Gå til innhold

Har du greie på bil? Hjelp ønskes!


Invicta

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg nylig en elbil, men oppdaget etter få dager at de har malt over inni hjulene med sølvmaling (altså ikke felgen, men på metallet på selve bilen).  For meg lukter det ugler i mosen. Er dette vanlig å gjøre? De må ha gjort det rett før kjøp for malingen var fortsatt fuktig da jeg oppdaget det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du handlet privat eller gjennom forhandler? Tenker på at du kan få en forklaring på hvorfor! Har de prøvd og skjule noe som ikke er helt ok? Første som slår meg hvertfall 

Endret av Gladgutten79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte også det. Dekke over rust, for eksempel. Kjøpte via forhandler, men jeg har vel litt dårlig følelse... og irritert på meg selv for at jeg ikke så det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inni hjulet, men ikke på felgen????

har du et bilde av dette???

Anonymkode: ee56b...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på navet på bremseskiven? I så tilfelle er det ikke uvanlig at det legges på en aluminiumspasta/keramisk bremsepasta ved hjulskift for å forhindre at felgen sitter seg fast pga salt og fukt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

C-girl skrev (På 22.11.2020 den 18.46):

Er det på navet på bremseskiven? I så tilfelle er det ikke uvanlig at det legges på en aluminiumspasta/keramisk bremsepasta ved hjulskift for å forhindre at felgen sitter seg fast pga salt og fukt. 

Ja. Snakket med en mekaniker som sa det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som bremsepasta ja, og er bare bra at er der :) 

Anonymkode: 4bd53...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...