland. Det må da være litt av et mareritt å sitte fast inni en metallboks et par hundre meter under havoverflaten. Endret 6. august 2005 av ADHDmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. august 2005 #35 Del Skrevet 6. august 2005 Gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 6. august 2005 Forfatter #36 Del Skrevet 6. august 2005 Takk #Spidergirl# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. august 2005 #37 Del Skrevet 6. august 2005 Mannen til Fighter skjønner jeg? Vi trenger flere nordlendinger her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. august 2005 #38 Del Skrevet 6. august 2005 Ja, det er mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. august 2005 #39 Del Skrevet 6. august 2005 Hehe, jeg har ikke klart å lokke samboeren min til KG, selv om vi har dataforum. Han skjønner ikke helt poenget med slike fora. Men å spille WoW 10 timer om dagen derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 6. august 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg blir helt overveldet av dette. Har vært på mange andre forum, men her skjer det jo noe hele tiden. Jeg er blitt KG'er hurra Må finne ut av alle disse smiliene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå